Beszéltem egy pár zzr-sel és azt mondták többen, ha leveszik a műszerfalat nem forog ki a monot terhelés altt csak 10000ig
Egy másik srác azt mondta, ha a km óra tiltás kábelét, illetve ha az elektronika nincs benne akkor ugynúgy 10000-------ergó a műszerfalnál van a gond azon belűl pedig aza bizonyos rózsaszín vezeték ami a km óra tiltásáról a gyújtásvezérlő 4 polusú részén szemböl nézve a balfelső ágra csatlakozik( Kell egy olynan kis elektronika ami zzr 400-as km órájában van.
- minden fokozatban (és üresben is) ugyanez a jelenség?
- gyertyakép milyen?
- gyújtókábelek állapota?
- karburátorház, szívócsonk tömítetlensége, hajszálrepedése? (ez utóbbiakra tippelek, így elsőre)
Akkor mi okozhatja? Kicseréltem a gyertyákat (NGK Iridium), karbiszinkron, benzinszűrő csere, stb. Van egy tartalék gyújtáselektronikám azzal is kipróbáltam és semmi változás.
Akkor ez azt jelenti, hogy hagyjam békén a barna vezetékeket, mert semmi köze a testhez, az akumlátor negatív sarkát vagy a vázat használjam ha testre akarom kötni, ha pedig pozitívra akkor inkább kapjak el egy pozitív vezetéket ami mondjuk a műszerfal világításom?
Nállam is ez van, dadog 10000 felet, és úgy gondolom(gondoljuk) hogy a kilométerorában van egy elektronika, ami ha rossz vagy nincs benne, akkor a km.órából jövő jel hiányzik a gyújtásvezérlő elektronikának, és akkor ezt a 10000 fölötti dadogás jelenséget okozza. Délután műtöm egy picit a mocit, és kipróbálom, hogy ha a rózsaszín kábelt 100 Kohm ellenállással pozitívra vagy testre kötöm(mérés után kiderül hogy melyikre is) utánna remélhetőleg megkapja a jelet a gyújtásvezérlő és jó lesz. Ha sikerül akkor publikálom, mert már a f.szom kivan vele hogy nem jó. (Az előző tulajok közül valaki, akié a motorom volt tudhatott valamit, hogy ezt a 100Kohmos ellenálást rákötötték a kmóra jeldó kábelére. Csak legyenjóóó
Egy 5 A-es biztit akkor sorbakötök még. Lenne egy kérdésem, a fesszabályzóból miérnem csak pozitív és negatív kivezetés jön ki, minek van rajta még egy barna vezeték is. Ezért merül fel bennem, hogy akkor ha testre akarom kötni ezt a kis kütyüt akkor a barna vezetékre kössem, vagy a fekete sárgára, ami a negytív. ?
Tehát: Nekem van egy gyönyörű rózsaszín vezetékem ami a Gyújtásvezérlő négypolusú kivezetésén szemböl nézve balfelső ága, ami felmegy a kábelkötegben a műszer falig. Mielőtt összeégett a kábelkötegen felső részén arra a rózsaszín vezetékre rá volt kötve egy kis kupakban 100Kohm ellenállás, csak a zárlat után én azt levettem, de a probléma az, hogy nem tudom hova volt kötve a másik lába az ellenállásnak. Gondolom az előző gazdája ezzel az ellenállással tudta kiiktatni a km óra tiltását. Én most intéztem hozzá műszerfalat, mert elötte nem volt csak egy bicikli km óra rajta meg egy fordulatszámmérő. Csak az a baj, hogy ez a műszerfal egy 600as zzr-é, szétszedtem a km óráját tegnap és nincs benne semmi elektronika, ezekszerint csak a 400-aséban van ráadásul az vezérli is a gyújtáselektronikát a rózsaszín szálon keresztül. Valakinek ötlete van a 100kohmos ellenálás másik lábának bekötésével kapcsolatban, De lehet műszerfalat kéne intézni hozzá olyat ami tényleg rá való.
az alábbi linken leltem olyan elektronikát amiből kiőlték a limitert, csak az a gond hogy 50 db a minimálisan rendelhető mennyiség. http://www.alibaba.com/product...
de ez már kiindulásnak megteszi
Szasztok aszfaltbetyárok!
Vettem ma egy pár Osram Night Breaker izzót a zöldikébe!
Remélem tényleg olyan jó fénye van, mint azt már mondtátok egy páran. Ha beszereltem mesélek!
Addig meg száraz utat! Hülye eső!
Remélem nem lakik senki árvíz sújtotta területen!
Pontosan nem tudom leírni, de valami hasonló volt nekem is a műszerfal cseréjénél. A sebesség határoló áramkört kicseréltem az eredeti darabra és ez megoldotta a problémát.
Köszi
Azért érdekelt igazán,hogy egy gazdaságos üzemeltetésnél milyen fordulatokra van szükség.
De látom neked is a 6-8E közötti ami 6.fokozatban a 100-1200-as tempót biztosítja az a tuti :)
ZZR400
Akkor lassan egy nagy családdá válunk, mert beszéltem néhány ZZR-ssel és az egyik srác mondta, hogy le kellett adnia a motort a bontóba, mert egyszerűen nem jöttek rá mi a baja. Elég kilátástalannak érzem én ezt az egészet. Én még mindig a műszerfal környékére gyanakszok, mert mióta ott volt a zárlat azóta nem jó. A srác akivel beszéltem telefonon, Ő is azt mondta, hogy összetört a motor eleje, kicserélte az idomokat és a műszerfalat, ZZr 600-aséra utánna lett ez a baj. Szerintem arra kellene tapogatózni.
Egy másik srác azt mondta, ha a km óra tiltás kábelét, illetve ha az elektronika nincs benne akkor ugynúgy 10000-------ergó a műszerfalnál van a gond azon belűl pedig aza bizonyos rózsaszín vezeték ami a km óra tiltásáról a gyújtásvezérlő 4 polusú részén szemböl nézve a balfelső ágra csatlakozik( Kell egy olynan kis elektronika ami zzr 400-as km órájában van.