Megpróbáltam visszahajtani a bal kormánycsutkát , aminek a markolata még a tavalyi esésnél kicsit lehajlott. Sikerült eltörnöm a csavaroknál..
Megfordult a fejemben hogy a kormányt valahogy megemeljem pár centivel..
Ha valaki tud adni tippet hozzá, vagy épp van nála egy ZZR250 balos kormánycsutka elfekvőben az jelentkezzen
"Ezt a mondatot nem is értem."
ritka de létező jelenség, nekem megvolt, kicsengettem a vételárat - nem tudtam nem elhozni - , és háátöö 2000km az első szezonban ;(
Szerintem erre gondol, hogy Ő is inkább nézegetni fogja.., de van egy ZZRje
/ekkor kb 40K a benzin, amit úgyis elutazna, alkatrész legyen 20K/
na ekkor nem mindegy hogy 10K vagy 40K az adó
Okmányok, 2db szelepfedéltömités, hengerfejtömités, 2X telószimering, vezérműlánccsere, hajtáslánc + fogaskerekek, gumik, hengerfej rendbetétel, karbiszinkronok + egyéb szerelésre elment közel 50e, carbon deknivédő, fém fékcsövek, gyertyasor, 2db aksi, kiyo laserpro, szinterezés, + apróságokból, fogyó segédanyagokból szerszámokból is összejön nem apró tétel, valamint teljes bőrruha 120 felett. Nem beszélve a befektetett időről.
Ezen csak olaj,szűrő,légszűrő,gyertyák,láncszett,fékbetétek,fékolaj,tel
ószimering csere,új ülés,riasztó,szelephézag,karbi szinkron,fényezés volt.Illetve a magyar papírozás.
Igazából ha rendbe van rakva a motor, utána érdemes számolgatni. Az elején hatalmas beruházás, főleg kilóméterre levetitve: első kilóméter egy ilyen "öreg" vassal kerül fél millába Mondjuk szerintem 3 éves periódusokban lenne célszerűbb számolni, vagy belevinni valahogy a nagyobb ráköltéseket is, mert gumit pl 10.000km alatt ritkán cserélünk, fékbetétet is. Olaj az évenként cserés. És akkor a hülye motorosnak nem elég ám ez a kiadás, kell sportkipufogó, apró cseprő marhaságok...
Az gyönyörű!Hál' istennek ezen nincs hitel,viszont azt számoltam,hogy tavaly júniusban vettem,500 pénzzé.Papírozás,szerviz,egy-két cucc,és most vagyok kb 850-be.Az annyit jelent,hogy 11 hónap alatt költöttem rá 350-et,és mentem vele kb 3000 km-et.Az eddig 117 Ft/km.
Igen, a "felnicsík" a drogot használó motorosok/tunnerautósok által kreált elnevezés: asztallapon, körkörösen, csíkban kiszórt anyagot jelent.
Amikor kezdett elbukni a szöveg, mert túl sokan ismerték, élelmes crack-dílerek motorkerékre ragasztható csíkokat kezdtek gyártani: ezzel honosítva a kifejezést, és így már a gugli sem buktatja le a tisztelt fogyasztókat.
A csel működött, az elosztók nyugodtan árulhatják "felnicsík" néven a cuccot - ami persze, ettől függetlenül még büntetendő.
Gondolhatod! Mikor kijött a saját motoromra az 51 Ft/km összeg ( vagyis a 600 000 Ft / év ) egy pillanatra elképedtem.
Azután összeszámoltam, hogy akinek új, hiteles sportmotorja van, és mondjuk csúszik egy lightosat az első öt évben, az 6000 Km éves futás mellett, kb. 85 - 100 EFt havi költséggel, vagyis 110 - 130 Ft/km díjjal kell hogy számoljon!
Gondold el, kirándulsz egyet a GSX-R nyergében, mondjuk pest - balcsi - vissza. Nagyjából 320 kilométer, az azt jelenti, hogy egy ilyen laza (2-3órás!) motorozás, kb 30 000 Ft -ba került
"...Egy 250-esnek ahogy számoltam évi 10k körül, egy 400-asnak meg 40k körül van a fenntartása szervizek nélkül..."
Ezt a mondatot nem is értem. Az adóterhekre gondolsz?
Egyébként egy soros négyhengeres motor, kortól és állapottól függően 38-55 Ft/km költséggel számolható.
Tehát évi 5000 km - ami kicsit sem sok - nagyjából 2-300.000 Ft kiadást jelent a nyergében.
Én elsőre mindig azt néztem, hogy hidegen indult-e rendesen. Mivel Én télen vettem így ez volt az alap. Füstölt nem füstöl, kopóalkatrészek, törve volt-e, motor csörög zörög nem jár egyenletesen ki kell próbálni. Én egy suzuki gsxf -et próbáltam minden rendbe volt vele egészen addig míg menet közben rendszeresen le nem állt 5-6 ezres fordulat között szinte megtorpant.
Hát kb ezekre érdemes figyelni de biztos valaki még kiegészíti amit mondtam.
Szia!
Nekem is volt 250-em és nagyon jó kis moci volt!Ha gondolod tudok egy telefonszámot,egy eladó 250-es,bordó.Azzal tuti nem vernek át.Kinőtte a tulaja,nagyobbat akar.
Köszönöm a tanácsokat.
Kicsit utánaszámoltam, és valószínű 250-es lesz belőle. Azért, mivel még úgyis egyetemre járok, sokkal kevesebb a fenntartási költsége, és majd ha megszoktam egy kisebb motort, áttérek nagyra.
Egy 250-esnek ahogy számoltam évi 10k körül, egy 400-asnak meg 40k körül van a fenntartása szervizek nélkül. Ha kezdésnek mondjuk 2-3 évet van nálam, és nem harcolom agyon, még szerintem jól járok eladva, mert 3 évre ennek 30000 a fenntartása, egy 400-asnak meg 120000, ami kb kibukja az értékvesztést. Ez persze csak fikció, és úgy kalkulálva, hogy a két elméleti motorral nem lesznek zűrök, meg hasonlók :)
Ha esetleg megyek motort nézni valamikor, mikre kell ügyelni, meg rákérdezni? Mik fontosak a vásárlásnál, és mi az, ahol "átvágnak" általában?
Sziasztok!
Segítséget kérnék! Szükségem lenne bontott tankjeladóra /benzinszint jeladó/ , de a régi D modelbe, mert ott nem benzinszint mérő van, hanem csak visszajelző.
Ha valakinek van elfekvőben, annak örülnék:)
Nekem van egy 250-es zizim bár én a megvétel óta (január) csak 2ezer kilométert mentem vele de meg vagyok elégedve. 110-es tempót 9 ezres fordulat alatt tudja ami szerintem hosszabb útra megfelelő a vége 175- kipörgetve bebújva a plexi mögé 180-is volt 1x. Tényleg elég egyszerű technika de ez szerintem nem baj sőt! Általános karbantartást igényel olaj karburátor szinkron szelephézag állítás. Egy cikkben azt olvastam a zzr-rekről , hogy finoman szólva is egy kiforrott konstrukció. Bármelyiket is választod (250,400) jól fogsz járni csak figyelj a vásárlásnál. Én 2 motort néztem meg a megvétel előtt és mind 2 helyen átvágtak volna. Nem bántam meg, hogy a kis zizit vettem!
Én mindenképp biztatnálak - már csak a vizsgaköltségek miatt is - hogy várd ki a fél évet, és rögtön A jogsit tedd le.
A 400/600 -as géppel tudsz lassan menni - ha tudsz - de a 250-essel, két személlyel, csomaggal hiába akarnál gyorsabban, mint amire képes.
Ha nem tervezel, rögtön indításnak hosszú, nemzetközi túrákat, akkor a 400-as is teljesen jó lesz: mi (párszor) megjártuk vele Lengyelországot, minden gond nélkül. Kis szerencsével már az "E" típusjelű, első lámpa alatti dupla légbeömlőjéről könnyen felismerhető változatokból is válogathatsz 400 000 Ft alatt.
De bármelyiket is veszed, számolj azzal, hogy egy 50-60ezer forint kell majd, nem sokkal a vásárlás után egy átnézésre. Kenőanyagok, folyadékok, szűrők, esetleg az akksi cseréje - legyen rendben a motor - és akkor sok-sok örömet fog okozni.
Megfordult a fejemben hogy a kormányt valahogy megemeljem pár centivel..
Ha valaki tud adni tippet hozzá, vagy épp van nála egy ZZR250 balos kormánycsutka elfekvőben az jelentkezzen
ritka de létező jelenség, nekem megvolt, kicsengettem a vételárat - nem tudtam nem elhozni - , és háátöö 2000km az első szezonban ;(
Szerintem erre gondol, hogy Ő is inkább nézegetni fogja.., de van egy ZZRje
/ekkor kb 40K a benzin, amit úgyis elutazna, alkatrész legyen 20K/
na ekkor nem mindegy hogy 10K vagy 40K az adó
ószimering csere,új ülés,riasztó,szelephézag,karbi szinkron,fényezés volt.Illetve a magyar papírozás.
Szóval 450 az a 350
Amikor kezdett elbukni a szöveg, mert túl sokan ismerték, élelmes crack-dílerek motorkerékre ragasztható csíkokat kezdtek gyártani: ezzel honosítva a kifejezést, és így már a gugli sem buktatja le a tisztelt fogyasztókat.
A csel működött, az elosztók nyugodtan árulhatják "felnicsík" néven a cuccot - ami persze, ettől függetlenül még büntetendő.
vagy ti valami mást értetek felnicsík alatt?
Azután összeszámoltam, hogy akinek új, hiteles sportmotorja van, és mondjuk csúszik egy lightosat az első öt évben, az 6000 Km éves futás mellett, kb. 85 - 100 EFt havi költséggel, vagyis 110 - 130 Ft/km díjjal kell hogy számoljon!
Gondold el, kirándulsz egyet a GSX-R nyergében, mondjuk pest - balcsi - vissza. Nagyjából 320 kilométer, az azt jelenti, hogy egy ilyen laza (2-3órás!) motorozás, kb 30 000 Ft -ba került
Holnap körül fotózom,és teszek fel az egész gépről képet.
Nem tennél fel róla néhány teljes képet? Szívesen megnézném!
Ezt a mondatot nem is értem. Az adóterhekre gondolsz?
Egyébként egy soros négyhengeres motor, kortól és állapottól függően 38-55 Ft/km költséggel számolható.
Tehát évi 5000 km - ami kicsit sem sok - nagyjából 2-300.000 Ft kiadást jelent a nyergében.
Hát kb ezekre érdemes figyelni de biztos valaki még kiegészíti amit mondtam.
Nekem is volt 250-em és nagyon jó kis moci volt!Ha gondolod tudok egy telefonszámot,egy eladó 250-es,bordó.Azzal tuti nem vernek át.Kinőtte a tulaja,nagyobbat akar.
Kicsit utánaszámoltam, és valószínű 250-es lesz belőle. Azért, mivel még úgyis egyetemre járok, sokkal kevesebb a fenntartási költsége, és majd ha megszoktam egy kisebb motort, áttérek nagyra.
Egy 250-esnek ahogy számoltam évi 10k körül, egy 400-asnak meg 40k körül van a fenntartása szervizek nélkül. Ha kezdésnek mondjuk 2-3 évet van nálam, és nem harcolom agyon, még szerintem jól járok eladva, mert 3 évre ennek 30000 a fenntartása, egy 400-asnak meg 120000, ami kb kibukja az értékvesztést. Ez persze csak fikció, és úgy kalkulálva, hogy a két elméleti motorral nem lesznek zűrök, meg hasonlók :)
Ha esetleg megyek motort nézni valamikor, mikre kell ügyelni, meg rákérdezni? Mik fontosak a vásárlásnál, és mi az, ahol "átvágnak" általában?
Előre is köszi.
Segítséget kérnék! Szükségem lenne bontott tankjeladóra /benzinszint jeladó/ , de a régi D modelbe, mert ott nem benzinszint mérő van, hanem csak visszajelző.
Ha valakinek van elfekvőben, annak örülnék:)
Köszi
Nekem van egy 250-es zizim bár én a megvétel óta (január) csak 2ezer kilométert mentem vele de meg vagyok elégedve. 110-es tempót 9 ezres fordulat alatt tudja ami szerintem hosszabb útra megfelelő a vége 175- kipörgetve bebújva a plexi mögé 180-is volt 1x. Tényleg elég egyszerű technika de ez szerintem nem baj sőt! Általános karbantartást igényel olaj karburátor szinkron szelephézag állítás. Egy cikkben azt olvastam a zzr-rekről , hogy finoman szólva is egy kiforrott konstrukció. Bármelyiket is választod (250,400) jól fogsz járni csak figyelj a vásárlásnál. Én 2 motort néztem meg a megvétel előtt és mind 2 helyen átvágtak volna. Nem bántam meg, hogy a kis zizit vettem!
Előre: Ferodo FDB574ST 2db
Hátra: Ferodo FDB481P 1db
Együtt a három 15000Ft
Üdv:
Szorf
A 400/600 -as géppel tudsz lassan menni - ha tudsz - de a 250-essel, két személlyel, csomaggal hiába akarnál gyorsabban, mint amire képes.
Ha nem tervezel, rögtön indításnak hosszú, nemzetközi túrákat, akkor a 400-as is teljesen jó lesz: mi (párszor) megjártuk vele Lengyelországot, minden gond nélkül. Kis szerencsével már az "E" típusjelű, első lámpa alatti dupla légbeömlőjéről könnyen felismerhető változatokból is válogathatsz 400 000 Ft alatt.
De bármelyiket is veszed, számolj azzal, hogy egy 50-60ezer forint kell majd, nem sokkal a vásárlás után egy átnézésre. Kenőanyagok, folyadékok, szűrők, esetleg az akksi cseréje - legyen rendben a motor - és akkor sok-sok örömet fog okozni.