köszönöm a gyors kielégítő választ. fel is jegyeztem magamnak. melóbajáráshoz kell majd, úgyhogy nem száguldozni akarok vele továbbá lényeges nekem a kis fogyasztás és biztosítás is.
köszi:gege
Nálunk ugyanez: szemben van egy konditerem, az ökörfejű ott égette a gumit a terem előtt, mert az "menő. Dob nélkül, igazi hülye módra.
Másnap jött egy pár hetes (!) GSX1400, csendben odagurult, leállította.
"Okos" birkapicsa lakó kinézett, hoppá! ott a motor! és puff rá egy adag kromofágot hiszen biztos ez basztatta a hülye motorját tennap is...
Utána nem voltam egész nyugodt, amikor Ramm és társai megleptek a lábadozásom alatt egy Honda-Honda-Suzuki trió, full tiltással az ablakom alatt
Erre gondoltam én is, egyszer telerakom benyával, megkeresem ezt a faszt, leszedem a dobot, és addig járatom amig a kutig elég benya marad benne!
Jah, és cső az ablakához természetesen
Én is Veszprémben élek, de nem nagyon merném a szabadban tárolni a motort. Nem is a tolvajlástól félek, hanem "barátunk"-tól, és szesztestvéreitől. Talán megoldás lenne összeállni pár hasonló sorsú motorossal és bérelni egy közös garázst. Ha gondolod szervezhetünk a kocsmához egy rögtönzött motoros találkozót! "Mindenki egyért!"
Hát én most mit írjak?
5000 km alatt 800 ezer csak a szervízelésre + üzemanyag (átlag 6 l/100 km) + kötelező fizetendők. Nem nagyon számoltam még utánna, de kb 500 ft/km.
Sokat számít hogy ki szereli a gépet, mennyiért, és hogy mennyire hagy el a jószerencse. Ideális esetben biztosan más összeg jönne ki, csak ugye nagyon sok itt a "ha".
Az a baj, hogy az ilyen agresszív motorosok miatt néznek rossz szemmel ránk! Legközelebb tessék adni az embernek villáskulcsot, törlőrongyot, és köszönőkártyát, hogy segített kivenni a kerekedet! Különben is! A benzinfüstből sokkal több káros anyagot szívott magába 2 perc alatt, mint a kocsmában cigifüstöt az évek hosszú évek alatt!
Érdekes tapasztalat: Mekkora barmok vannak kis hazánkban...
1 hét után a mai könyörületes időnek köszönhetően sikerült motorra ülnöm, de még előtte megmutatta magyar virtusát egy hatalmas paraszt.
Veszprémben az albérletem előtt (10 emeletes) a bejárat mellett egy féltető alatt áll a vas, amikor nem az épület mögött. Felöltözöm, lemegyek, beindítom ki szivatoval, majd ráhuzom és olyan 2-2,5 ezer körül hagyom járni, amikor még nem is visít. Mindezt addig, amig felveszem a sisakot, kesztyűt, utána még kisideig rajta a szivató, de már menet közben.
Szoval épp a kesztyű 2. darabjánál tartok, amikor a mellettünk lévő presszobol kijön egy f*szkalap, és azt mondja h menjek már el mert bemegy a füst a kocsmába... Ezzel még nem is lett volna gondom, ha nem a legtuskobb formában adja elő magát, és a kocsmának valamely ablaka nyitva is lett volna, így hát nyugodt hangon mondtam neki, hogy elmegyek ha felöltöztem, erre az egyén: majd legközelebb kerék nélkül mész el... Mondtam neki akkor te meg fog nélkül mész haza, végülis beballagott a kocsmába.
Nem tudom kishazánkban mi lelt néhány embert, de hogy nincs jobb dolga, mint más tulajdonát rongálni, és ok nélkül kötekedni, ezt nemigazán értem, de egy biztos, baromi kiszolgáltatott helyzetben van az, akinek az értéke az utcán parkol...
Egyből hátra is vittem, ahol van egy fokkal biztonságosabb parkoló...
Ezt megkellett osztanom, mert az ideg szétvet
Na hát ez az hol vannak már a régi szép idők. Gyerekkoromban 200 Ft-ból egy hétvégén át nyúztam a kis puch-ot. Mostmeg jó ha bemelegszik a zizi ennyiből.
az enyém 5,5-6-ot iszik, egyszer kijött 4,7 amikor feltettem a hosszú áttételt és 80-90el mentünk..
a jövő hétvégi szocimotoros túrán majd lemérem
fenntartás valahol 2-3szoros benzinpénz közt
Én húsz éve motorozok - most hétvégén tankoltam először, több mint ötezer forintért motorba legalább az autó etanolos... bár, ha több kút lenne, akkor a motort is átfaragnám: 40-ből kényelmesen kijön a karbis átalakítás, és utána 225 ért tankolsz.
Ha alakitani akarok a számon, motoroznom kell.
Általában 200 kilométerenként tankolok 12-12,5 litert, régen 3000 körül volt, most már 4000-hez közelit, vagy főlé megy
Ha jól utánaszámolok, a hétvégi motorbérléssel sem jönnél ki többre na de most: hogy "csak" tankolni kell bele... tankolni... hatezerbe kerül egy telitak a ZiZibe...
Jöttek is mindenféle vélemények, sok esetben vastagon eltérőek az én motoromhoz képest (egy "fele ennyiből, sőt még kevesebből" is érkezett, de azt már erősen kétlem.)
Szóval a kérés: megtenné, akinek van rá 2perce, hogy beírogatja a saját értékeit, és az összeget beírja a cikk alá, a kommentekbe? Főleg, ha nagyon eltérő... Danke.
Általános dolgokra.. szeretik fiatalítani, valós évjárata/állapota vételnél jó alkualap ;) új kopóalkatrészt kapsz hozzá
nyomaték-teljesítménycsúcs: 10500/12500rpm, de ez a 125 2t után nem fog zavarni asszem
kivisz a világból meg vissza ;) ha közelben nézel használtat szólj, s ha épp' ráérek szívesen segítek/megnézem
Szerintem ha majd bekopik az új betét akkor elmúlik.
Írtad hogy a régieknek "csak lejárt a futamidejük" - nem teljesen egyenletesen kopottak gondolom..
ha belemarkolsz/lépsz a fékbe akkor felfekszik a tárcsára, ha épp csak hozzáér akkor még nem mindenhol
//150nél 23szor fordul a kerék másodpercenként 1380/perc
A tárcsákat le tudod ellenőrizni, ha középtámaszra teszed a motort, a kereket megforgatod és a féknyerget kézzel mozgatva tolod rá a tárcsára a betétet. Ha van olyan pont a kerékfordulat során ahol az egyik oldali betét csak ott ér hozzá a tárcsához a másik meg csak ott nem, akkor hullámos a tárcsa ;( ami csak rosszabbodni fog, úh csak ovatossan
köszi:gege