Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mivel a blokkja nem lesz erősebb, és a 183-as (óra szerint 194-es) tiltás továbbra is bennemarad a motorodban, így a végsebessége nem fog nőni.
Viszont nekem a 10 000 kilométeres szezonban, konkrétan többet spórolt benzinben, mint amibe a szett került ( ha egy literrel csökkenti a fogyasztást, akkor egy kilométer 3.50 forinttal olcsóbb (országúton, ill. autópályán) egy szezon alatt kb. vissza is jön az ára.)
És az autópályás zúzás is kellemesebb, ha nem kell agyonforgatni a vasat közben.
Nagyon köszönöm a gyors és hasznos segítséget.

Egyébként végsebességben menynire lesz több ha 600 as szett lesz a 400 ason?

Főként Szeged-BP között járnák haza hétvégente, meg Bp-en belül munkába, így a benzinsporolás a fő szempont ugyanolyan sebességen, nem a végsebesség.

ui.: Tudom lehetne robogót is venni az 2 litert eszik:)
Köszi a gyors választ.

Azt hol nézhetem meg, hgoy pontosan milyen típus kell. (és miylen van rajta).

Szervíz leírásában nem látom:(
Pedig direkt foglaltam még egy "bonus" helyet, hátha...
Csak nem jössz a Tátrába?
Szia,
én a 400-as gépen is a 600-as motor áttételét használtam (ezzel 100-nál 4900, 140-nél 7000 a motor fordulatszáma) nagyjából 0,8-1,2 literrel kér így kevesebbet ezzel a szettel.

D.i.D -ben 26 900 Ft -ba kerül a láncszett.
Sziasztok,
ZZR400 lánc-szett csere vált esedékessé.

Kérdésem lenne, hogy érdemes lenne hátra kisebbet tenni valamennyivel, hogy jobban menjen? (ugyanolyan sebességnél kevesebbet pörögjön)

Ha igen mennyivel?

Köszi: Sanyeee
OK! KÖSZÖNÖM! Ha készvan jelezz nekem légyszives elérhetőségeim az adatlapon.
Nincs mit. Remélem nem veszed hasznát!
Rendben. Lehet, hogy már a következő hétvégére kész lesz.... ,de nem biztos.
Címem az adatlapon.
Köszönöm Uram! Örültem a szerencsének
Akkor az egyikte tuti vevő vagyok és a sörbe is benne vagyok e-mail címemre dobhatnál egy címet, vannak kecsón barátaim és akkor ha megyek őket meglátogatni akkor elugornák érte, ha ez neked megfeleleő
Úgy néz ki marad három pár. Az ára kb. 300 Ft. Legalábbis itt a sarki kocsmában ennyiért csapolnak.
Így van, majd ma rákérdezek a postán.
Az a bajom,hogy szimering csere most volt benne,és 15-ös olajat kapott ez is,rugókat ugyan nem cseréltem,sajnálnám a jó telót szétbombázni.Köszi a Z-s tippet,akkor azt kell keresnem nekem is.
pedig ki lett fizetve, nemértem hogy miért nem kaptad meg az árát , asszem postaköltséggel együtt volt 8800 Ft
Ja, telókat nem cseréltem csak kapott Wilbers progresszív rugókat és 15W olajat. Első osztályú lett, kár lett volna belefaragni másét, így a telófelújítás összköltsége új szimmeringekkel volt 30eFt.
A 03-06 Z1000 arany Nissin féknyergei faszák és passzolnak, legfeljebb 0,5-1mm alátétet kell csinálni ha nem futna pont középen a tárcsa a nyeregben.
Hali!
mivel Te már átfaragtad az elejét a zizinek,az lenne a kérdés,hogy cseréltél első telókat is?Én az 1,4 zizi fékjét nézegettem,de a gyári telóra nem stimmel a furat az 1,4 féknyergeivel.Hogy oldottad meg?
Köszi!
Vau! Tegnap leteszteltem a blokkoló elejét-hátulját (időszakos ellenőrzés). Működik mert az SCS-103-mat "kezelő személyzet" vörös fejjel rugdosta a tripodot
Valami hiba lehet a postán - azóta sem jött meg az ellenértéke ha nem írtad volna, hogy átvetted, azt hittem volna, hogy ZZR-el rohangál a leveles postás is Nálatok
Egy félig szétszedett fesszab várja gazdáját: jelkezz-jelkezz
Rendben