A pálya rövid és elég technikás szerintem. Kb 900 méter.
Szuper jó aszfalt. Körbe füves.
Még csak néhányszor voltam, de most hetente megyek egyszer.
Én végig csak kettesben szoktam menni. A célegyenes végén megyek kb százzal. Egyenlőre ez is elég. Köridőben messze átlag alatt vagyunk.
Hétköznap érdemes menni. Kedden eddig egyedül voltunk, de most betévedt mellénk egy motoros rendőr egy R6-al. Alázott rendesen, de jó volt nézni.....ameddig láttam.
Akkor van nagy kérdésem: szeretnék valakit megtanítani motorozni. Na nem olyan vizsgaszerűen, hanem MOTOROZNI tanuljon - a hülyeségekre úgy is megtanítják a szlalompályán. Itt inkább az ívválasztás, fékpont, szokjon le a motor első-kerék bambulásról a kanyarban, stb.
Van olyan (bármilyen elvetemült) időpont, amikor nem vagyunk útban a pályán, a kezdetben bazi béna féktávokkal/kanyarsebességekkel?
ilyet nem tanátunk 1ébként csak hason lót, de egy hason ló val nem sokra menek...
na de komolyan volt valami ilyesmi, de azt ha széthúztam nem aludt ki a pilács mikor egyszer végre világított, pont jobb oldalon vót a fékolaj bödön mellett
ja 1ébként úgy tűnik fasza a karbi, most menek még próbálgatom este bászámolok!
Vagy azt is kérdezhetném az mitöl van, hogy az indítások számát négyzetre emelve deriválva majd a napi középhőmérsékletet integrálva és ezt összeadva kijön, hogy minden 3. indítózásra ég csak a lámpám, a többi esetben ha a fejem tetejére állok akkor sem világít sem a tompi sem a refi
próbálkoztam, de mintha nem menne el az üzi
nos a kormánycsutka nálam 37mmes telószárra megy, a két furat 17mmre van egymástól, a képet nézve, szerintem jó rá http://sportmotor.hu/motoros_k...
zzrrs lehet hogy jól beszél, a hátsó féktárcsa is egyezhet a 600assal átm: 220mm belső 100mm 3csavaros
Ha egy ilyen is fekszik a garázsban, azt már lehet hogy nem hiszem el, de reggel már megy is érte az emberem
Holnap megnézem.