vizsgálat eredménye: végignéztem a vezetékeket, rendben vannak.
A trafóknál viszont érdekes dolgot tapasztaltam: a balos trafo (1.4.henger) ami rá megy a fordulatszámmérőből vezeték (B helyről) azt ha lehúzom, akkor megy a fordulatszámmérő. Megpróbáltuk direktbe kötni a fordulatszámmérőt a trafóval, hogy kizárjuk a vezeték hibáját, nem történt változás. Ha megcserélem a két trafót akkor is működik, így szerintem nem a trafó a hibás.
Várom a javaslatokat, mert én 2 óra alatt amig rámsötétedett nem jutottam semmire
Kösz mindenkinek.
Cső
Nem, volt itt ellen javallat hogy valami miatt azt nem lehet, nem véletlen vannak a nagy fényerejű izzók... Most oké a töltésem is, remélem marad, mert felgyújtom
javaslom, a feszab konzol fabrikálását is, ami által 90 fokban el tudod fordítani a feszabályzót, nagyobb lesz a hejjj a ventillátor számára, plusz alulról védve lesz a nedvességtől...
talán emlékeztek még a pc ventillátor vs. feszab projectemre... Jelentem a tesztelés a végéhez ért, és a konstrukció megfelelt.
Péntek, hungaroring, erős igénybevétel, a ventillátorom még mindíg tart
Szombat, Zdiar, jégeső, a ventillátorom még mindíg forog,
Vasárnap, Zdiar közelében, zivatar, jégeső, a ventillátor még mindíg múkodik
Hétfő, Székesfehérvár, 1100 km után minden renben...
Ma, nagymosás (biztonság kedvéért nejlonzacsival letakarva) minden okaj!
Ezek után ugyvélem nem lesz gond vele, bízom benne igazam lesz...
Nézd meg a fordulatszámmérő jeladó kábelét: nekem egyszer megállt a Kawám egy hónapra, mire rájöttünk, hogy ez a hiba.
Ha megsérül a műanyag burkolata a vezetéknek, és letestel, az le tudja csapni a trafókat is!
Sziasztok!
Segítségeteket kérném! Ma hazafele jövet még jó hogy csak Veszprémen belül kis problémám lett. A fordulatszám mérő megszűnt létezni, ez a kisebb probléma, de azt hiszem ez szabályozza a gyújtást talán? a lényeg h maradt egy vagy 2 henger ami ketyeg. Szerszámok csak az úti szerszámok vannak nálam, de ezzel is feltudom darabolni a kicsikém, a probléma h nem akarom totál lebontani ha nem muszáj, szóval várnám a javaslatokat h mi lehet a gond.
1. lépésben megnéztem a biztosítéktáblát minden ok, jah és az üres jelző, meg a többi világítás ég, csak a fordulatszámmérő nem megy. Gondoltam arra is hogy szétcsúszhatott a csatlakozó ami a műszerfalba megy, de ennek a csatlakozó erőviszonyait tekintve ugye nagyon kicsi az esélye.
Kösz a javaslatokat
&rash!
Merre voltatok hétfőn? Nem ismertél fel veletek szemben úgy Tótvázsony környékén?
Gyerekek, Tapolcától Sümegig olyan az út mint egy versenypálya (minőségre) írtó jó volt arra menni
Szép mondhatom Én csak felborultam anno középálványról levételkor aznap raktam fel a karbon deklivédőt Nemrég az oldal idomtartót raktam be, hogy stabilak legyenek az idomok. Két napra rá a füvön letettem lapjára
egyébként megkaptad már a féktárcsa árát?
A trafóknál viszont érdekes dolgot tapasztaltam: a balos trafo (1.4.henger) ami rá megy a fordulatszámmérőből vezeték (B helyről) azt ha lehúzom, akkor megy a fordulatszámmérő. Megpróbáltuk direktbe kötni a fordulatszámmérőt a trafóval, hogy kizárjuk a vezeték hibáját, nem történt változás. Ha megcserélem a két trafót akkor is működik, így szerintem nem a trafó a hibás.
Várom a javaslatokat, mert én 2 óra alatt amig rámsötétedett nem jutottam semmire
Kösz mindenkinek.
Nem, volt itt ellen javallat hogy valami miatt azt nem lehet, nem véletlen vannak a nagy fényerejű izzók... Most oké a töltésem is, remélem marad, mert felgyújtom
talán emlékeztek még a pc ventillátor vs. feszab projectemre... Jelentem a tesztelés a végéhez ért, és a konstrukció megfelelt.
Péntek, hungaroring, erős igénybevétel, a ventillátorom még mindíg tart
Szombat, Zdiar, jégeső, a ventillátorom még mindíg forog,
Vasárnap, Zdiar közelében, zivatar, jégeső, a ventillátor még mindíg múkodik
Hétfő, Székesfehérvár, 1100 km után minden renben...
Ma, nagymosás (biztonság kedvéért nejlonzacsival letakarva) minden okaj!
Ezek után ugyvélem nem lesz gond vele, bízom benne igazam lesz...
Második etap, Dolomitok
Füredről a kanyargóson felmentünk tapolcára, onnan vp, azút tényleg frankó minőségű
Ha megsérül a műanyag burkolata a vezetéknek, és letestel, az le tudja csapni a trafókat is!
Segítségeteket kérném! Ma hazafele jövet még jó hogy csak Veszprémen belül kis problémám lett. A fordulatszám mérő megszűnt létezni, ez a kisebb probléma, de azt hiszem ez szabályozza a gyújtást talán? a lényeg h maradt egy vagy 2 henger ami ketyeg. Szerszámok csak az úti szerszámok vannak nálam, de ezzel is feltudom darabolni a kicsikém, a probléma h nem akarom totál lebontani ha nem muszáj, szóval várnám a javaslatokat h mi lehet a gond.
1. lépésben megnéztem a biztosítéktáblát minden ok, jah és az üres jelző, meg a többi világítás ég, csak a fordulatszámmérő nem megy. Gondoltam arra is hogy szétcsúszhatott a csatlakozó ami a műszerfalba megy, de ennek a csatlakozó erőviszonyait tekintve ugye nagyon kicsi az esélye.
Kösz a javaslatokat
Előre: Ferodo FDB574ST 2db
Hátra: Ferodo FDB481P 1db
Együtt a három 15000Ft
Tel.: 20/995-5657
Üdv:
Szorf
Merre voltatok hétfőn? Nem ismertél fel veletek szemben úgy Tótvázsony környékén?
Gyerekek, Tapolcától Sümegig olyan az út mint egy versenypálya (minőségre) írtó jó volt arra menni
(viszont a sajátodra most már nagyon vigyázz! )