Ott valami hiba lesz akkor: a 400-asnak legalább 183-at tudnia kell (óra szerint kb. 195), és ott is csak az elektronika állítja meg.
A pécsi völgyben - lejtőn - két személlyel is beleforgott nekem a tiltásba a 4kilós. Kompresszió, karburálás stb. ezeket meg kéne nézetni: ennél sokkal-sokkal többet kell nyújtania a gépnek.
Műszakilag, és esztétikailag is teljesen rendben van a gép, minden meg lett csináltatva rajta. És kicsi hátszéllel, egy pici lejtőn olyan 165 a vége, két személlyel pedig nagyon-nagyon max 150. Bár gyertya csere előtt mentem vele 170-et is, de annál többet sosem tudott.
Próbáld ki a végsebességet, ha megy 200-at, akkor nincs lefojtva. Ha pénzt akarsz rá költeni, tedd rendbe a futóművet: telószárak szétszed, kipucol, összerak, frissolaj, hátsó gátló ugyanez + himbamechanizmusnál csapágyak csere, zsírzás, tizenéves motornál ez a legjobb tuning
Azért majd szombat estig beszéljük meg, hogy időjárás vagy egyéb dolgok miatt összejön e a túra.
Nekem nem gond a korai kelés, nem úgy mint Thundernak! Fehérváron csatlakoznék. Na de majd elválik. Én minden esetre cserélek holnap egy benzinszűrőt, mert már igen csak mocskos ami benne van!
Sziasztok!
Nos egy olyan kérdésem lenne, miszerint az én zizim belpiacos, így állítólag le van fogva. Lehet valahogy tunningolni a motort, épp ész keretek közt? Pl kicserélni valamit benne...
És ez kb mennyibe fájna, ill hol lehet hozzájutni? Mennyivel tudnék kicsikarni belőle több lovat? Eredetileg 58 ló, most van teljes festésen, kicsit áldozunk rá, hátha jön a jóidő.
Válaszokat előre is köszi.
Fogok, megígérem, de még nincs 24 órája, hogy regeltem. Egy kicsit egyébként is el vagyok havazva, de pótolom a hiányosságokat.
Egyébként köszönöm a kedves fogadtatást, igyekszem megfelelni a motoros követelményeknek. A km futással biztos nem lesz gond. Március vége óta több mint 11000 km-t nyomtam a vasba és most készülök egy hetes túrára.
Én is mindenkit köszöntök, azért majd ne lepődjetek meg, ha a kitöltöm az adatlapomat.
Szia Matska! Új fiú (55) vagyok itt. A "Nagyok" szerint Te vagy a professzor a ZZR első sárvédők pótlása ügyében. Én 210-nél az osztrák pályán hagytam el az enyémet. Állítólag Te mással pótoltad. Tudsz segíteni? ZZR 1100 1995-ös évjárat.
Na, nehezen jön össze ez a vasárnap... Most kaptam egy igen rossz hírt, nem akarok nagyon belemenni, de lehet ugrik az egész hétvége nekem... . Igyekszem rendezni a sorokat, még szólok hogy mi a helyzet... bocs, és szorítsatok, hogy sikerüljön... basszus
Jah, az a baj, hogy nekem oda 100 km, azaz 9-kor el kell indulni, azért meg 7:30-kor legkésőbb felkelni Persze mert mindig jó távolra és távolodó találtok ki utakat Pösttől . Sajnos időt is zivatarosat mondanak, nah nem mintha ez valami újdonság volna az utóbbi két hónapban .
Minden faszaaaaaaaa . Vasárnap motorolunk! csak az idő szólhat közbe de az nem fog
Annyi változott, hogy csak 10 körül tudok a kútra érni, szal egy kcist csúszik az indulás, de ez inkább pozitív asszem
Szóval 10h PJ kút Fehérvár határában a 8-as út mellett! yipppiééééé!