Hali!
Már megint segítségre van szükségem!
A tanksapka alatt van 1 lyuk,alatta cső,és ez a cső alul a tank aljánál jön ki?Így tartom logikusnak,esővíz,mosáskor víz,stb. itt távozik.Hát ez nálam nem működik,nem szelel.Ez a problémám,meg hát elég rozsdás belül a tank,biztos jó sokat állt telitankolva.
Hát nagyon várok választ,köszi!
ez a módszer csak a max sebesség limites motorokban mükszik " a Km.órábol kösd ki a kábelt, és úgy rakd rá az ellenállatot:) !" a teljesítmény korlát más tészta, hiszen ott az a cél hogy a kezdő motorost ne verje földhöz a vas, ezt több módon is elérhetik " szívótorok szűkítés, főfúvoka csere, vezérlőtű csere, membránrugó csere, stb" a vezérműtengely csere kétségkívűl a leg hatásosabb módszer de elég drága dolog. első körben érdemes a karbisort cserélni, van itt a fórumban 1 törött 500-as, szerintem vedd fel a kapcsolatot a tulajal!
Egyenlőre köszönöm a tippeket.Na ezt még nem próbáltam.Ellenállásban az erő? Így legyen.Ezt én is kipróbálom.Még mindig olcsóbb mint 2 vezmű tengely. Szerencsére nem kellett megvennem,csak kölcsön kaptam .Torokban nincs fojtás,legfeljebb már lassan az enyémben .Üdv.mindenkinek
Az én mocimba most cserélte a szerelő 24 eKm-en, de mondta hogy kár volt. Olajat 6 eKm cseréltetek, de azt mondta én vagyok az egyedüli akinek barna a leeresztett olaja a mocibol . Hát igaz is hogy nem nyúzom . A fékbetétre tanum is van 24 eKm után milyen állapotba lettek lecserélve, az elsőkre azt mondta a szerelő kár volna még cserélni.
Én akkor rettentő trehány vagyok gyerta csere ügyileg. 21 ezerrel vettem a motort, de gondolom nem igen cseréltek benne gyertyát akkortájt, mivel a fékbetét is alku tárgyát képezte kopása miatt, és a benne lévő gyertyákat 42 ezernél dobtam ki. Azóta amit beletettem, azzal is már mentem 22 ezret. Gondolkodom a cserén, de amennyit most motorozásra tudok szánni, igencsak nem sietem el. Nem tapasztalok semmi negativumot, sima NGK CR9E volt és van jelenleg is benne.
Az enyémben az első gyertya szett valamivel több mint 15 000 km -t ment el minden gond és baj nélkül. Közben persze ellenőriztük, de végül csak az előírt intervallum nagyságrendi betartása miatt lettek cserélve. Mivel még túl jók voltak, nem lettek kidobva, hanem mentek a tartalékos dobozba.
U.i.: 13 000 km fölött értünk vissza egy kb. 2500 km -es adriai túráról hiba nélkül.
A manual 10.000km-t jósol a gyertya cserére
Add oda valami rászorulónak, 4000-t még elmegy vele Haver 3000km után cserélteti az olajat, elgondolkoztam hogy elkérem tőle a maradék 3000re
Azt hiszem valami nem stimmel a kis 400-asommal. A hétvégén (igaz 2 személlyel), de kb 110-es autópályás tempónál 10 és felet evett, ráadásul nagyon nem húz. Ezenkívül olyasmi hangja van, mint egy kávédarálónak. Ja, és olyan 60-70-es állandó tempó környékén a kilóméteróra mutatója +/- 5-ös tartományban "ugrál". Ajánlhjatok valakit, aki tudna nekem segíteni, mert én sajnos nagyon laikus vagyok a gépekhez. Ha lehet Pest környékén, de végülis menni megy, úh messzebbre is el tudok menni.
Sziasztok, tavaly lecserélt gumikat a mociról elígértem ajándékba, volt még bennük 2 eKm kb, sajnos "elgatyáztam" és a szervizből, költözés miatt, kidobták, ezért ég a pofám . Ha valakinek esetleg volna esetleg "megunt" akkor kisegítene (PM-be)?
Hali én a szivócsonk gumi csonkjára tippelek. A virago 535 nél a német folytott változatban is ott van ott rá is van irva hogy hány kw. Bár ez lehet a kawasakinál nem igy van de ellenőrizni lehet könnyen. csak egy másik 500-as kel hozzá
Már megint segítségre van szükségem!
A tanksapka alatt van 1 lyuk,alatta cső,és ez a cső alul a tank aljánál jön ki?Így tartom logikusnak,esővíz,mosáskor víz,stb. itt távozik.Hát ez nálam nem működik,nem szelel.Ez a problémám,meg hát elég rozsdás belül a tank,biztos jó sokat állt telitankolva.
Hát nagyon várok választ,köszi!