Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Oké, tesztelni fogom.

Amúgy egy '93-as ZZR plexi jól gondolom,hogy teljesen egyezik egy '98-as plexivel?

Mert akkor még a Satuna plexinél is olcsóbbat ajánlott haverom
Régebbi 400-as,fekete-kék.Ennyit tudok most mondani róla.
Na erre én is kíváncsi vagyok... összesen van vagy négy-öt kis Zizi a városban, és abból kettő az enyém
Hali!
Kinek a gépe van itt kecsón idomjavítás+festésen Dunaújvárosból?
Láttam a mesternél!
Edelweisstől még nem voltam spicces Gyenge az a búzasör
ZZR-ek a hegytetőn: Edelweissspitze Onboard
Próbáld meg két személlyel, sok csomag stb. emelkedőn, 4-5-6-ban ugyanezt.
Ha erőteljesebben jelentkezik, mint simán, egy személlyel, akkor erős a gyanú hogy kuplunglamella és/vagy hézagoló csere.

Ha jól értem csak pörög a motor, de nem gyorsul, nem változik a sebesség?
Szóval van valakinek valami tanácsa,hogy mitől is lehet ez a jelenség?
Mert ugye a tipikus puskagolyó gyorsulási elv 8-9 között szokott megindulni nálunk 4 hengereseknél.
Csak nem emlékszem olyanra,hogy "kihagyás",és utólagos gyorsulás...
Vki tudna valamit ezzel kapcsolatban?

Köszi
kompressziót is mértetek? merre laksz?
Nem az a hiba, hogy 600-asé kell bele, hanem az évjárat: ez az "E" széria akksija, míg a Tiédbe, a "D" szériába az YB12A-A kell.

Az egyébként sokkal olcsóbb is, alig tízezer forint Yuasában.
helló mindenkinek.
Vettem egy új LP zselés aksit YTX12-BS de sajna nem jó a mérete a gépbe. 500-as zzr 92 -hez ezt irta,de úgy néz ki,hogy a 600-é kell bele.
Ha valakit érdekelne 8000-ért üzenjen.Fel van töltve csak saját dobozát látta, mociban még nem volt.
széles utat mindenkinek.
Nem mondtam hogy örök életű, csak nem tartom fontosnak párezrenként kicserélni. Autóba se viszem tulzásba, egy normális gyertya lényegesen többre képes mint amit a manualok megadnak. Ennek ellenére hosszú évek során még semmilyen jármű nem hagyott cserben gyertya hiba miatt. Négy egyébként se megy egyszerre szarrá.
Olaj az más tészta, 6-7 ezrenként szigorúan.
Miért is?
Törött 500 as?
Azon már túl vagyunk.Az egy arany ember! Maximális segítséget kaptam tőle,de még nem találtunk semmit.Szinte mindent kipróbáltunk,de semmi változás.Ráadásul mostanában nehezen veszi a fórdulatot és lassan ejti vissza.Kipróbáltam egy 600 as karbi sort is saját fuvokákkal,kisebb fúvokákkal mind kettővel fulladt.
Köszi!
Logikus,de Ő még nem tudja,majd megtudja!
A membránig el sem jutottam,a lyukkal voltam elfoglalva.
Üdv!
Ahogy mondtad, ott folyik le a viz, üzemanyag, és szelelnie kell.
eladó a kawasaki zxr 250-esem:
http://kepesmotor.hu/kawasaki-...
Sziasztok!

Mostanában harapós fordulat /8E/ környékén egyszerűen felugrik 10E főlé, de nem húz a motor csak 1-2 mp. múlva teszi meg.
Haverom szerint ez a kuplung csere előjelei...

Volt már vkinek is hasonló élménye?
Ja és zxr 400 kuplung mehet ZZR400-ba?
Nekem itt egy gumi köpeny van, hogy ne folyjon ki a benzin, gondolom neked is. Amúgy is tervben van hogy szétszedem a gumimembránok miatt, akkor ránézek erre is. Esetleg megnézhetnéd hogy neked hogy állnak a membránok benne, ha már egyszer szét van kapva
Hát, nem olcsóbb mint a bontott De legalább van
13 péz
Most fogtam 10 perce egy trafit, jelzett hogy hátulról mérnek készségesen kikapcsoltam, ne legyen gyanús
Köszönöm, mentem őket is.
Mennyibe került ez utóbbinál?
nem müllerék, 2 hónapja kértem árat tőlük azóta is küldik fasza gyerekek.
solvart kft tőlük vettem
köszönet