Itt a sportmotoron hirdet egy givi-s srác, mindent tud szerezni ami givi elég jó áron. Én tőle rendeltem a tartót és az uni rögzitőt is, tényleg jó áron adja a cuccokat, mindenfelé nézegettem, lényegesen többe lett volna, az uni kitet is annyiért láttam mint Te. Amugy nagyon stabil, massziv, de szerintem csak igy együtt. Ki van ez találva. Ha beledugsz valamit a rázkódástól szét fog nyilni a cső.
Írj egy mailt a givishop@gmail.com-ra, sajna telefonszámát már kitöröltem. Ha tudod az unikit tipusát ird meg, de sztem még emlékszik rám, zzr-re ebben az évben tartót+kitet csak én rendeltem tőle.
Nem tudod véletlenül melyik bótban? Itt találtam Bp-én 7,3 eFt .
A rögzítés ezekkel elég masszív? Kicsit gyengécskének tünnek, én arra gondoltam belefúrok két lyukat a függőleges végekbe és egy T alakú tartót rakok bele, a T vízszintes részére pedig a platnit
Pedig allessz, a zzr nem errevaló . Orrnehéz, ezért inkább stopizni alkalmas, ráadásul nem kevés kínzás a motornak, futóműnek. Gondolom kettőötvennél sincs ez másként. Monnyuk tegyél a hátuljára 80 kg krumplit, ugy könnyebb lesz.
Van egy olyan kérdésem, hogy hogyan tudnám a kis 250-es zizit egy kerekezésre késztetni? Korábban enduróim volt azokkal ment de a kicsi zizivel gondba vagyok. Tudom elég gyökér kérdés de ne kövezzetek meg érte kérlek!
Na megérkeztünk a 48-órás várturáról, péntek reggeltől vasárnap délig némi alvással 1960 km. Szerencsénk volt az esővel, péntek reggelt leszámítva mindig elkerült, pedig valahol mindig esett az országban. A hátsó gumit megint sikerült acélszövetig futtatni, középen körbe kilátszik. Nem olyan rossz ez a roadattack, megint elment kevés hiján 16 ezret. Viszont pechemre az utólsó 30 km-en valahol elhagytam a forgalmim egy rendőri ellenőrzés után, alighanem kivitte a szél a tanktáskából. Szar ügy, kéthete vizsgázott most mehetek másikat csináltatni.
Ha a 7-8 pontot összezárod, akkor tulajdonképpen az érintkezőket zárod rövidre, tehát a lámpádnak világítani kell ha jó a bizti. A 8-as pontról egy diódán keresztül visszatáplál a relé tekercsére is, ha ekkor a reléd is meghuz, akkor jónak kell lenni a 13-as pont potenciáljának is + a relének is. Mérni kellene feszültséget a 9-esen, mivel oda érkezik a relét meghuzató feszültség. Ha ott nincs, akkor előrébb kell a hibát keresni. Ha 13-9 közt megvan a táp akkor a 9-es utáni dióda a hunyó. Mérj 9-13-at hogy ott mit tapasztalsz.
Szétszedtem, nem a spirál. Vagy a keréknél szállt el a cucc, vagy a km órában, egyik sem jobb, mert bontani kell hozzá elég rendesen, legalábbis a spirálcseréhez képest. Amúgy az új is 3000, biztos ennyi az annyi - bár engem nem érint
sajnos most nemigazán van időm szétszedni, holnaptól vizsgaidőszak . Valaki esetleg nemtudná megmondani hogy a "D" szériás zzr 400hoz passzól az "E" szériás 500as hardy tárcsája, meg kilóméter spirálja?
A lényeg - gondolom kitaláltad - szerencsésen megoldódott a dolog, ezért nem zargattalak az alkatrész miatt.
Ha lenne egy listád az alkatrészekről (esetleg képekkel) azt átküldhetnéd, az áraival együtt emailben, elég gyakran keresnek nálam ZZR-hez holmikat, hátha tudok segíteni.
Én el sem hiszem, hogy útközben nem javítottad meg
Nekem érik a láncszett csere: azt hiszem a balcsi túrán meg Zdiarban megnyaggatom kicsit (bár tegnap, Rammsteinnel a hátam mögött 160-nal teperni az esőben az épp elég nyaggatás volt neki ) - ha ott kiderül, hogy végleg kinyúlt, akkor még a Dolomitok előtt cserélnem kell
Írj egy mailt a givishop@gmail.com-ra, sajna telefonszámát már kitöröltem. Ha tudod az unikit tipusát ird meg, de sztem még emlékszik rám, zzr-re ebben az évben tartót+kitet csak én rendeltem tőle.