Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kaarbi mikor volt pucoválva úgy istenigazából, meg beállítva az alapjárati, illetve a szinkron?
Helló segítséget szeretnék kérni keihin karburátorral volna gondom mert nem tudom miért nem engedik vissza a fordulattót fönt ragad 3és 4ezernél ha meghúzom a gázt pedig nem szorulnak sehol.
Nem tudom valaki tudna-e tanáccsal vagy ötlettel szolgálni.
Beszélj kutyával, neki nagy ismeretsége van. Keresd itt a fórumon.
Köszi szépen.
Igaz, idén nem volt karbiszinkron állítatás mivel tavaly alg használtam :(
Ki tudja megcsinálni nekem BP-en? Láttam, hogy nem nehéz egyszerű közlekedőedény elvvel meglehet csinálni csövekből, de nekem nincs ilyen itt fent, meg egyébként is szerelő csinálta.
Köszi
Hül a motor és visszaáll a karbiban a szint.
De ha vár 10 percet indul egyből.
Mi változik ennyi diő alatt?,
Egy karbiszinkron a megoldás! Túl sok anyagot kap melegen.
Utánanéztem, próbálta a 600-ast is, de sok volt neki .
Enyémre ülhetne nyugodtan .
És itt nem a mocimra gondolok !
Ő is tudja milyen a jó motor:)
ZZR450 mondjuk azt kipróbálnám: persze úgy, hogy 250-es ZiZi váz, 6R-es futómű, és KFX450-es krosszmotor blokk... nyamm
Jó, írják néhol 350 néhol 450-esnek, de akkor is ZZR
Axn Sci-fi-n, "Sötét angyal"(Jessica Alba). vajon milyen mocit vezet?

"Kis" mérges 250-est.
Előtte csörgök, rossz idő esetén most vasárnap is esélyes, vagy utánna héten valamikor.
Pest jó lenne ha erre jársz vagy az m5-ös autópálya inárcsi része?!
Hali, közeljövőben tervbe van egy pesti út, akkor arra tudok gurulni érte, vagy rosszabb esetben posta, amit persze állok.
Technikai jellegű kérdésem lenne:
Az mitől van, és hogy lehetne orvosolni: Ha leállítom a motort és ha egyből indítani szeretném akkor nehezen indul be. gáz nélkül kell indítani és akkor elkapja esetleg.. de hamár kb 10 percet pihen akkor semmi gond pöcre indul..

Ez kellemetlen pl Benzinkúton ahol csak ksi időre állítom le.

Köszi előre is.
Ugyan már... minden nap egy óra laza kocogás, a csuklóra/alkarra meg vagy kormánykiemelő vagy Nicoflex, és már nincs is gondod.
Egyszer két személy + 30 kiló csomaggal én is rajzoltam egy 650 kilométeres karikát, még a 400-assal, ott én is éreztem a végén, hogy sok lesz igaz előtte, két nap alatt szintén letekertünk vagy 600-at
Meg akar maga ölni?
Igaz legutóbb már utassal sem viselt meg annyira az út, bár elkezdtem erősíteni, mert kondi nélkül nem pálya egy ekkora gép
A benzinspóroláshoz fontos momentum a tiszta és jól beállitott karbi is, no meg egy gyári kipufogó. Nekem mostanában 6-6,5 között evett, de volt benne kétszemélyezés gyors tempóban, illetve rengeteg kigyorsitás, lassitás - élveztem a motorozást
Nem tartom elképzelhetetlennek az 5 körüli fogyasztást, főleg a Kutya által javasolt áttétellel. Nekem most lövésem sincs milyen van, 6.ban 6000nél 90, 9000nél 130 talán. óra szerint 178nál tilt, nem forog le az 5. sebesség tiltásig
A 4-5 liter nekem elérhetetlen érték volt: ha két, személlyel és csomaggal suhantunk, akkor a gyári áttétellel evett 7.2-7.5 között, a 600-asével 6 liter körül.
Igaz én kis fordulaton, városban nem használtam a gépet.

Táskákat/dobozokat legolcsóbban az RMC motorosboltokban találsz, de itt az apróhirdetésekben is akad bőven eladó.
Nekem is volt ilyen, én egy pár hónap után le is cseréltem dobozokra - sok gondom volt a "szatyrokkal".
Legközeleeeebbb?! Szóval jössz a Dolomitokba?

(az lesz legközelebb )
Nem fér bele a keretbe vagy csak úgy hogy mellette nem motorozom, nem költök semmi másra. Így marad a több kicsi mint egy nagy. Ha megkapnám a tandij visszatéritésemet, akkor simán kimennék, de igy nemtudok. Majd legközelebb
Nekem főként a 110-150 es határokba fog mozogni 2 személlyel.

Egyébként városban ha Bp-en rakparton végigzötyögök napi 10-15 km-t munkába akkro a fogyaztást lelehet redukálni 4-5 literre szerintetek?


Más:
4083 régi hozzászólásban gabesnek küldtek képeket oldaltáskákról.
Hol lehet ilyet kapni?

ui.: csak nem rég jöttem az oldalra és most nézegetem a régi hozzászólásokat.
Igen, általában a járművek órája annyit csal. Ha feldobsz egyszer egy GPS-t, magad is meglátod.
Nálam a 4kilós 194-nél tiltott, akkor visszaesett a sebesség 189 körülre, utána megint fel. (mikor kajak erőben volt, hátszéllel még két személlyel is belefutott )
Hmm én azt hittem, hogy a fordulatszámnál van a tiltás (a motor védelmében is)..

Bár végigondolva ez nem jó mert akkro 2-3 fogkozatban nem lehet annyira kihúzatni (nem próbáltam, meg enm is akarom)

ui.: ha jól értelmezem akkro az órája csal 5-6% ot? (195 helyett 183 tényleges)