Fehérvári kawáwal ugyan ez, fém fékcsövet rendeltem csak, ami nem egy nagy tétel, és mégis úri kiszolgálást kaptam Aztán később rendeltem egy tömitést, az még kisebb tétel, házhoz hozták, mert jár erre alkatrészesük. Korrektek? Bizony
Illetve külön köszönet kutyának,Ő már lehet nem emléxik rá,de írt nekem egy e-mailt régebben,még lehet meg is van,és felhívta a figyelmem az említett kereskedő korrektságával kapcsolatban.Érdekes,hogy ugyanazt az alkatrészt máshol 42,5%-al olcsóbban adták volna.
A korrektségről annyit,hogy itt a szomszédban(cegléd) felhívtam a kawát,volt egy baszott hülye kérdésem mikor megvettem a nagy zizit.Elég jól felvilágosítottak,sőt másnap vissza is hívtak,hogy még jobban utánanézte a dolognak,viszont nem akartak rám sózni 100e Ft-ért egy műszerfalat.
Érdekes ezekben a dolgokban az, hogy adott esetben egy alkatrész a motorosboltban miért kerül 1,5-2x annyiba, mint egy autóalkatrész boltban. Gondolom az autóalkatrészes is ráteszi a %-át. És ha valaki nagy tételben vesz, akkor 5-10% engedményt is kap.
Köszi ,valóban azt mondták a többiek,meg szerelő is hogy ezeknek a 9-eseknek 100 000-et el kell menniük különösebb gubanc nélkül,normál használat mellett
Hál istennek semmi jelét nem tapasztalom akármilyen motorikus hibának,megy ahogy mennie kell
Ja,2000 fordulatnál leragad a mutató és meg se mozdul,olyan sima
Csupán azt nem értem, miért olyan nagy szám hogy a gyári árat megtudja a vásárló? Ennyi erővel bármelyik más kawa kereskedelmi boltban érdeklődhet. Ezt amolyan gerilla marketingnek hivják vagy mi. Feltételezem senkit nem zavar ha van valamim, akkor azt el akarom adni, vagy tudok segiteni az árummal. Azonban itt nem erről van szó, hiszen a felkinált opciót a vásárló máshol is könnyedén eléri, mert nem hinném hogy olcsóbb mint bármelyik kereskedő. Ritkán vannak elküldve a fenébe a hirdetők, vele már nem egyszer fordult elő. Az sem hogy törölték a hirdetését, mert megjelent egy új topik, egyből nyomát hagyta ott, igaz törölték, de újra reklámozott. Ha itt tartunk, akkor reklámozza magát az oldalon, csak az pénzbe kerülne...
Persze lehet védekezni azzal hogy segiteni akar csak az embereken, de a segítőkésszeg nekem nem ott kezdődik hogy egyből el akarok adni neki valamit, kihasználva tudatlanságát, hiszen olcsóbban is hozzá juthatna. Persze kereskedő, neki is meg kell élnie valamiből, azonban nem mindegy ezt milyen módon teszi. Van itt a topikban is aki üzletel, nem akarok újjal mutogatni , mégsem tudjuk egy lapon említeni a téma tárgyát tekintő illetővel
Május 16-án vezetéstechnikai vagy milyen nap lesz a szentkirályszabadjai reptéren, oda megyek, hát már tavaly is tapasztaltam hogy a motoros rendőröktől van mit tanulni. Kár hogy 25.000 náluk a tréning amúgy, bár kétségtelen hogy hatásos.
Bameg, mik vannak! Ez már tényleg durva. Felénk is voltak ilyen stilusú üzletemberek, igaz más iparágban, de valahogy megfogyatkoztak. Attól nem megy jobban a bolt kicsit sem, hogy rákényszeritik magukat a potenciális vásárlóra vagy épp a konkurenciára.
Gyere el egy vezetéstechnikai tréningre, csodákra leszel képes hátsófékkel. Motoros rendőrökkel beszélgettünk, ők mondták hogy az FJR-en három hátsót cserélnek mig egy első garniturát.
A régi és az "új" hátsó fékbetétek tHUNder Misinek köszönhetően
Végre meg lehet csúsztatni a hátulját fékkel is. No meg az elsővel kombinálva rövidebb úton áll meg.
Ez tökjó. A 90-es években a motorosklubok között, utána a hatalmas bevételt hozó (sokszor szinte monopolhelyzetben lévő) cégeknél volt ez a stílus "menő".
Micsoda fejlődés - eljutunk arra a szintre, hogy nem csak az utcán szúrnak meg egy pulóverért, (mint szerencsétlen kölyköt itt nálunk) de valakinek többet ér a négy darab eladott gyertya, mint a saját neve baszki.
Az csak hab a tortán, hogy rajta is bukósisak van: joggal feltételezed, hogy MOTOROS az, akihez odalépsz, tehát félig a testvéred, akire ismeretlenül is számíthatsz az út szélén a bajban.
Erre kiderül, hogy egy ember (bocsánat: egy embernek a fia), aki véletlenül épp motort vásárolt.
Így már érthető a hír is, miszerint a Kawasaki megszüntette az együttműködést azzal a bizonyos bolttal - annak ellenére, hogy ezzel gyakorlatilag megszűnt a márka képviselete a dél-dunántúlon.
Hihetetlen... de lehet hogy jó buli: ma este megpróbálom én is felhívni az összes embert aki itt motoralkatrésszel mer foglalkozni, és jól megfenyegetem. Asszem.
És ha holnapra nem leszek milliomos így sem, akkor nagyon mérges leszek vigyázzon mindenki magára, ha csak egy lyukas kétforintost is meg mert hirdetni a képesmotoron aki ZZR-t mer hirdetni, az meg egyenesen közellenség!
Kawazsolti ma egy piros lámpánál jó ajánlat és gyári alkatrészek helyett életveszélyesen megfenyegetett. Mivel korábban ilyesmi elfordult itt is írásban, erősen gondolkozom, hogy hétfőn benézzek a százados úrhoz és feljelentsem.
Értékelhető minőségű képet nem sikerült róla csinálni - 1,3megapixel, lóf@sz autofókusz, kb 4-6 éves kor, és az agyamra megy, mert csak természetes fénynél használható - de talán látható mi a helyzet: a power tape a könnyű eltávolitást, illetve azt szolgálja, hogy ne az idomot ragasszam össze, bár ez a ragasztó elég rugalmas, nem hinném hogy nagy kárt tenne a fényezésben. Hogy a rezgés hatására lepottyan-e, az majd menet közben kiderül, 50km alatt még a helyén van.
Sziasztok!
Kis problémám lenne, és a segítségeteket kérném!
Tegnap figyeltem fel rá, hogy menet közben egy bizonyos gázállásnál ocsmány hangok jönnek a blokkból, ami a legidegesítőbb, hogy pont az optimális utazótempónál, kb 110-120 nál, 4,5-6 ezres fordulatnál minden sebessség fokozatban, és ami érdekes, hogy mindez csak akkor, amikor finoman kezelem a gázt, ha tépem a szarvát, akkor nincs ilyen jelenség, de ezt ugye nem lehet mindig csinálni . Olyan a hang mintha vmi bovdenvég beleérne a mozgásban lévő rendszerbe, egyszóval szar. Csak hnap tom szétszedni, addig agyalok mi lehet, elős tippem a karbinál kezdődik, várom az ötleteket....
Felkerült a blokkoló előre szilárdan: Idom aljára power tape csík, arra a tartókonzolt felragasztottam ragasztópisztollyal. Eddig még nem ért bele fékezéskor semmi.
Hál istennek semmi jelét nem tapasztalom akármilyen motorikus hibának,megy ahogy mennie kell
Ja,2000 fordulatnál leragad a mutató és meg se mozdul,olyan sima
Persze lehet védekezni azzal hogy segiteni akar csak az embereken, de a segítőkésszeg nekem nem ott kezdődik hogy egyből el akarok adni neki valamit, kihasználva tudatlanságát, hiszen olcsóbban is hozzá juthatna. Persze kereskedő, neki is meg kell élnie valamiből, azonban nem mindegy ezt milyen módon teszi. Van itt a topikban is aki üzletel, nem akarok újjal mutogatni , mégsem tudjuk egy lapon említeni a téma tárgyát tekintő illetővel
Mit kóstál egy 15W 40es motorolaj nálad?
Végre meg lehet csúsztatni a hátulját fékkel is. No meg az elsővel kombinálva rövidebb úton áll meg.
Hát basszus,jogos amit írtál.
Micsoda fejlődés - eljutunk arra a szintre, hogy nem csak az utcán szúrnak meg egy pulóverért, (mint szerencsétlen kölyköt itt nálunk) de valakinek többet ér a négy darab eladott gyertya, mint a saját neve baszki.
Az csak hab a tortán, hogy rajta is bukósisak van: joggal feltételezed, hogy MOTOROS az, akihez odalépsz, tehát félig a testvéred, akire ismeretlenül is számíthatsz az út szélén a bajban.
Erre kiderül, hogy egy ember (bocsánat: egy embernek a fia), aki véletlenül épp motort vásárolt.
Így már érthető a hír is, miszerint a Kawasaki megszüntette az együttműködést azzal a bizonyos bolttal - annak ellenére, hogy ezzel gyakorlatilag megszűnt a márka képviselete a dél-dunántúlon.
Hihetetlen... de lehet hogy jó buli: ma este megpróbálom én is felhívni az összes embert aki itt motoralkatrésszel mer foglalkozni, és jól megfenyegetem. Asszem.
És ha holnapra nem leszek milliomos így sem, akkor nagyon mérges leszek vigyázzon mindenki magára, ha csak egy lyukas kétforintost is meg mert hirdetni a képesmotoron aki ZZR-t mer hirdetni, az meg egyenesen közellenség!
Hallod Dub?! Szorul a hurok...
Leehet valaki ekkora idióta?
Kis problémám lenne, és a segítségeteket kérném!
Tegnap figyeltem fel rá, hogy menet közben egy bizonyos gázállásnál ocsmány hangok jönnek a blokkból, ami a legidegesítőbb, hogy pont az optimális utazótempónál, kb 110-120 nál, 4,5-6 ezres fordulatnál minden sebessség fokozatban, és ami érdekes, hogy mindez csak akkor, amikor finoman kezelem a gázt, ha tépem a szarvát, akkor nincs ilyen jelenség, de ezt ugye nem lehet mindig csinálni . Olyan a hang mintha vmi bovdenvég beleérne a mozgásban lévő rendszerbe, egyszóval szar. Csak hnap tom szétszedni, addig agyalok mi lehet, elős tippem a karbinál kezdődik, várom az ötleteket....
Felkerült a blokkoló előre szilárdan: Idom aljára power tape csík, arra a tartókonzolt felragasztottam ragasztópisztollyal. Eddig még nem ért bele fékezéskor semmi.