Nekem a haverok gyerekei mind kocsikázáskor aludt el, volt hogy éjjel elvitte kollegám a gyereket kocsikázni hogy elalaudjon az első sarkon már aludt is, a gáz az vele, hogy ahogy megált a kapu előtt a gyerek is felébredt, úgyhogy mai benzinárak melett nem túl gazdaságos altatási módszer.
Sziasztok!
Sajnos megint segítséget szeretnék kérni. Mai kis motorozásom alkalmával felfigyeltem egy kis mellékhangra(kerregő,kattogó, nem tudom pontosan leírni, de nem természetes), először a szelepekre gondoltam, de nem az. 4000-es fordulatnál hallom nagyon a vízpumpa és a generátor környékéről. Mi lehet? Valakinek volt ilyen tapasztalata? Nem merek vele menni, nehogy nagyob baj legyen.
Előre is köszönöm a hozzászólásokat.
E85
Bocsi rosszul írtam.
Magasabb fokozatban úgy értettem ha autópályán 120-nál odalépek, akkor jobban érzem... vagyis magasabb fordulaton:)
És itt jobban észreveszem.. De feltehetően akkor kigyorsításoknél is jobb.
De én tapasztalati úton úgy látomh, 50-50% tankolásnál a fogyasztásnál mérhetően nem tapasztaltam a normál ingadozáson kivüli extra megnövekedést.
Meg pár ismerős is mondta,h nála ugyanannyit fogyaszta kocsi, de érezhetően nagyobb a nyomatékja valamenynivel, főleg magasabb fokozatoknál érzem.
Mint jelzem, ez autóra vonatkozott..
"Félidősen" hazaköltöztem, úgyhogy most itthon babázok! Ebben a percben is ordít, ahogy csak a torkán kifér... Aki tud működő módszert babaaltatásra, kap egy láda sört...
Van pár imerősöm aki egy ideje már bioetanollal jár télen is (autóval). Azt mondták arra kell figyelni, hogy az etanol feloldja a tank aljára leülepedett szutykot, ezért az üztemanyagszűrőt gyakrabban kell cserélni.
80%-al csökken a káros anyag kibocsátás
- az autók teljesítménye megnő: pl.: a 150 lóerős, 2 ezer köbcentiméteres benzines jármű bioetanollal 185 lóerőssé válik.
- Olcsóbb (a jelenlegi benzinárnál 30-35 százalékkal alacsonyabb)
A bioetanolos autók hátrányai:
- az alacsonyabb fűtőértéke, mely miatt nagyobb mennyiség elégetésére van szükség, ha azonos teljesítményt kívánunk elérni
- A bioetanol a benzinhez képest kisebb fajlagos energiával rendelkezik, így a "zöld autók" fogyasztása 100 kilométeren mintegy 20-30 százalékkal nagyobb a hagyományoshoz képest.
biztos van némi gond a váltónál, szerencsés helyzetben csak a léptetővilla kopott vagy deformálódott, de lehet gond a vezérlődobbal is, ha sokat lett recsegtetve mellé jöhet még a 3-4-es fogaskerék a kapcsológyürüvel, rossz hír hogy mindenképpen meg kell bontani a blokkot.
Injektoros motornál mehet az 50-50, sőt: egy karbis gépet teszteltek már ugyanígy. Ha a normál körülményeket vizsgálták (10 és 40 fok közötti külső hőmérséklet, max. 1-2 hetes állás), akkor nem okozott gondot, egyedül hidegindításkor pörgött fel 3000 környékére a vas, és kb. öt másodperc után normál fordulaton dolgozott ekkor is.
A Hegylakókon most szervezzük a tesztjét a karbis és injektoros, E85-re átalakított gépeknek, abból minden ki fog derülni, amit csak tudni érdemes az átalakításról.
Szóval motornál is meglehet oldani az E85 tankolást?
Gondoltam már rá,h rákérdezek, de nem akartam hülyeséget kérdezni.
Itt át KELL alakítani, vagy lehetséges itt is az 50-50% 95-ös és E85?
Persze, ha egyszer ráérsz fussunk össze! Sokféle motoros holmim van ám szuper áron! Csak egy része van fent a vaterán! Meg jól megnézem a moccodat végre! Bár múltkor már láttam egy ilyen zöldikét egy kupac zizi társaságában....... De nagyon gyorsan elhúztatok.
Nekem van egy olyan problémám,hogy
1-2-3-ig minden további gond nélkül fel tudok kapcsolni.
De ha jön a 4-es akkor néha visszadobja üresbe,vagy 3-ba.
Viszont 4-ből 5-be,aztán 6-ba gond nélkül tovább váltok.
Szerintetek ez mitől lehet?
Egy vérbeli motoros szerelő szerint az olajcsere megoldja.
Tudni kell,hogy tavaly nyáron végén kapott új olajat azzal elmentem kb.5E-t.
Majd most a híres fukszos olajat raktambele és teszteltem:
első alkalmommal megdöbbentően jól ment minden,többször is váltogatva 4-be...
De legutóbb megint előjött ez a nyűg.
Szerintetek mitől lehet ez
most nézem nem lax messze tőlem, úgyhogy lehet, hogy szavadon foglak ha találok egyet. múlt héten hoztunk cimbimnek szombathelyről egy yamaha tdm900-ast brutál hangal
ahogy mondod 125 2T után nem lesz fura.
köszönöm a választ.
strapabíró amúgy, bírja a kilómétereket? évi 15-16000-et motorozok(melóba járás) 2T-ből évenként megettem egyet, anyagilag már nem bírom, most teszem le a jogsit mert rendszámom ugye sosem volt, az üldözésekből meg már elegem van.
évjáratok között van esetleg jó vagy rossz különbség?
Sajnos megint segítséget szeretnék kérni. Mai kis motorozásom alkalmával felfigyeltem egy kis mellékhangra(kerregő,kattogó, nem tudom pontosan leírni, de nem természetes), először a szelepekre gondoltam, de nem az. 4000-es fordulatnál hallom nagyon a vízpumpa és a generátor környékéről. Mi lehet? Valakinek volt ilyen tapasztalata? Nem merek vele menni, nehogy nagyob baj legyen.
Előre is köszönöm a hozzászólásokat.
Bocsi rosszul írtam.
Magasabb fokozatban úgy értettem ha autópályán 120-nál odalépek, akkor jobban érzem... vagyis magasabb fordulaton:)
És itt jobban észreveszem.. De feltehetően akkor kigyorsításoknél is jobb.
De én tapasztalati úton úgy látomh, 50-50% tankolásnál a fogyasztásnál mérhetően nem tapasztaltam a normál ingadozáson kivüli extra megnövekedést.
Meg pár ismerős is mondta,h nála ugyanannyit fogyaszta kocsi, de érezhetően nagyobb a nyomatékja valamenynivel, főleg magasabb fokozatoknál érzem.
Mint jelzem, ez autóra vonatkozott..
vatera link
"Félidősen" hazaköltöztem, úgyhogy most itthon babázok! Ebben a percben is ordít, ahogy csak a torkán kifér... Aki tud működő módszert babaaltatásra, kap egy láda sört...
A bioetanolos autók előnyei:
80%-al csökken a káros anyag kibocsátás
- az autók teljesítménye megnő: pl.: a 150 lóerős, 2 ezer köbcentiméteres benzines jármű bioetanollal 185 lóerőssé válik.
- Olcsóbb (a jelenlegi benzinárnál 30-35 százalékkal alacsonyabb)
A bioetanolos autók hátrányai:
- az alacsonyabb fűtőértéke, mely miatt nagyobb mennyiség elégetésére van szükség, ha azonos teljesítményt kívánunk elérni
- A bioetanol a benzinhez képest kisebb fajlagos energiával rendelkezik, így a "zöld autók" fogyasztása 100 kilométeren mintegy 20-30 százalékkal nagyobb a hagyományoshoz képest.
A Hegylakókon most szervezzük a tesztjét a karbis és injektoros, E85-re átalakított gépeknek, abból minden ki fog derülni, amit csak tudni érdemes az átalakításról.
+Hétvégente BP <->Szeged
A kérdés nem feltétlenül az átalakítás, hanem hogy így átalakítás nélkül a kocsiknál 50-50% ban lehet tankolni, motornál is lehetséges ez?
Szóval motornál is meglehet oldani az E85 tankolást?
Gondoltam már rá,h rákérdezek, de nem akartam hülyeséget kérdezni.
Itt át KELL alakítani, vagy lehetséges itt is az 50-50% 95-ös és E85?
Az lehet hogy tényleg mi voltunk!
De te most akkor pesten laksz a babával? Mert eddig külföldön voltál ha jól tudom.
Nekem van egy olyan problémám,hogy
1-2-3-ig minden további gond nélkül fel tudok kapcsolni.
De ha jön a 4-es akkor néha visszadobja üresbe,vagy 3-ba.
Viszont 4-ből 5-be,aztán 6-ba gond nélkül tovább váltok.
Szerintetek ez mitől lehet?
Egy vérbeli motoros szerelő szerint az olajcsere megoldja.
Tudni kell,hogy tavaly nyáron végén kapott új olajat azzal elmentem kb.5E-t.
Majd most a híres fukszos olajat raktambele és teszteltem:
első alkalmommal megdöbbentően jól ment minden,többször is váltogatva 4-be...
De legutóbb megint előjött ez a nyűg.
Szerintetek mitől lehet ez
köszönöm a választ.
strapabíró amúgy, bírja a kilómétereket? évi 15-16000-et motorozok(melóba járás) 2T-ből évenként megettem egyet, anyagilag már nem bírom, most teszem le a jogsit mert rendszámom ugye sosem volt, az üldözésekből meg már elegem van.
évjáratok között van esetleg jó vagy rossz különbség?