Nekem csak a gyári szerszámos van benn, az izzókészlet, meg az eü csomag. Ha ennél több kell, feldobok egy dobozt. Elvégre túragép, vagymi... Csak nem merek nagyobb távolságra menni vele, mint ahonnan haza is tudom tolni.
Grat,nem kispályázol!Nekem van egy cserélhető bitfejes csavarhúzóm,meg egy imbuszkulcs készletem.Ennyi!Nem értek annyira a szereléshez,hogy mást is vigyek.Ez meg elég a legapróbb bajok elhárításához.Asszem
Csak ami a betonon látható vonal felett van. Meg még talán elfér a lánc is lakattal. Nyomatékkulcsot meg ritkán használ az ember útszéli munkálatokhoz. Ami az ülés alatt van, azzal ki tudom cserélni az első és hátsó kereket is akár, igaz a gumit úgysem tudom. Meg van pár kütyü ami kellhet: ultraderm, 3 pár kesztyű, rongy, bowdenjavitó, stb. Előlre a rekeszbe még nem is pakoltam, lévén hogy megsemmisült
Milyen motor ez?Nekem a 250-es 80000 km-et futott nálunk 4 év alatt,előtte meg állítólag (óra szerint) csak 6000-et.(ezt kétlem)
Az ennyi km+kérdéses előélet után lehelte ki a lelkét egy szerencsétlen baleset következtében.
Sok sikert a mostanihoz!Remélem ezt már tudod majd élvezni!
Végre visszatértem. Megint rövidebb lettem 450 ezerrel, de van egy "Legendás" motorom, ami szerintem több mint ipari hulladék!
Még kap egy esélyt a cáfolásra, aztán ha ez sem bír ki 3000 km-nél többet, akkor elviszem a Harley klubba, hogy verjék szét.
Remélem senki nem orrol meg rám ezért a szövegért, de csúcstartó lehetek: 18 hónapból legalább 12 szervízelés, 5000 km, 2 blokk, 800 ezer költség.
Széles utat mindenkinek és ragyogó időt!
Bácsibácsi!
Ha megvan még a rossz tanksapka... Megtudná nézni hogy a gumimembránok hogyan vannak beleszerelve? Nekem egymással szemben állnak benne, de nem tűnik logikusnak
Szerintem a levegőt be kell engedniük, a benzint meg benntartani, ezért ugyan úgy kellene állniuk, de nem ezt teszik
Gyönyörű szééép! Azt hiszem mindenkinek tiszta hogy egy kincsre találtál még ha sok munka is volt vele. Én is megnézném szivesen ha jössz pénteken a ringre, feltéve ha addigra emberi időjárás lesz. Üdv. és soksikert a további csinosításhoz, mert ahogy téged ismerlek itt még nem áll meg a mutatvány
helló ma reggel szétszedtem a karburátorokat. A gond akkor jelentkezett mikor kicseréltem az egyik membránt mert a régi kilyukadt. De karbi is kivan kopva a tuskóknak meg válla van ezért az őszest lereszeltem és utána mindegyiket polír papírral felcsiszoltam fényesre így jó simák lettek. Ezért akadtak és ragadt fen a fordulat. De a gázbovden is túl volt feszítve. Most nagyon szépen játszik a fordulattal. Ezt a gépet másfél hónapja vettem és akkor adott neki ismerősöm egy szinkront ez a gép amúgy egy GPZ400R 1989ből.
Nem, nem ezzel - bár emilyen kajak erőben van, erős a csábítás de a Tátra az most túrázós, sok kilométeres lesz, arra nekem sokkal kényelmesebb a nagykormányos ZiZi
(...viszont ezzel a vadbarom blokkal egy Kawa est a ringen )
Három hete némi kíhívásokkal küzdött esztétikailag, de a sok meló megtette hatását gratula! Kiváncsi vagyok rá önnön valójában is, pénteken nem ezzel gyössz?
Rossz időben lehet eléggé családias lenne a hangulat