Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ne is mondd... épp pár hete, innen elautóztam kb. 180-200 kilométerre, és ott is egy "rajongóval" futottam össze micsoda véletlen!
Unatkozol és visszafele olvasgatsz? Nos igen, a szólásszabadságnak is van egy határa meg a pofátlanságnak is
Ejnye...milyen szöveg már ez a "zsoltimegélnebelőled" Óvatosan nyilatkozz - a szólásszabadság (bizonyos embereknél), csak jó vélemény esetén jár alanyi jogon, nem tudtad?
Elment a hivatalos jelentkezés a Dunaújvárosi rendezvényre - a megbeszélés és a további jelentkezés itt folytatódik:

Eseménynaptár: 2010 . május . 16 , Dunaújvárosi Gyereknap
Én a "macskákat" kergetni szoktam, nem odamenni hozzájuk

17 500 Ft a direktszűrő, plusz a tisztító és impregnáló csomag együtt.
Ja, hát az nem volt kérdés, hogy a Kawa a legjobb!
Én az autópiacban dolgozom,az tény,hogy itthon mindennek tekerik az óráját.Én nem is fikázom egyébként egyik motormárkát sem,de láttam valós 32e km-el széthullani suzuki blokkot.Biztos van ilyen kawa is,nem kérdés,de eddig ez a 3. kawám,és egyik sem hagyott ott sehol.Szubjektív vélemény,de nekem a kawa a király.
A zíbéjen kb. 11eFt postával.
Kutty! Idehozzám!

Az enyémhez mennyiért tudnál k&n légszűrőt hozni?

Köcc!
Nem kenyerem megvédeni a többi márkát de pláne itthon vásárolt használt motornál ami az ominózus (és minden hülye által elvárt) 25-35eKm tartományba tekert órával kerül eladásra sosem tudhatod, hogy az 70-et futott vagy 130-at. Aztán mennek az anyázások, hogy ez meg ez a márka mekkora trágya mert 50.000-nél széthullott meg nincs kompresszió... Én így látom.
OK. Azért köszi.
Szerintem marad, még kellhet.
2001-es 9R-t vette 3 éve egy ismerősöm 13e km-el.Mostanság már 130e van benne,és csak kuplung javítás volt.Szal nem rossz.Másik ismim 96-os 1,1 zizije 2 éve lett eladva.Abban kb 150e volt,úgy hogy nem kellett hozzányúlni.Szerintem a kawa ilyen szempontból magasan veri a többi márkát.
Szia Matska!

Még mindig zaklatlak a kipufogóid miatt. Átgondoltad? Eladóak, vagy nem?

Üdv
Na az utolsó mondat meg nekem jó hír mert amióta megvan még nem sikerült olyan motorral menni amire szívesen lecserélném. Nagyon jó az 1.4-es,nagyon megy de az 1.1-ben több az élet, kényelmesebb és az enyémen jobb a fék
Ez jó hir, kiváncsi lennék mennyit megy el egy blokk nagyjavitás nélkül. Motoros rendőrökkel beszéltem, van egy 650-es bmw-jük ami olyan hanggal van mint egy kertitraktor, de hibátlanul megy és 250 ezer van benne. Itt felénk is van egy 1100-es zzr ami már 200 ezer felett van de még nem volt különösebben piszkálva a motorja.
40.000km-rel egy '98 utáni 9R nem kopott hanem éppen be van járatva. A karbi már más kérdés, de blokkban tuti nem lesz mérhető és észlelhető kopás még dupla ennyinél sem.
Nem számit, mert mint irtam nekem is azt mondta a hozzáértő (ráadásul ő szinkronozta utóljára), hogy kopott motornál képtelenség stabil egyenletes alapjáratot szinkronozni, mivel tuti hogy nem egyformák a kompressziók az egyes hengerekben. Meg amugy sincs jelentősége, mert ott nem használja az ember csak induláskor. Nézd meg 2 ezer felett kicsivel, ott is mocorog-e? Nekem ott stabil már - persze eleve ott lett szinkronozva is. Mint irták is kopott motort csak kevésbé szarul lehet beállitani, tökéletesen már nemigazán. Az enyémbe is már 60 ezer felett van a kilométer.
Jah, hogy Maga olyan vájtfülű Kawás... értem én, csak értetlenkedek, mint egyszeri embör a Sziget reklámon
Csak tippeltem hogy kb:50-100 lehet professzor úr
Az 1000-es felett mocorog egy "kicsit"
Az analóg fordulatszámmérőn Te miből látod az 50 fordulat eltérést? nekem az 500 egység kb. 3-4 mm....
Amúgy is, húzd neki és minél kevesebbet ácsorogj alapjáraton és akkor nem zavar. Az enyémben most van 52014km (kimentem gyorsan megnézni). Amíg a gyári kémény volt rajta, nem hallatszott semmi rendellenes a karbik felől, amint rákerült a Devil és be lett lőve, lett rendes vákuum, azóta pláne hidegen hallani ahogy csörömpölnek a kikopott pillangószelep-tengelyek. Egymástól független szakik is mondták, hogy szarni bele amíg be lehet rendesen szinkronizálni addig nem érdemes törődni vele.
aha