Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

banyeg az enyémben a 4+2-es van...

bár a manual aszongya relét nem lehet cserélni, azért én megpróbálom , csak ki kéne próbáni előbb hogy télleg az e a baj
7+2 tartalék
E1,E2,D - felső ábra, D - headlight relay, F - starter circuit relay
E3 - D - headlight relay, J - starter circuit relay
Te Bácsi!

emléxel arra, hogy a dobozban amiről beszéltünk hánymennyi biztosíték van? 4+2 tartalél, vagy 7? a 4es a D, E1, E2 modellekben van a 7es az E3 ban elvileg a manual szerint....


Szerintem hozd le Áron műhelyébe , ahogy ők dolgoznak, az megéri a plusz 60 kilométer utazást
Szerintem érezhető lesz a változás - amíg nem blokkol a kerék, addig az ABS inaktív, tehát érdemben nem befolyásolja a fék működését.
Én Brembo SA betétet és radiális (ZX6R) felső fékmunkahengert tettem a motorra, a változás drasztikus a gyári megoldáshoz képest, két személlyel, csomaggal is érintésre lassul a motor, miközben tökéletesen adagolható marad - hagyományos gumi fékcső van fent.

Ha határozottabb fékpontot, és kisebb erővel működtethető ("egyujjas") féket szeretnél, szerintem ezzel kezdd el az átalakítást.
Szia,
egy darab blokkolóm maradt, 10-40 -ből csak félszintetikus van (2 000 Ft/L) a Brembo első betét pedig (YA19) 5 990 Ft.
Hali Kuty. Érdeklődnék hogy egy Yamaha virago 535 91'hez első fékbetétet tudsz szerezni? Mennyi? Van még ásványi 10w40 olajod? A blokkolóból akadmég?
Sziasztok!
Kérdésem lenne!Kutya,Matska,Többiek...........
Lessz e érezhető változás,ha fémfékcsövet teszek fel az ABS-es motorra?(Valaki azt mondja,hogy nem igazán mert megmarad a "nyúlás"az ABS véget.
Remélem nem igaz
BP-en 11. ker-ben tud valaki megbízható motorszerelőt. Nem feltétlenül hivatalos szervízre gondoltam, lehet házi számla nélküli is.
Most hozom fel a motoromat vidékről és jó lenne ha itt is volna valaki akihez el-el vihetem ha gondom van, de mégse húz le anyagilag.
Sanyeee
Mit bütyköl kend már megint?
Egyébként tényleg jó helyre került. A srác aki megvette, éppen ma hívott fel némi infóért, meg hogy megköszönje a motort. Lecserélte az olajat meg a szűrőt és elvitte az asszonyt motorozni a hétvégén. Ahogy a szavaiból kivettem nagyon tetszett neki és élvezte.
Aki még egyszer bántja a kis zizit, vagy bárkit lebeszél róla ...
Semmi gáz, a másik is menthető, csak ez egyszerűbb lett volna. Legalább jó helyre került, és tényleg tudtad használni.
Naaa jóóó, akkó megyek, ha má ilyen szívesen invitál.

Bonus válasz: De beledobtad, kb az egyetlen használható, ép darab volt a zsákban. Mivel a 250 -esről hiányzott így felraktam rá műszakira, és az meg már nem az enyém sajnos. Hogy mé nem szót két héttel előbb kend, talán me nem tudta. Sajnálom!
Van de mosmá' mindegy, gyüjjék csak

Bonus kérdés: a láncvédőt nem dobtam bele véletlenül, az idomos-zsákokba?
Hirtelen nagy-nagy szükségem lenne rá...
Köszi szépan a Manualt.

A 400-asé mennyivel másabb?
Bácsi!
Holnap megyek maguk felé vizsgázni fél egytől kb. háromig.
Meglátogatnám, ha nincs kifogása.
Na asszem igy szebb. Tehát :ZZR manual
Hogy mit kerestem ezt ... Köszi! Este már tőttöm is
48 literes Buffalo(angol) dobozt tudok 25-27 közt.
Jó áron a Luisban Moto-Detail -t, olcsón, itt a képesmotoron
Sziasztok,

Új vagyok itt bár, már pár éve van egy 98-as ZZR400-am.
-Kérdésem lenne, hogy szervízkönyvet hol lehet találni esetleg PDF-ben? valakinek van ilyen?
-Másik kérdésem, hogy hátsó túradobozt hol lehet kapni jó áron?

Köszi: Sanyeee
Szívesen
hali kutya, ma megjött a féktárcsa, hálás köszönet
asszem hétvégén felkerül a gépre az új fékbetéttel és vezérmüláncal eggyütt.
Jaja,de legalább kész van.