na itt az igazság relé ügyben asszem... kicsit jobban el kellett volna olvasnom bütykölésben magassan kvalifikált kollégánk (&rash) okfejtést elektronika ügyben... link
Én hátsó kapaszkodót rendeltem, és ahhoz fogom rögzíteni egy Louis-os ráccsal (25 EUR) a bő 40 literes MotoDetail dobozt (60 EUR).
Voltak már olcsóbb dobozok is fent a ZiZin (ezek a piros csíkos kínaiak is), de nem az igazi - ez a 60 eurós a legolcsóbb, még használható megoldás.
Az Osram, ami - szerintem - most a legjobb, valahol 2000 / db körül van a Nightbraker 90% plusz verzió.
Nekem Tungsram megalight van, a motorban még nem volt alkalmam letesztelni, az autóban jól vizsgázott (bár az Opelen a dupla H7/H1 egyébként is kajak)
Na, sikerült műszakit varázsolnom a mocira(7-e huf), és hosszabb távon ki tudtam próbálni az új fesszabot. Sokat vaciláltam milyen legyen az új fesszab, aztán találtam egy céget kis hazánkba ahol egész normális áron adtak(13-e huf), ők gyártják és forgalmazzák, segítőkészek korrektek és gyorsak voltak. (Bátran merem őket ajánlani, akinek esetleg szüksége lenne rá.)Tehát ennek tesztelése van folyamatban, eddig elégé jó eredménnyel.
Kérdések:
Szeretnék hátra dobozt, valakinek valami 5-lete?
Idomcsavarokat hol lehet beszerezni?(mintha valaki egyszer már irt volna valami boltot, asszem )
Na addig is szép napot evribodry!
baj van sajnos erre nem emlékeztem, de a balos kormánycsutka sérült
A kezelőszervei rendben vannak (kuplungkar, kapcsolók, kapcsolóház) de a csonk maga aligha.
Azért odaadom az embernek, hátha tudsz vele kezdeni vmit. Bent van az autóban, jöhet bármikor.
Jelentem Zizi meggyógyult, gyakorlatilag kaptam 1 új motort!
ZZR 500 karbi úgy ahogy van felkerült, szinkron belőve és kész... dolgozik alul felül, na nem egy gőzmozdony de megy minden tartományban, szépen kiforog 14.000-ig
Ja és a lényeg, 86 km, ebből 50 km 90-120 között néha 170 , a többi 36 km városban 1-2-3... 4,37l tüzelőanyag
Tátrába jössz?
tehát a biztosíték dobozban van....
Voltak már olcsóbb dobozok is fent a ZiZin (ezek a piros csíkos kínaiak is), de nem az igazi - ez a 60 eurós a legolcsóbb, még használható megoldás.
Nekem Tungsram megalight van, a motorban még nem volt alkalmam letesztelni, az autóban jól vizsgázott (bár az Opelen a dupla H7/H1 egyébként is kajak)
Ha nem jó megpróbálom az Osram-ot is
Na, sikerült műszakit varázsolnom a mocira(7-e huf), és hosszabb távon ki tudtam próbálni az új fesszabot. Sokat vaciláltam milyen legyen az új fesszab, aztán találtam egy céget kis hazánkba ahol egész normális áron adtak(13-e huf), ők gyártják és forgalmazzák, segítőkészek korrektek és gyorsak voltak. (Bátran merem őket ajánlani, akinek esetleg szüksége lenne rá.)Tehát ennek tesztelése van folyamatban, eddig elégé jó eredménnyel.
Kérdések:
Szeretnék hátra dobozt, valakinek valami 5-lete?
Idomcsavarokat hol lehet beszerezni?(mintha valaki egyszer már irt volna valami boltot, asszem )
Na addig is szép napot evribodry!
A kezelőszervei rendben vannak (kuplungkar, kapcsolók, kapcsolóház) de a csonk maga aligha.
Azért odaadom az embernek, hátha tudsz vele kezdeni vmit. Bent van az autóban, jöhet bármikor.
amit maga mutatott inkább index, legalábbis ugyan olyat hirdettek index relé fedőnéven
hátsó féktárcsa átm: 220mm belső 100mm 3csavar fogja fel
kormánycsutka telószár átmérője 37mm két csavar fogja a villahídhoz
amint látod minden ok! köszi!
Jelentem Zizi meggyógyult, gyakorlatilag kaptam 1 új motort!
ZZR 500 karbi úgy ahogy van felkerült, szinkron belőve és kész... dolgozik alul felül, na nem egy gőzmozdony de megy minden tartományban, szépen kiforog 14.000-ig
Ja és a lényeg, 86 km, ebből 50 km 90-120 között néha 170 , a többi 36 km városban 1-2-3... 4,37l tüzelőanyag
már csak a pilácsot kell megreparálni