Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

"És azt is lehetne tudni,hogy kb mekkora fordulatokig húzattad ki,felkapcsolások előtt? Átlagban milyen tempó/fordulatok voltak?"

Szia,
Őszintén megmondva olyan 100-120 as tempó volt végig, főként 6. ban 6-8 ezres fordulat, településeken belül csak 40-60, de ez természetes:)
Előzetésekkor pedig vissza 4-esbe és 10-12 ezerig húzva, de utána megint fel 6. és szép tempóban.
Összegezve "lighotsan" vezetve votla 2 személlyel az 5,3 l/100km.
Hali
Nekem is ZZR400-om van. Az enyémnek is ugyan ez a problémája, hogy 10.000-es fordulatnál megáll nem igazán húz tovább, kipörög az feljebb csak ott már dadog.
Én már kicseréltem a gyertyákat, karbiszinkron, benzinszűrő csere, gyújtáselektronika csere stb. és sajnos még mindig ugyan az a diagnózis. Ja a gyújtáselektronikának semmi baja, mert van egy másik modulom és azzal se szűnt meg a dadogás. Ha megvan a megoldás arra én is kíváncsi vagyok.

Üdv: Imi
Valaki akinek zzr400-asa kikötné nekem a műszerfalat, és megnézné nekem, hogy ugyanúgy megy-e a motorja, mert arra gyanakszok, hogy van valami köze a műszerfalamnak ahhoz, hogy nem akar 10000 nél jobban pörögni. Előre is köszi a segítséget
Jó kis kombináció ennek az amcsinak St.Louis-ból.
Én is így szeretném vinni magammal a Zizimet! :
És azt is lehetne tudni,hogy kb mekkora fordulatokig húzattad ki,felkapcsolások előtt?
Átlagban milyen tempó/fordulatok voltak?
Eladó fékbetétek, bontatlan dobozban.
Előre: Ferodo FDB574ST 2db
Hátra: Ferodo FDB481P 1db
Együtt a három 15000Ft

Üdv:
Szor
Szia! Újban tudok neked segiteni rendelésre 9000ft(gyári) +posta kb 1000ft
Sziasztok.
Szükségem lenne 91-es zzr 600-hoz hengerfej tömítésre.
Valaki tudna nekem segíteni, ha lehet akkor Budapesten?
Mennyibe kerülne? :)

Köszönöm
Beszélem a bajai bontóssal és mondta, hogy menjek el a motorral és ráprobálunk egy másik gyújtás szabályzót, meg eredeti műszerfalat, illetve ha nem ez a probléma akkor folytatjuk a lehetséges másik alkatrészekkel(trafó, gyújtás jeladó...)

Beszéltem egy szerelővel, ő azt mondta, hogy vigyem el, és akkor megkeresi mi a baj, utánna meg beszereli a hibás alaktrész helyére a jót, egyébként ő is a bajai bontóból kéri az alkatrészt, nem tudom hogy járok jobban, de lehet olcsobban megúszom ha kapásból a bontóba megyek, akkor nem kell a szerelő munkadíjját is kifizetni, viszont ebben benne van a rizikó, hogy nem lesz meg a hiba, de akkor még mindig elvihetem a szerelőhöz...
Na látod, így készül a motoros. Még a jeladókat, és a trafókat kellene kimérni, hogy mi okozhatta a tranzisztor félvezetőjének a vezetővé válását.
ma bent voltam az ismerős által ajánlott híradástechnikai kisboltban, hétfőre hozzák az ugyanilyen tranzisztort, 700 Ft/db áron, persze 2 dbot vettem, nehogy már hiány legyen belőle!
Spóroltam: 38600 jo magyar forintot
Sziasztok,
Egy kis statisztikai adat (ZZR400):
BP-Szeged + kis városi közlekedés 239 km-en 12,5Liter fogyasztás, ami 5,23l/100km.Két személlyel a régi 5-ös úton. (nem autópálya)
Autópályán ugyanez 6,4 liter körül volt..
Sanyeee
OFF
A számlapon mi a különbség? Mert ha a skálázás nem ugyanaz ne csodálkozz ha nem jót mér.
Bonyolódik a helyzet. Előbb az eredeti állapotot lett volna jó helyre állitani, és ha ott minden a régi akkor beujitani, különben fogalma sem lesz az embernek hol tévedt el. Mégiscsak a gyujtás modul lehet a hunyó, mivel onnan érkezik a fordulat jel is, és mivel az neked most többet mutat, valószinű hogy a régi műszered is többet fog most (már) mutatni. Ki kellene próbálni, mert ha igy van akkor gyujtás elektronika, ha viszont ugy mér mint régen akkor még a fordulatszám mérők körül is lesz némi gond. A fordulatszámmérő egy sima voltmérő, a fordulatszámmal arányos feszültséget méri. Ha az arányszám megegyezik tökmindegy milyen műszert teszel rá.
Csak bízni tudok abban hogy mindent kijavítottam, Ezt a donor dolgot próbálom meg először, csak nem könnyű találni olyan embert a környéken aki ideadná kiprobálni a gyujtás elektronikáját, ráadásul az se biztos hogy teljesen azonos a tipus. Egy kérés még, zzr 600-asnak a műszerfala van rajta, és a fordulatszámm mérő közelsem a valós értéket mutatja, szerinted van valami különbség a 400asé és a 600asé a között a számlapon kívül hogy mást mutat, vagy ez még lehet a zárlat eredménye( ezt a műszerfalat a zárlat kijavítása után raktam rá, elötte valmi ismeretlen forulatszám mérő volt rajta amit az előző gazdája kobulált rá, viszont az jó értéket mutatott)
Mitől égett össze? Ha zárlat keletkezett és épp nem jókor és jó helyen, bármelyik elektronikát hazavághatta, bár az szerintem látványosabb lenne. Ezek a kicsit rossz hibák a leggyalázatosabbak, jobb szeretem ha valami abszolut szar. Gyújtás elektronikát legegyszerűbben egy donorral lehetne kiszűrni, a fordulatszámmérőt kevésbé tartom esélyesnek. Mindent rendesen kijavítottál, a szigetelések minden vezetéknél rendben vannak?
Szia Kawa70

A segítségedet szeretném kérni.

Kawasaki zzr 400-asom van, és a napokban összeégett néhány vezeték, mégpedig a következő: Fordulatszám mérő hőfokjelző és egyéb műszerfal vezetékek. A service manualból újrakötöttem minden a műszerflaba menő vezetéket, működik is ez a része szépen, viszont olyan probléma jött elő, hogy valamiért nem pörög ki a motor, kb 10000 f/p nél olyan mintha leszabályozna, de nem úgy ahogy eddig, ez apró sűrűbb szabályzás, viszont alsobb tartományban ugyan olyan mint volt. Már kitakarítottam a karbit is hátha emiatt nem , de utánna is ezvolt, Az IC gyujtás elektronikára gyanakszok, hogy a zárlat során megsérülhetett. Bár az is felmerül bennem, hogy a fordulatszám mérőben lévő elektronika is köhöghet.... Nem tudom, Esetleg neked valami ötlted? Ha nem nagy kérés, akkor esetleg telefonon felvehetnénk a kapcsolatot, mert úgy lehet egyszerübb lenne megbeszélni, a számom az adatlapomon van. Előre is köszönöm a segítséget
Helyettesitői (elvileg kaphatók magyarországon): BU 910 kb. 8-900 Ft vagy BU912 kb. 5-600 Ft. Jó még helyette a BU 911 is ha kapható. Mindegyik SI-N DARL+D 450/400V 6A 60W tranzisztor.
már késő ;) 6óra alatt tudtuk le az amúgy 3órás utat
csörgettelek amikor Veszprémnél meg mikor Fehérvárnál jártunk..
Az fasza.Nekem másodjára a hegesztés engedte el.Most másik ember csinálta hátha!
Már meguntam. Az enyém is össze lett legózva kétszer és most nem is a hegesztésnél repedt el hanem mindenhol máshol.
De jó ezt hallani!Akkor nem csak az enyémnél van így!Tavaly július óta 2* lett hegesztve.
Tudja valaki minek az első sárvédője lehet jó az 1100-esre? Tököm ki van vele, hogy mindig elreped a csavaroknál...
remélem sikerül megjavítani
Sziasztok!
Megvan a hiba! (remélhetőleg) az egyszer már az előző tulajok egyike által cserélt tranzisztor a ludas, ma kimérte egy elektro szaki, zárlatos, vagy mifene. Csak nehéz beszerezni, de a srác azt mondta, ha más nem lesz, összerakja.... Én ehhez már nemértek, csak azt tudom, hogy a beszerzési ára pár ezer forint, míg a német ebayen találtam egyedül ilyen gyujtásvezérlőt, és az átszámolva 40e HUf-ba kerül, ami meg elég sok km benzinre átszámolva