Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lenne egy kérdésem nekem is a tapasztaltabbaktól!

Ma kicseréltem a fékbetéteket AP racing szinteres fékbetétekre, mert ezt ajánlotta az "elismert" szerelő. Ilyen volt benne eddig is, csak lejárt a futamidejük. Féktuskókat kitakarítottuk ahogy illik, és törekedtünk a teljességre. Nagyon jó lett a fékem, azonban nagy tempóról (150 km/h) finoman fékezve, ráz mintha egy ütvefúró lenne a telók helyén. Erősebb fékezésnél, és 80 alatti tempónál ez nem jelentkezik. Ötletek? A gumi kopása, vagy a féktárcsa esetleges hibája okozhatja? Az előző betétekkel ezt nem csinálta.
Szia!

Mikor ÉN vettem a kis zizit (januárba) első az volt, hogy hidegen induljon, nem szabad füstölnie csörögnie egyenletesen kell járni + a szokásos dolgok fékek láncszett telók gumik állapota. Sor kettes blokk nem kell annyira pörgetni mint a sornégyeseket azáltal tartósabb 110 es tempót 9-ezres fordulat alatt tudja ami hosszabb úton is megfelelő (legalábbis nekem) olyan 150-ig rendesen gyorsul utána be kell bújni a plexi mögé 130-ig a szélvédelem jó utána már kicsit zavaró. Alkatrészellátásba nem tudok nyilatkozni még nem kellett semmi hozzá! (kop kop kop)

Ha van kérdés szívesen válaszolok!
Sziasztok!
Szeretnélek megkérni titeket, hogy akinek ZZR250-es tapasztalatai vannak, azt osszátok meg velem. Most készülök venni és kéne tudnom mire figyeljek oda, továbbá érdekelne a megbízhatósága, hibái, alkatrészellátása stb.
Előre is köszönöm:Gege
a Km-óra spirál meghajtása is tud fura hangokat produkálni! a csapágycsere jó 2 órás meló ha minden szerszám megvan hozzá ami kell, ha nincs csapágykihúzód az még nem gond, de 1 hőlégfúvó kell mert nem árt min. 40 fok-ra melegíteni a kerákagyat a csapágyak ki-beszereléséhez.
Megoldjuk okosba, holnapig rákérdezek a dologra!
Nekem olcsó fekete metamidból lenne, karbon mintaként nem kerül a motorra, csak igazi karbon Viszont maga a technika érdekel, de konkrét árral elég nehezen szolgálnak, hogy egy komplett motor mibe kerülne, csak annyit mondanak kb mint egy fényezés - és ammeg mennyi?
Sziasztok!
Kerékcsapágy kicserélése mekkora művelet? Macerás?
A féktárcsa surlódásán kívül hallatszik némi morgás az első keréktől.
Gondolom a csapágy lesz a bűnös.
Én most írtam a VTN tech-es manusnak, plusz Érden is van egy jóember erre: az összes ilyen védelmi motyót olcsó, fehér metamidból akarom megcsinálni, és úgy karbonmintát nyomatni rá.
Szia
Motorikusan frankó, már csak ilyen apróságok vannak, amik nem fontosak a működéshez: az idomokat rendbehozni, szeretném majd fényezni is, meg valami szép grafikát rá, de ez téli project lesz, nem kivánok foglalkozni vele/pénzt költeni rá. Airbrushra nem lesz pénzem, ezért valószinű hogy matricázva lesz, utána kell még járnom hogy zajlik a dolog, de photoshoppal sok szép dolgot össze lehet hozni.
Amit még akarok az a jobb oldal védelme, egy kuplungdekni takaró, hogy ne repedhessen el, ahogy régen Kawanyuszmi - vagy kicsoda - is emlitette, és ne folyjon el a 10000 forintnyi olaj. Ide metamidból faragott majd sziloplaszttal ragasztott páncélt gondoltam, vagy karbon védőt.
Nagyon mást nem akarok mókolni, a motor szépen megy, a hangjára azt mondta szerelő is hogy szép, főleg ahhoz hogy kawa. Most már inkább motorozok, de suliba meg melóba buszozok, mert inkább megyek a hétvégén 200km-t egy délután, mint hogy hétközben eltöfögjek minden nap 40km-t.
Mondjuk meg kell mondjam húzós volt ez a szétszerelés project, pénzben is meg energiában is
Szasztok. &rash még nem tökélrtes a vas ? Megoldodott már az erőtlenség abban a bizonyos tartományba ?
Ha egyszer tökéletes lesz, akkor elkezdem átdolgozni a mostani kezdetleges leirásokat Kár hogy nem tükrözi vissza hogy mennyit dolgozik az ember vele, de gondolom nem ismeretlen, amikor dogozol órákat vele, és a végén egy 5 perc alatt elolvasható kis szöveg jön össze.
Füldugós, felteszem a napszemüveget élvezem a szánsájnt, mint a vörös szőnyegen úgy vonulok végig a zebrán - néha elfog a kisértés hogy odamenjek és megtépjem, hogy ember, más is van a világon rajtad kívül
Nahát... jó látni, ha egyszer nem marad a "szétszedtem a ZZR-t" blogra semmi megírni való (mondjuk elér a NAGY TÖKÉLETES állapotba a ZiZi ) akkor sem maradunk, napi-&rash-hírek nélkül

Az egyirányú utca persze, körültekintést igényel, de egy cimbalmozó 15 tonnás tűzoltóautót Te is jobban kiszúrsz, mint egy fülben-mp3-tekerek-mindent-szabad bicajost...
"Vagy az egyirányú utca, ahol -nyilván- csak a ‘behajtani tilos’ irányába nézek el, míg a másik oldalról szabályosan belémjön egy biciklis. Mert neki ugye szabad. Szemből is."

Te bammeg, én minden kereszteződésben körbenézek, mert jöhet onnan megkülönböztetett ill borostyánsárga is. Az én érdekem, leszarom hogy elsőbbségem volt ha összetör a barma. Inkább körbenézek kétszer, mint egyszer sem...
Gyalogosan zebrán/úttsten átkelés: balranéz, jobbranéz - ha ideálisak a feltételek balra nz újra és megkezdi az átkelést, aztán jobbranéz hogy mi változott. Közben figyel hogy mi takarhat (pl elhaladó busz mögül zebrára lépni körbenézés nélkül öngyilkosság, mivel nem láthat a többi közlekedő. No meg azt is figyelembe veszem meg tud-e állni, valamint azért hogy én egyedül átmenjek az úton és nyerjek 15-20 másodpercet, nem fogok egy 50 embert szállitó buszt megállitani ha nem sietek még ha meg is tehetném - élni és élni hagyni. Más tészta ha sietek, de azért bele kellene néha gondolni az embereknek mások helyzetébe, de sok közlekedő - irhatnék embert is, mert a gyalogos is közlekedőnek számit - azt hiszi hogy ő a világ közepe, és amihez jogom van, azt bizony kökeményen érvényesitem. Javaslat: az ilyen barom haladjon át a zebrán féktávon belül a 20 tonnás teherautó előtt, mert neki volt elsőbbsége - halálközeli élmény lesz.
A biciklisek helyzetébe gondolva magam: járdán nem haladhatok, mert gyorsabb vagyok, úton nem haladhatok mert lassabb vagyok. Akkor hol az isten f@szában közlekedjek?
Javasolt megoldás: Külön sáv az autósoknak,
bicikliseknek, motorosoknak, természetesen három sáv hogy a lasssan haladók ne tartsák fel a gyorsabban érkezőket, illetve a versenyszelleműeket, ja plusz sáv a teherautóknak, mert akármennyire utáljuk őket néha, bizony a rohadt kajámat még mindig ők szállitják, illletve egyéb javaimat. No meg a tömegközlekedésre is kellene egy sáv, de az összevonható a teherszállitással véleményem szerint.
Kicsit elkanyarodtam a témától, ami eszembe jut cimmel lehetne boritékolni, ne vegye szivére
Kis reggeli veszekedés: Kerékpáros vs. Mindenki
(érdemes a kommentekbe beleolvasni... )

Nos tetszeni nagyon tetszik!Valahogy én is így gondolom/remélem ha tetszik akkor jó választás lesz.Holnap már jobban meg tudom szemlélni.Köszi a véleményed!
Helló!
Kawás motoros kabát egy forintos aukcióban itt:
vatera link
Bár nem 600-asom van, de szeretnék véleményt nyilvánítani. Ez a motor szerintem tekintélyt követelő méretekkel és vonalvezetéssel rendelkezik. Nagy és dögös.
Sajna nem tehettem szert vele túl sok kilométerre, de a plekója lehetne magasabb, pedig én csak 170 magas vagyok. Persze ezek a "komfort" dolgok nagyon szubjektívek. Állítólag nem is illik hozzám a vas, mert "kicsi" vagyok hozzá. De én nem Jól érzem magam rajta. Ha neked tetszik, akkor szerintem nem rossz választás.
1996-os zzr 600as 570000ft eladó
Köszönöm neked is a választ!:) Ez jó hír!Hát ha még jobban is mutatunk rajta akkor tökéletes. Akkor most már csak pár lépés választ el tőle:)
Nem rossz!
Hozok hóláncot is. De Zdiar-ba kicsit jobb a helyzet:
Zdiar Forecast
hali!
én 190 vagyok, és nem nagyon van problémám a géppel, sőt jobban mutat rajta egy ekkora egyén, mint egy 600-as gixeren
Autópályán hasalok egyedül, persze ott is csak 130 felett, és nekem még a gyári plexi van fent...
:D Néha muszáj...van aki trófeának tekint...mert magas vagyok...pláne mivel max 1cm hajam van...így néha előfordul hogy szélsőséges nézeteket vallónak gondolnak...:D
Igen olvastam egy tesztben hogy 175cm fölött kicsit zavaró és másik plexit használt a srác is.Most már nagyon lázban vagyok hogy megnézzem!Igazából ezért érdeklődtem nehogy bele éljem magam előre..