szia!
láttam a blogodat, nagyon tetszik. én most készítem az enyémet, de elég bonyolultnak tűnik egy két dolog. Tudnál nekem segíteni, ha van egy kis szabadidőd?
Köszönöm.
Üdv: Lacika
Nekem egy 400-as és két 600-as ZZR-el volt dolgom: összesen 70-75 ezer kilométert gyűrtem le.
Az olajcseréken és egyéb kopóalkatrészeken kívül, egyszer kellett cserélnem egy relét (bontó, 2 000 Ft) valamint sikeresen kinyírtam (a többi ZZR-es kollégához hasonlóan) az akksis bénázásomm al a fesz.szabályzót (15 000 Ft), és ennyi.
Ha már itt vagyok és te kawasaki guru vagy, jár szopómaszk egy zzr-hez vagy nem annyira? Nagyon tetszenek, de a várható szervízköltségeket illetően nem vagyok képben.
Bármelyik pillanatban jöhetnek a tojik, a keltető már üzemi hőmérsékleten van, onnantól számítva kb 65nap, szóval megint augusztusban jönnek a kis gombostűagyúak.
Így van, más a karaktere, és a 4-1 rendszer csak tovább erősíti ezt.
Az "E"-s géppel két személlyel is elballagok 4-5 ezren, a régivel meg folyton azt látom, hogy hatezer körül kezdem el a kigyorsításokat.
Ez volt a tapasztalatom nekem is a motorblokkcsere után. A D-s modell amig ment alattam sokkal agresszívabb volt, ezáltal élvezetesebb, miután E-sre lett cserélve, kicsit nyugisabb a közlekedés, persze lehet ezt is hajtani, csak az előző közelebb állt hozzám
Urak! Tapasztalatot kért, nem ajánlatokat, mert van már kiszemelt
Mellesleg engem is érdekelne mindennemű tapasztalat, előkerült problémák, megoldásaik, költségkimélő ötletek, meg amit csak el lehet képzelni. Akár priviben is ha szégyenlőd
Nem rossz motor, kétszeméllyel már azért forgatni kell hogy menjen. Igaz egyel is sokat forog. Egyes nagyot szól sebességbe rakáskor. Szerették őket fiatalítani, de vázszám alapján megállapítható mikori, legalábbis a váz, mert előfordul hogy több motorból építettek egyet - redbarom.
Egyszerű konstrukció, mint a faék. Fesszabályzó néha csődöt mond.
Fogyasztás 6 liter körül vérmérséklettől függően. Kis teljesitményéhez képest tud menni, 178nál ugyan letilt. 150ig dinamikusan gyorsul, utána kicsit lustul. Túratempó 110-130 tartható vele, de mint emlitettem forog, 6.ban 6000 90nél, ha jól rémlik 9000 130nál. 5. nem forog le tiltásig. Elég súlyos dög, az elején tud meglepetéseket okozni, de egyedül fel tudtam állitani. Egykerekezni nem próbáltam vele, sem stoppizni. Az első fék gyárilag kicsit gyenge volt, fém fékcső javitott a hatáson, pedig egy kalap szar fékbetét van benne. Alkatrész van hozzá a rémhirekkel ellentétben, az egyik leggyakoribb 400as - használtautok.hu jelenlegi adatai alapján.
Némi ismerkedés darabonként: blog
Csak egy megkímélt, kevés kilométeres, idős, gondos orvos tulajdonostól vásárolt a megbízhatóság és a tartósság jelképe, a világ egykori leggyorsabb motorja! KAWASAKI ZZR1100!
Akkor lesz szombatra levegőszűrőm?