Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hűtőbordánál a felület sokkal lényegesebb, mint a tértfogat mivel ott történik a hőleadás. Tehát egy nagyobbacska alulemezzel sokkal többet érsz el mint mondjuk egy téglányi alutömbbel. Épp ezért nem is lenne jó ötlet a hűtőbordák közé befaragni sokkal inkább alulra helyezve is bordázott felület kellene és az illeszkedő felületeken szintén valami hőközvetitő közeg nem ártana - pl. hőpaszta, de legrosszabb esetben szilikonzsir is megteszi.
Alá rakod. Egy sima téglalap alapú alutömb pont megfelelne. A bordákba befaragni elég szöszmötölős meló lenne, ezért támadunk alulról
ja nem én nem bírok vele, az 50 ló

már tanátam is hüttőbordát , csak azon gondókodom, ha csak úgy ráfaragom valahogy a feszszabályzóra, akkor a szabályzó hűtőbordáin áttudja e adni a hőt rendesen... úgyértem kicsi a felület...
jóvan,igaz, kicsit elkalkuláltam magam képzeletben itten télleg na

na majd körülnézek a milyen hűtübordát tudok szerválni, és lemérem a pontos súlyát
Fél kiló alumíniumról beszélünk... ezek dekák.
Plusz fél kiló az amúgy is rohadt nehéz motoron hattalmas többlet. Mellesleg annyira nem nehéz, már egyedül felállitom
Sőt, a motoron ülve felrakom középtámaszra
kéne valahonnan alumíniumot szerezni.... hmm... de honnan ...
tesztelem ezt a megoldást aztán ha nem válik be, megnézzük a passzív dolgot, nagyon nem akarom növelni a súlyt, így is kihívásokkal küzködünk
Nem vészes, idom alá bőven elfér, és komoly hőveszteséget okoz


de mos komolyan
Sötétben is látszik.
Helló Vártam hívásod még nem csörögtél. Ha adsz számot felhívlak mert kéne az irányjelző. Köszi
Igen, az kerül fel a hátsó doboz helyett DEnekemNEMfogBEÁZNI, 'TSÖG!

smilyen leszenaz? 2kiló aluminium?
Jaaa, az más - azt hittem az F jelű, mivel arról volt szó többnyire.
Hááát nem tudom, a manualok szerint az európai modellek elektromossága másként készül, a tengeren túl van jópár furfangos előirás, ami a világítással kapcsolatos. Az egyik ilyen az automatikus bekapcsolása, a vagy az irányjelzőknél elhelyezett helyzetjelzők. Nekem 1100 van (U.K verziós, ami megint más mint az erópai), de azon és a 600-on egészen biztos léteznek külön verziók a piacot illetően.
Az &rash-nak javasoltam , tegyen be nagyobb fényszóróizzót, és akkor a generátor teljesítményét nem a fesz. szabályzónak kell eldisszipálni, hanem fény lesz belőle.Mióta kettő db.100/90 W os H4-es izzó van a motorom (Honda CBX750) lámpáiban, azóta a fesz. szabályzó csak langyos.
Nekem is passzív készül, az a biztos
szerintem sorba van kötve:) a rajzbol ez derül ki! nem a dobozban lévő F jelü relé-vel hanem az akkumulátor mellett lévő relé tekercsével van sorbakötve.
szerintem az összes E modell ilyen megoldással üzemel!
Ahhoz tudni kellene hová megy a 11 pont, oda alighanem negativot ad ki a 13-ról.
Hüü köszi, ezt lementettem magamnak
Volt olyan pont, amikor már én is azt nézegettem hova tudok felaplikálni egy kapcsolót

Egyébként arra még a mai napig nem jöttem rá a másik relé (indítóáramkör) mit csinál, mert annak ellenére, hogy nem múkodott, indult a motor gond nélkül...
Sőt a mostani motorok ugy tele vannak vágva elektronikával, hogy azt utszélén bütykölni képtelenség - abból tréler lesz.
A fényszóró meg azért sikeredhetett ilyen komplikáltra ezen a gépen, mert egyes országokban követelmény a vezetőtől független automatikus lámpamüködtetés, és hát az is egy szempont lehet hogy akku kimélés céljából csak a járó motornál gyulladjon fel. Ezt viszont néhány mai motor nem tudja, már gyujtás ráadáskor azonnal világít a fényszóró. Végülis szerintem nem olyan rossz megoldás ez, meg a lehető legegyszerűbben oldották meg, de hát egy nem épp fiatal gépen már csak-csak előjönnek apróbb hibák, ráadásul itt is az a fránya fesz.szab szívózott. Szerintem inkább ez a töltés megoldás okoz nagyon sok gondot.
Nézegettem az öreg hondámat, ami viszonylag egyszerű, csak annyi relé van benne, hogy: 1.) kézifékkar-reléféklámpának
2.) járó motorra ráindítást gátló
3.)Engine start-stop relé
4.)irányjelző
5.)indító relé
6.) behúzott kuplung -relé
kontaktok csatlakozók , meg egy csomó szr.Ami mind hibalehetőség.
kabada pedig kanadában található