hali, bocs hogy csak most szólok de ismerősöm az előbb hívott és már 2 napja megrendelte a spirált meg a csillapító tárcsát, bocs a felesleges zavarásért
Hátul már a 4.-ik futott le mind olyan 15-16 ezret bírt, a hideg kivételével jól tapad, vizes tapadása nagyon jó. Most a vártúrán is kifogtunk nem kevés vizes utat, 160-nál sem éreztem semmi godot, pedig már le volt futva a közepe akkor. Biztos hogy van jobb gumi, de ár-érték aránya a legjobb, és sokat elmegy mindamellett túrázásra használva nem lehet panasz a tapadásra sem. Idén kijött a szélén lágyabb komponensű változat, árban az sem lett drágább. Pályára nem jó, azok akik oda is járnak biztos lehúzzák, meg akik úgy gondolják hogy csak a drága gumi a jó.
Szia!
Nekem is kicsit bizonytalan volt az alapjárat meg melegen egy kicsit nehezen indult. Tavaszi felkészítés során többek között kapott a moci: " Karbiszinkron és a szelepek rendbetétele " segített a helyzetten hidegen melegen könnyen indul, és tökéletesen egyenletes az alapjárat, hála Áronnak, ha el tudod vinni Dunaújvárosba a mocit Ő biztos tud segíteni az ügyben.
Annyival, hogy olyan utakon megyünk, amerre már én is régen jártam, ill. velem még nem jött arra csapat - a sok kilométer miatt eddig egyedül mentem csak arra.
A kerülő oka, hogy ez egyben felkészítő túra is a Dolomitok csapatnak: kell egy olyan nap, amikor legalább 4-500 kilométert teszünk meg, kanyargós utakon.
szakmai segítséget szeretnék kérni, Ti már sokat látott motorosok vagytok, hátha tudtok vmi gyógyírt az én bajomra is:
az van, hogy ha hosszabb ideig jár a motor alapjáraton, akkor egy idő után leesik a fordulatszám, egész addig, hogy a végén le is áll. hiába van belőve az alapjárati fordulatszám 1200-1500 körülre, ha mondjuk várakozom egy piros lámpánál, elkezd leesni, egész leállásig. ugyanez van, ha nagy fordulatról (6000 fölött) kell állóig fékeznem hirtelen - ilyenkor is épp, hogy nem 0-ig esik vissza. ha így állok, akkor apró gázadással lehet kikerülni, h leálljon - mert ugyanis ha egyszer leáll így, h 0-ig visszaesik a fordulat, akkor utána nehezen lehet újra beindítani...
mi lehet szerintetek? előre is köszi a segítségeket.
Tyűűha!
Nekem szívem szerint jobban fekszene a múltkori kiutazás salgótarjánon keresztül. Az szép és jó út volt.
Ez a miskolci kitérős mennyivel másabb a kilóméteren kívül?
Ma felrakattam hátra az uj conti roadattackot, azt is lehet vasig koptatni, és kész az uj forgalmi is - akciósan 6000-ért. Az ocsmányiroda se egy ócsó hely, inkább eltankoltam volna.
A szállásunk Pesttől kb. 450 km lesz, de ha valakinek ez erős, direktben, 330 alatt is kiérhet - itinert adunk hozzá. (a hosszabb út, az kimondottan Dolomitok csapatnak felkészülési túra)
Kint a túra útvonala kb. 150-200 km, még most rajzolom pontosan.
Szóval a legrövidebb megoldás, az megáll a három nap alatt ezer kilométerből kényelmesen.
Nem akartam túl bonyolítani, ezért maradnék a passzív hűtés mellett, esetleg funkcionálhatna tojássütőnek is. Mellesleg én folyékony nitrogénes hűtésen gondolkoztam. Most épp a zizzenet turbósitásán vagy kompresszorositásán gondolkozom
Tátra kb hány kilóméter lesz, az egész túra?
Lelőtted a poént én még vártam, amíg &rash feltölti a csopaki alu korlátból, CNC technológiával kimart, olaj-körrel hűtött feszszabályzót
Azután olyan természetességgel írja le a menetét 5 sorban, mintha a bevásárlólista lenne
Akkor hegesztessünk rá nagyobb bordákat. Vagy reszeljük le a mostanit, és illesszük az egészet bele egy nagyobb bordákkal megáldott tömbbe. Plusz még lehetne valami menetszél rávezetést kieszközölni. Hatalmas hely van az idom alatt bűvészkedni még.
Nem. Pont a felület a lényeg. Kis érintkezési felületen kevés hő megy át. Ráadásul gátolni fogod a légmozgást a hűtőbordák közt, tehát több kárt csinálsz mint hasznot. Mellé vagy alá minél nagyobb kontakt felülettel.
öööö sikerült ellenőrízni a raktárkészletet? holnap megyek Kecsó környékére
tavaly júniusban.
Nekem is kicsit bizonytalan volt az alapjárat meg melegen egy kicsit nehezen indult. Tavaszi felkészítés során többek között kapott a moci: " Karbiszinkron és a szelepek rendbetétele " segített a helyzetten hidegen melegen könnyen indul, és tökéletesen egyenletes az alapjárat, hála Áronnak, ha el tudod vinni Dunaújvárosba a mocit Ő biztos tud segíteni az ügyben.
A kerülő oka, hogy ez egyben felkészítő túra is a Dolomitok csapatnak: kell egy olyan nap, amikor legalább 4-500 kilométert teszünk meg, kanyargós utakon.
szakmai segítséget szeretnék kérni, Ti már sokat látott motorosok vagytok, hátha tudtok vmi gyógyírt az én bajomra is:
az van, hogy ha hosszabb ideig jár a motor alapjáraton, akkor egy idő után leesik a fordulatszám, egész addig, hogy a végén le is áll. hiába van belőve az alapjárati fordulatszám 1200-1500 körülre, ha mondjuk várakozom egy piros lámpánál, elkezd leesni, egész leállásig. ugyanez van, ha nagy fordulatról (6000 fölött) kell állóig fékeznem hirtelen - ilyenkor is épp, hogy nem 0-ig esik vissza. ha így állok, akkor apró gázadással lehet kikerülni, h leálljon - mert ugyanis ha egyszer leáll így, h 0-ig visszaesik a fordulat, akkor utána nehezen lehet újra beindítani...
mi lehet szerintetek? előre is köszi a segítségeket.
Nekem szívem szerint jobban fekszene a múltkori kiutazás salgótarjánon keresztül. Az szép és jó út volt.
Ez a miskolci kitérős mennyivel másabb a kilóméteren kívül?
Kint a túra útvonala kb. 150-200 km, még most rajzolom pontosan.
Szóval a legrövidebb megoldás, az megáll a három nap alatt ezer kilométerből kényelmesen.
Kiutazás, hosszabb verzió
Tátra kb hány kilóméter lesz, az egész túra?
Azután olyan természetességgel írja le a menetét 5 sorban, mintha a bevásárlólista lenne
Mégyhogy csak a v2 ráz