Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi, ráér.
Feltérképezem mik a lehetőségek, vagyonok nincsenek rá, de inkábbb most fizetek mint a plasztikai sebésznek
Ja és sztem is ZZR-400.Én motoroztam 250-el,hamar meguntam.
Megnézem,de konkrét választ holnap adok csak,ha nem gond.Holnap látom a raktárkészletet is.
Ha teheted, a legnagyobb motort vedd - lassan menni azzal is lehet, és tovább kiszolgál, és tovább ad igazi élményt, mielőtt újra eladod.
Ruhában én a cordurát szeretem (pedig sok évig használtam bőrt) érdemes kivárni, amíg itthon (pl. RMC ben) vagy kint a Louisban valamilyen vásár van - olyankor sok tízezret meg lehet spórolni.
Nekem nem tudsz? Kellene a mindenkori utasomnak térd, könyök és gerincproti, vagy protektor ing. A méret legyen M-es, ami rám is jó, 176cm
/ 60-65-70( )kg
Motorozás után néha megnézem a fesszabályzót mennyire meleg. ha kézzel meg tudom fogni, akkor jónak itélem Ekkora hűtőfelület nyilván dob a hűtésen
Ott az e-mail címem az adatlapon.Írj rá,ruházatban tudok nekes segíteni!
Jah ruha: erőltetném a bőrt, bár biztos van aki cordurára esküszik. Nem kidobott pénz egy jobb minőségű ruha, abban a protektorok is kellőképpen védenek. Legrosszabb esetben is legyen térd, könyök védő gerincproti meg kesztyű. Igaz sok pénz ez egyszerre, de rohadtul tud fájni a térded, könyököd ha bezúzod - hidd el, én próbáltam, ráadásul a pihenés miatt dolgozni sem tudtam, simán visszakerestem volna a térdvédőt egy, max két nap alatt, és otthon voltam két hétig
Shox nem rossz, de használtat lehet kapni árában jobbat, vagy vannak akik külfölről hoznak be olcsóbban ruhát, igaz a felsőkategóriásokat inkább. Nekem a teljes ruházat 150 körül volt...
Halihó!Ti már túl vagytok ezen témán,de én még új vagyok itt.Olvastam,hogy jó ha hűtjük a fesz.szabályzót.Hát én egy síkbacsiszolt 5-ös alulemezre csavaroztam közvetlenül,egy hűtőbordával együtt.Remélem jó lesz!lassan épül a Mocim,imádom Őt! Majd 4 évig volt egy újonan vásárolt Paripám,Csodajó volt,de hiányzott a meló! Szóval volt elképzelés,de nem volt szívem smirglit,stb ragadni,hát valami ilyesmi.
Szia!
Mindenki azt fogja javasolni amije van neki
A Kawa nem rossz választás, 400as kategóriában még az RF és Bandit a két zöld mellett amit tudnék ajánlani, mert ezekből sok van, ergo bontott alkatrész is lesz hozzá. 250es ZZR-el motoroztunk már együtt, meglepően tud menni a kis gép is, lévén hogy 50 kilóval könyebb a 400/600nál. Neked kell tudnod mekkora kell, legyen inkább 400 a 250 helyett, de akkor meg már inkább 600 - mondjuk azt még nem láttam 25kw-al, de semmi sem lehetetlen. Amit érvként tudnék mondani a 400-600 mellett, az a kiforrott, egyszerű konstrukció. Nincs benne változó szelepvezérlés, hidrotőke stb Minél egyszerűbb egy szerkezet, annál jobb. Tény hogy a technika fejlődésével lehet bizonyos előnyöket elérni, fogyasztásban, teljesitményben, de el is tud romolni. Meg minél kihegyezettebb valami, az is magával vonja a hiba lehetőséget.
Menetteljesitményben nem nagyon van szégyenkezni valója, nyilván a nagyobb vasak jobban gyorsulnak, de ha nem versenyzünk, nem maradok le, utassal is tudom tartani a 150es tempót kényelmesen, igaz itt már 10-11.000 körül forog. Végsebessége a 400asnak 180, mert letilt, a hatos 2 felett megy.
Vannak azért hibái is: a fesszabályzó néha megadja magát, hűtést kell rá eszközölni, vagy elvinni a helyéről valami menetszelesebb helyre. Más gyakori hibája hirtelen nem ugrik be. Alkatrész van hozzá, nyilván nem új, de azt úgysem tudnád megfizetni, hanem bontott. Hengerfejtömités bontott nyilván nem kerülhet bele, az van gyári 6-8 körül. Ami a hátránya, az az előnye is lehet, elég nehéz, 200 kiló - ami annyit takar hogy van benn anyag, nem ropiból készült. Én elég kicsi vagyok, 60 kiló, de simán elboldogulok vele ha tologatni kell akár.
Ha ismerkedni szeretnél vele darabjaiban: www.zxrash.blog.hu
Ha kérdésed van kérdezz nyugodtan. Ha a környéken laksz, talán még egy kört is viszlek
MA bekötöttem véglegesre a motort, és észrevettem egy hibát a tegnapi kiirásomban, mégpedig azt, hogy testre kellett kötnöm az ellenállást nem pedig pozitívra bocsika.
Az a 10 kiloohmos ellenállás elég ahhoz, hogy nyitásba kapcsoljon, egy tranzisztort .
Üdv mindenkinek
nagy segítséget kérek tőletek, ugyanis most szeretném elkezdeni a nagy motorozást egy A-korlátozott jogsival . Eddig Kawasakiban gondolkodom zxr-ben és zzr-ben, itt sem tudom eldönteni hogy melyiket válasszam. Írtam egy másik topicba hogy a zxr-ről mi a vélemény, valaki azt mondta hogy 400 ast vegyek mert a 250 es hez már csak használt alkatrész van. Nekem a zzr is tetszik jelenesetben jobban, de mindennap gondolkodom rajta, szóval a nagy kérdés hogy ki mit javasol/tanácsol kezdőmotornak zxr/zzr 250/400 ? (25kw-s papírral) és ha valakinek van tanácsa segíthetne abban hogy ha megvan a moci milyen ruhát vegyek hozzá, külön naci külön kabát/overál használtat/újat esetleg ha van tapasztalat a márkákról. Teljesen kezdő vagyok ebben a témában ugyanis eddig endúróztam és most minden kis segítség vagy tanács jól jönne.
Köszi mindenkinek és Széles utat!
Eladó fékbetétek, bontatlan dobozban.
Előre: Ferodo FDB574ST 2db
Hátra: Ferodo FDB481P 1db
Együtt a három 15000Ft

Üdv:
Szorf
20/995-5657
ehez már ismerni kéne az elektronika lelkivilágát
Amúgy amit írtál, hogy mérjrm ki mit mutat a rózsaszín vezeték tetre illetve pozitív polura érdekes eredményt hozott: Ha negatívra kötöttem akkor az ágat a multiméter pozitív 4,5 Voltanak látta, de ha pozitív pólura raktam a műszer másik lábát, akkor pedig negatív 7,5 Voltnak látta... Érdekes eredmény
10 kilóohm, most kimértem újra, először rosszul emlékeztem
na ez jó hír , most akkor 100Kohm vag 10Kohm az érték
JA és ezzel a 183km/órás tiltás is ki van iktatva
Tisztelt publikum megvan a megoldás, működik a moci és kipörög normálisan 15000 ig terhelésen

A következő: A gyújtáselektronika 4csatlakozós kivezetésén lévő rózsaszín vezetékre,(szemből nézve az elektronikát az a bal felső láb) ami egyébként a km óra rózsaszín kivezetése is, arra rá kell kötni egy 10kilóohm ellenálást, úgy, hogy az ellenállás másik lábát pozitív kivezetésre kell kötni (én a műszerfalban lévő világításnak a pozitív szálásra kötöttem és működik)
bár ezt ellenőrizhetjük, le kell testelni az üreshelyzet jeladónál a kábelt, így a moci azt hiszi hogy áll
ha jó a logika mostmár ki kell pörögnie, de így tilos használni a vasat, csak a próba erejéig tegyétek.
A 183 km/h -s tiltás nem fordulatszámmérő: 4-5-6 fokozatban is ugyanott tilt le - mindegy hogy éppen 13-at, 11 500-at, vagy 10-et forog
bár nem ismerem a tipust teljesen, de szerintem üresben nem fog tíltani mert tudja hogy nem halad a motor hiszen kapja a jelet az üresjelzőtől, de ez csak logikázás
Ha ráhúzom akkor a szívatót terhelésen, akkkor javulnia kéne, de semmi különbség
Akkor nem elektronikus gond - az üresben is játszana. Továbbra is tartom: tömítetlenség a karbinál vagy a szívócsonknál, túl sok levegőt kap, így terhelésen a túl szegény keverék miatt nem képes kiforogni.

Azt hiszen duB is hasonlóképpen járt anno.