A jogsimat most nyáron akarom letenni, és úgy terveztem, hogy márciusra kb 400000 Ft-om lesz motorvásárlásra, ebből 50k lejön az áritatásra, vagyis 350000-em lesz effektíve egy motorra.
Gondolkodtam, és nézelődtem mindenfelé, és a kawa250zzr tetszett a legjobban, mivel csak A korl. jogsit akartam tenni. Tudom, hogy még messze van a vásárlás, de szeretnék minél több infót begyűjteni a témában.
Szeretnék túrázni is, és párommal is mennénk elég sokat. A 250-es nem szereti a két utast? Érdemesebb várjak még egy fél évet, és egyből A kategóriát csinálni (még nem vagyok 21), és venni egy "nagymotort"?
Igazad van, ahogy néztem, tényleg nincs sok különbség árban a 250-es és a 400 meg 600-osok között.
A ZZR - csak saját motorjaimat nézve is - megbízható, ha odafigyelsz rá, akkor elnyűhetetlen motor. Ez különösen igaz, a kéthengeres, 250-es változatra, ami a legegyszerűbb technika a ZZR-ek között - de azt is tudnod kell, hogy ez csak kompromisszumokkal használható.
A 250-es, egy személyes motorozásra alkalmas, és - bár a végsebessége megvan hozzá - a hosszú túrázás nem feltétlenül a sajátja. Ha most kezdesz motorozni, akkor a motorozás, és főleg a motor fenntartás alapjait megtanulni tökéletes lesz.
A 400-assal már kezdőként is gond nélkül teljesíthető napi 500 km, de a hatszázashoz képest kisebb alsó nyomaték miatt, hosszú távra, ez is inkább egyszemélyes motor (persze két város között, 1-200 kilométert megtenni, bármilyen terheléssel meg lehet vele: csak a váltót kell szorgosan kezelni előzéskor)
Ami miatt a többit is ajánlottam, az a vételár: míg pár éve 200-300 ezer forint volt a lépcső a típusok között, mára az elfogadható árú negyedliteresekhez 50-100 ezret téve, már válogathatsz a két nagyobb modellből.
Ha kiszámolod: csak az átírása 40-50 ezer forint. Tehát egy újbóli eladással, már buktad is a két típus közötti lépcsőt. Nézz körül alaposan, érdeklődj bátran, segítünk.
Ha legalább 350 ezer forinttal indulsz neki, akkor nem lesz hiba, még válogathatsz is az ajánlatok közül.
JA: és adatlap. Ha üresen is marad a "motorom típusa" rovat, értékeljük, ha a többi ki van töltve
Hali!
Most találtam erre a fórumra. Nézegetek magamnak kezdő motort, és egy 250-es zzr-t néztem ki.
Az lenne a kérdésem, hogy ez mennyire "bütykölős" motor, vagyis milyen gyakran kell szerelgetni?
Szerintetek érdemes kezdő motornak 250-eset választani, és főképp egy ilyen zzrt?
Előre is köszi.
Biztos volt már ilyen kérdés, de nem jutottam a közel 900 oldal végére...
Nem gátolom meg benne magát
Tudja, nekem nincs bajom semmilyen, az enyémtől eltérő viselkedéssel, vagy divattal - felőlem roboghat a kamion az Andrássyn - csak nekem ne legyen muszáj, a többit leszarom
Ma mértem fogyasztást a kis ZiZi-nek
99-km-re tankoltam 4,1l üzemanyagot Igaz nagyon turázós tempóban gurultam( mert nem is tudtam volna jobban)Jóféle magyar úthálózat Átlag 90km-es tempóban,csak néhány km-en tudtam 120 körül motorozni
Szerintem nem rosz eredmény
Szerintetek?
Éppen ezért írtam oda az alternatívákat: a Szigligeti vár egyébként is tervben volt (csak egy héttel korábbi időpontra álmodtuk meg KawaAndrissal) - ha gondoljátok, átírjuk a programot arra, ha már ilyen szép számmal összejöttünk!
A jogsimat most nyáron akarom letenni, és úgy terveztem, hogy márciusra kb 400000 Ft-om lesz motorvásárlásra, ebből 50k lejön az áritatásra, vagyis 350000-em lesz effektíve egy motorra.
Gondolkodtam, és nézelődtem mindenfelé, és a kawa250zzr tetszett a legjobban, mivel csak A korl. jogsit akartam tenni. Tudom, hogy még messze van a vásárlás, de szeretnék minél több infót begyűjteni a témában.
Szeretnék túrázni is, és párommal is mennénk elég sokat. A 250-es nem szereti a két utast? Érdemesebb várjak még egy fél évet, és egyből A kategóriát csinálni (még nem vagyok 21), és venni egy "nagymotort"?
Igazad van, ahogy néztem, tényleg nincs sok különbség árban a 250-es és a 400 meg 600-osok között.
Üdv:
Szabi