Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hali, bocs hogy csak most szólok de ismerősöm az előbb hívott és már 2 napja megrendelte a spirált meg a csillapító tárcsát, bocs a felesleges zavarásért
Szia tombat!

öööö sikerült ellenőrízni a raktárkészletet? holnap megyek Kecsó környékére
Hi,

tavaly júniusban.
építsük be a légszűrő házába, hűvösebb időben még jól is jöhet az a plussz hő!
Aki jönne a május 22-24 Tátra-Lengyel-Teplice karikára, az HOLNAPIG iratkozzon fel a Hegylakókban!


Hátul már a 4.-ik futott le mind olyan 15-16 ezret bírt, a hideg kivételével jól tapad, vizes tapadása nagyon jó. Most a vártúrán is kifogtunk nem kevés vizes utat, 160-nál sem éreztem semmi godot, pedig már le volt futva a közepe akkor. Biztos hogy van jobb gumi, de ár-érték aránya a legjobb, és sokat elmegy mindamellett túrázásra használva nem lehet panasz a tapadásra sem. Idén kijött a szélén lágyabb komponensű változat, árban az sem lett drágább. Pályára nem jó, azok akik oda is járnak biztos lehúzzák, meg akik úgy gondolják hogy csak a drága gumi a jó.
Szia!
Nekem is kicsit bizonytalan volt az alapjárat meg melegen egy kicsit nehezen indult. Tavaszi felkészítés során többek között kapott a moci: " Karbiszinkron és a szelepek rendbetétele " segített a helyzetten hidegen melegen könnyen indul, és tökéletesen egyenletes az alapjárat, hála Áronnak, ha el tudod vinni Dunaújvárosba a mocit Ő biztos tud segíteni az ügyben.
Annyival, hogy olyan utakon megyünk, amerre már én is régen jártam, ill. velem még nem jött arra csapat - a sok kilométer miatt eddig egyedül mentem csak arra.
A kerülő oka, hogy ez egyben felkészítő túra is a Dolomitok csapatnak: kell egy olyan nap, amikor legalább 4-500 kilométert teszünk meg, kanyargós utakon.
Szinkron, karbitisztitás mikor volt?
sziasztok Zizzentek,

szakmai segítséget szeretnék kérni, Ti már sokat látott motorosok vagytok, hátha tudtok vmi gyógyírt az én bajomra is:

az van, hogy ha hosszabb ideig jár a motor alapjáraton, akkor egy idő után leesik a fordulatszám, egész addig, hogy a végén le is áll. hiába van belőve az alapjárati fordulatszám 1200-1500 körülre, ha mondjuk várakozom egy piros lámpánál, elkezd leesni, egész leállásig. ugyanez van, ha nagy fordulatról (6000 fölött) kell állóig fékeznem hirtelen - ilyenkor is épp, hogy nem 0-ig esik vissza. ha így állok, akkor apró gázadással lehet kikerülni, h leálljon - mert ugyanis ha egyszer leáll így, h 0-ig visszaesik a fordulat, akkor utána nehezen lehet újra beindítani...

mi lehet szerintetek? előre is köszi a segítségeket.
Jó, én néha endurozok vele. Különben is az elől lévő metzeler ment el legelni
Ő az úton fogja használni.
Jó gumi az a road attack? Vízen azt mondják nem a legjobb.
Tyűűha!
Nekem szívem szerint jobban fekszene a múltkori kiutazás salgótarjánon keresztül. Az szép és jó út volt.
Ez a miskolci kitérős mennyivel másabb a kilóméteren kívül?
Ma felrakattam hátra az uj conti roadattackot, azt is lehet vasig koptatni, és kész az uj forgalmi is - akciósan 6000-ért. Az ocsmányiroda se egy ócsó hely, inkább eltankoltam volna.
A szállásunk Pesttől kb. 450 km lesz, de ha valakinek ez erős, direktben, 330 alatt is kiérhet - itinert adunk hozzá. (a hosszabb út, az kimondottan Dolomitok csapatnak felkészülési túra)
Kint a túra útvonala kb. 150-200 km, még most rajzolom pontosan.

Szóval a legrövidebb megoldás, az megáll a három nap alatt ezer kilométerből kényelmesen.

Kiutazás, hosszabb verzió
Ezek mind jó ötletek, a hegesztést leszámítva - félvezetők csak egy darabig tolerálják a hőt. De a menetszél például határozottan jó ötlet.
Hali kuty. Sajna rámszált az apeh és befizetést kell eszközölnöm . Ebben a hónapban nem jön össze a blokkoló . remélem a jövő hónapban lesz még belöle
Nem akartam túl bonyolítani, ezért maradnék a passzív hűtés mellett, esetleg funkcionálhatna tojássütőnek is. Mellesleg én folyékony nitrogénes hűtésen gondolkoztam. Most épp a zizzenet turbósitásán vagy kompresszorositásán gondolkozom
Tátra kb hány kilóméter lesz, az egész túra?
Lelőtted a poént én még vártam, amíg &rash feltölti a csopaki alu korlátból, CNC technológiával kimart, olaj-körrel hűtött feszszabályzót
Azután olyan természetességgel írja le a menetét 5 sorban, mintha a bevásárlólista lenne
Akkor hegesztessünk rá nagyobb bordákat. Vagy reszeljük le a mostanit, és illesszük az egészet bele egy nagyobb bordákkal megáldott tömbbe. Plusz még lehetne valami menetszél rávezetést kieszközölni. Hatalmas hely van az idom alatt bűvészkedni még.
Használ ezüstös szilikonpasztát, bármelyik számítógépes bótban adnak és óccsó Hővezetésre találták fel
na jóvan, asszem meghagyom ennek kikísérletezését a szakértőknek...
Vasárnap majdnem elhagytam a kipuffogót Lett értelme a szerszámkészlet cipelésének

Mégyhogy csak a v2 ráz
Nem. Pont a felület a lényeg. Kis érintkezési felületen kevés hő megy át. Ráadásul gátolni fogod a légmozgást a hűtőbordák közt, tehát több kárt csinálsz mint hasznot. Mellé vagy alá minél nagyobb kontakt felülettel.