Köszi,de van még mit csinálni rajta.Ez most még csak szezonkész.
Viccet félretéve november óta csinálgatva volt.Rengeteg energiát öltem bele.Még pár apróság lesz rajta cserélve,de szerintem csak télen,most végre már használni akarom.
Hú basszus! :S
Ennyire nem gondoltam bele a dolgokba. Látszik, hogy még nem volt saját gépem... (A 10k és 40k-t az adókra meg biztosításra értettem.)
Igazából nem nézegetni szeretném a motort, hanem használni. Lehet, hogy simson lesz belőle ezek után :)
Gondoltam, hogy az elején rá kell költeni valamennyit, de ha már rendben van a motor, onnantól is ennyire viszi a moneyt?
Gondolom rendesen karban kell tartani, meg szervizelni rendszeresen, kicserélni, ha esetleg beszarik valami, meg ilyenek, de ezt már nem gondolom olyan borzasztónak, de lehet, hogy tévedek.
Nagyon köszönöm mindenkinek, aki írt. Kezd felnyílni a szemem az álomvilágból, hogy csak a benzint kell fizetni, aztán kész :)
Ebay-en van ZZR-hez gyári helyre szerelhető, de emelt kormánycsutka.
Hirtelen nem jut eszembe, de talán a ZZR+handlebar úton elindulva meglehet.
Ha a 6kilósé jó rá, abból vergődik nálam egy pár a garázsban
Igen, én ötéves időtartamra számoltam mi (majd előkeresem) amiben még a műszaki vizsga díja, az ötévenkénti egyszeri átíratás, gumi, lánc, fékek, olaj stb. benne vannak - és egy éves 40 000 Ft -os keret a marhaságokra, pl. az említett kipufogó. Hozzáadva az értékvesztést is persze, ami használat közben (látszólag) nem kerül pénzbe, mégis költség.
1 1/2" taller
1/2" more rearward
1/2" wider overall
nem lenne rossz, de valamiért úgy gondolom hogy az utóbbi lesz jobb nekem
Egyeztessünk.. msnen? to_MI
http://www.kepesmotor.hu/fek_k...
Ha nem szakad le az ég 16 h körül kinézek a gokartra. Csatlakozol?
Festék+munka+matrica+csavarok= 36 pénz
Viccet félretéve november óta csinálgatva volt.Rengeteg energiát öltem bele.Még pár apróság lesz rajta cserélve,de szerintem csak télen,most végre már használni akarom.
Ennyire nem gondoltam bele a dolgokba. Látszik, hogy még nem volt saját gépem... (A 10k és 40k-t az adókra meg biztosításra értettem.)
Igazából nem nézegetni szeretném a motort, hanem használni. Lehet, hogy simson lesz belőle ezek után :)
Gondoltam, hogy az elején rá kell költeni valamennyit, de ha már rendben van a motor, onnantól is ennyire viszi a moneyt?
Gondolom rendesen karban kell tartani, meg szervizelni rendszeresen, kicserélni, ha esetleg beszarik valami, meg ilyenek, de ezt már nem gondolom olyan borzasztónak, de lehet, hogy tévedek.
Nagyon köszönöm mindenkinek, aki írt. Kezd felnyílni a szemem az álomvilágból, hogy csak a benzint kell fizetni, aztán kész :)
Üdv
Hirtelen nem jut eszembe, de talán a ZZR+handlebar úton elindulva meglehet.
Ha a 6kilósé jó rá, abból vergődik nálam egy pár a garázsban