Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szasztok, nincs valakinek a fiók mélyén egy ilyen:

Addig is a hivatalos verzió: gyorsak voltunk
De ha őszinte akarok lenni akkor lehet az asszony nyomta túl sokáig a gombot. Hát ez van majd legközelebb csinálunk jobbat.
Természetes hogy mi voltunk ilyen gyorsak, mert a telóm elég gyors tudod ez az lg amivel a talma csinálta a vidit a ringen. Videóba és fényképbe is elég gyors... még sose csinált elmosódott képet
Te úristen... mekkora záridőre volt állítva ez a gép? Vagy mi voltunk ilyen bazi gyorsak?
Mondom sajnos felismerhetetlenek vagyunk, de majd legközelebb videót csináltatok
váááá... képek?
Jah... olyan felhőszakadásba jöttünk, lenyomtuk a tűzoltót az M3-on bazi nagy zápor volt, de egy percig nem bántam: élmény volt az atyával találkozni, a motor-áldás meg egyébként is "ráfér" a vasra (és ránk) a hosszú szezon előtt.
Látom hatzaértetek ti is rendbe :-)
Remélem megúsztátok a felhőszakadást itt felénk ahogy betoltam a mocit a garázsba jött az égi áldás.
Gondoltam rakok fel képeket a mai kis keringézősünkről, mert asszony csinált, de olyan gyorsak voltunk, hogy csak elmosódott csíkok vannak a képeken :-)
Szia!Kellene egy rajz arról hogy 1-17 ig a csatlakozópontokon is tudjuk honnan jön oda a fesz és hová megy!Ha tudsz tégy föl légyszi !
akkor rászervezem a szabadságom arra a szombatra.
danke
Igen, a pünkösdi hétvége utáni szombat. Most már 99%.
nekm van 600hoz mind kettő hajó szólj
Melyik relét cserélted ki? Én a sárga karikásat cserélném.
Mérted, h kap-e feszültséget rendesen a sárga relé a 11-12-es láb között? Mert az húzza be a sárga relét ami kapcsolja a kéket(8-as és 13-as lába), ami behúz és felkapcsolódik a lámpád.
Kéne a másik feléről is egy kép.
Kawa70 vagy aki ért az elektronikához!

Segítségre lenne szükségem.... Még mindíg az a bajom, hogy nem kapcsolódik fel a lámpám, a hiba valahol a biztosíték dobozban van.... először a relére gyanakodtam, kicseréltem de a helyzet ugyan az. A képen pirossal bekarikázott két pontot (7,8) összezárva behúz a relé, és működik ahogy kell!
Kékkel karikáztam a fényszóró kapcsoló relét, sárgával az indító áramkör kapcsoló relét, valahogy összefüggésben vannak...
Mindkét relé jó, diódákat is kimértem... Ötlet? miért nem húz be a fényszóró relé?
( kapcs rajz is mellékelve )

Köszönöm előre is!

kössz szépen a linkeket, a gumijavítással annyi a probléma hogy nekem nem kopott sajnos, hanem elvan szakadva.
ha gondolod csörgess meg és beszélünk
Anyagiak:)
olyanról akludozol amit nem látsz:)!Nézzél szét a neten találsz 330ért is 92es 250es gépet ez 95 ös , őszintén ha ennyiért nem nagyon kell.....marad nem létkérdés eladni de szerintem megéri!
gumik mint irtam 90százalékosak, 30000ezer van az órába , tavaly volt nagyszervizen, kapott uj gumit, láncot, féket, olajat regnap előtt a kerekek is uj csapágyakat kaptak+szimeringet, riasztós ,bukógomba, kb ennyi!
Nem rossz gép!
Mit érdemes tudni róla?(gumik,futott km, szervizelés,.....)
Na és a piszkos anyagiak mennyi a legalja?
Nálunk azasszony szokta mutogatni a középső ujját
Őt hamarabb felhúzzák az ilyen seggfejek
Multkor a szegedi 47-es bevezetőn pöcsölt egy bömös a belső sávban,meguntam jobbról tűz
aztán figyelem a palit hogy villog ám ,Szegeden kiderült hogy anya mutogatott serényen
Lézershow kb. mikor várható, körvonalazódik valami időpont?
nos?
Hát először is nincs olyan, hogy "zokon esett". Én csak "zokon vettem"-ről tudok. Másodszor meg nőlj fel és csak azután akarj nagyobb motort. Ez a felveszem a kesztyűt mert erős a mocim hozzáállás már sok embert küldött a temetőbe.
hali, megint lenne 1 kis problémám alkatrészügyben, kellene 1 kilóméterspirál, meg 1 hátsó Hardy tárcsa (remélem jól írtam). Egy tuning boltos ismerősöm próbál rendelni, de nemigazán talált raktáron sehol, gondoltam itt hátha van valakinek felesleges. A motor: 91' zzr 400