Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Beszéltem egy pár zzr-sel és azt mondták többen, ha leveszik a műszerfalat nem forog ki a monot terhelés altt csak 10000ig
Egy másik srác azt mondta, ha a km óra tiltás kábelét, illetve ha az elektronika nincs benne akkor ugynúgy 10000-------ergó a műszerfalnál van a gond azon belűl pedig aza bizonyos rózsaszín vezeték ami a km óra tiltásáról a gyújtásvezérlő 4 polusú részén szemböl nézve a balfelső ágra csatlakozik( Kell egy olynan kis elektronika ami zzr 400-as km órájában van.
Az enyém is ugyanezt produkálja 1-1ben
A gyertyák színe barnás volt.
A gyújtókábeleken nem észleltem semmit, már amannyit észre tud venni az ember.
Hali
Minden fokozatban, csak üresben nem. Üresben kiforog tiltásig rendesen.
- minden fokozatban (és üresben is) ugyanez a jelenség?
- gyertyakép milyen?
- gyújtókábelek állapota?
- karburátorház, szívócsonk tömítetlensége, hajszálrepedése? (ez utóbbiakra tippelek, így elsőre)
Hali

Akkor mi okozhatja? Kicseréltem a gyertyákat (NGK Iridium), karbiszinkron, benzinszűrő csere, stb. Van egy tartalék gyújtáselektronikám azzal is kipróbáltam és semmi változás.
6-ik fokozatban milyen fordulatszámnál tílt?
Az elektronikus tiltás nem lép életbe 10 000 / percnél ott más baj lesz, a kis ZiZinek simán el kell forognia (az alsóbb fokozatokban) 14-15 ezerig.
a barana vezeték pozitív fesz., de nyugodtan kötheted rá, megy erröl még pár dolog pl: kürt, CDI, pár vezérlő kör" indítás, oldaltámasz stb"
ZZR600---

Akkor ez azt jelenti, hogy hagyjam békén a barna vezetékeket, mert semmi köze a testhez, az akumlátor negatív sarkát vagy a vázat használjam ha testre akarom kötni, ha pedig pozitívra akkor inkább kapjak el egy pozitív vezetéket ami mondjuk a műszerfal világításom?
Nállam is ez van, dadog 10000 felet, és úgy gondolom(gondoljuk) hogy a kilométerorában van egy elektronika, ami ha rossz vagy nincs benne, akkor a km.órából jövő jel hiányzik a gyújtásvezérlő elektronikának, és akkor ezt a 10000 fölötti dadogás jelenséget okozza. Délután műtöm egy picit a mocit, és kipróbálom, hogy ha a rózsaszín kábelt 100 Kohm ellenállással pozitívra vagy testre kötöm(mérés után kiderül hogy melyikre is) utánna remélhetőleg megkapja a jelet a gyújtásvezérlő és jó lesz. Ha sikerül akkor publikálom, mert már a f.szom kivan vele hogy nem jó. (Az előző tulajok közül valaki, akié a motorom volt tudhatott valamit, hogy ezt a 100Kohmos ellenálást rákötötték a kmóra jeldó kábelére. Csak legyenjóóó
a barna vezeték kapcsolt pozitív a gyujtáskapcsolótól jön, a fesz.szab erröl a vezetékröl veszi a referencia feszültséget a szabályzáshoz
Hali

Nekem az lenne a problémám, hogy 10.000-es fordulat felett elkezd dadogni. Hogyan lehet kiiktatni a tiltást a műszerfalból?
Előre is köszönöm.
Egy 5 A-es biztit akkor sorbakötök még. Lenne egy kérdésem, a fesszabályzóból miérnem csak pozitív és negatív kivezetés jön ki, minek van rajta még egy barna vezeték is. Ezért merül fel bennem, hogy akkor ha testre akarom kötni ezt a kis kütyüt akkor a barna vezetékre kössem, vagy a fekete sárgára, ami a negytív. ?
mérj rajta feszültséget, ha van kösd testre , ha nincs akkor adj neki 12V-ot, nem ártana a biztonság kedvéért 1 kis értékü biztositékot is betenni.
Tehát: Nekem van egy gyönyörű rózsaszín vezetékem ami a Gyújtásvezérlő négypolusú kivezetésén szemböl nézve balfelső ága, ami felmegy a kábelkötegben a műszer falig. Mielőtt összeégett a kábelkötegen felső részén arra a rózsaszín vezetékre rá volt kötve egy kis kupakban 100Kohm ellenállás, csak a zárlat után én azt levettem, de a probléma az, hogy nem tudom hova volt kötve a másik lába az ellenállásnak. Gondolom az előző gazdája ezzel az ellenállással tudta kiiktatni a km óra tiltását. Én most intéztem hozzá műszerfalat, mert elötte nem volt csak egy bicikli km óra rajta meg egy fordulatszámmérő. Csak az a baj, hogy ez a műszerfal egy 600as zzr-é, szétszedtem a km óráját tegnap és nincs benne semmi elektronika, ezekszerint csak a 400-aséban van ráadásul az vezérli is a gyújtáselektronikát a rózsaszín szálon keresztül. Valakinek ötlete van a 100kohmos ellenálás másik lábának bekötésével kapcsolatban, De lehet műszerfalat kéne intézni hozzá olyat ami tényleg rá való.
egyébként a sebességkorlátozó a Km-órában van, gondolom ott lehet a probléma, hogy az óra nem adja a jelet a CDI-nek és ezért korlátoz be
az alábbi linken leltem olyan elektronikát amiből kiőlték a limitert, csak az a gond hogy 50 db a minimálisan rendelhető mennyiség.
http://www.alibaba.com/product...
de ez már kiindulásnak megteszi
Szasztok aszfaltbetyárok!
Vettem ma egy pár Osram Night Breaker izzót a zöldikébe!
Remélem tényleg olyan jó fénye van, mint azt már mondtátok egy páran. Ha beszereltem mesélek!
Addig meg száraz utat! Hülye eső!
Remélem nem lakik senki árvíz sújtotta területen!
Köszönöm szépen a választ.
Pontosan nem tudom leírni, de valami hasonló volt nekem is a műszerfal cseréjénél. A sebesség határoló áramkört kicseréltem az eredeti darabra és ez megoldotta a problémát.
Kiváncsi leszek ez 1 személlyel ez mennyivel csökkenthető:)
100-120-as tempó
Köszi
Azért érdekelt igazán,hogy egy gazdaságos üzemeltetésnél milyen fordulatokra van szükség.
De látom neked is a 6-8E közötti ami 6.fokozatban a 100-1200-as tempót biztosítja az a tuti :)
ZZR400
Akkor lassan egy nagy családdá válunk, mert beszéltem néhány ZZR-ssel és az egyik srác mondta, hogy le kellett adnia a motort a bontóba, mert egyszerűen nem jöttek rá mi a baja. Elég kilátástalannak érzem én ezt az egészet. Én még mindig a műszerfal környékére gyanakszok, mert mióta ott volt a zárlat azóta nem jó. A srác akivel beszéltem telefonon, Ő is azt mondta, hogy összetört a motor eleje, kicserélte az idomokat és a műszerfalat, ZZr 600-aséra utánna lett ez a baj. Szerintem arra kellene tapogatózni.