Ejnye...milyen szöveg már ez a "zsoltimegélnebelőled" Óvatosan nyilatkozz - a szólásszabadság (bizonyos embereknél), csak jó vélemény esetén jár alanyi jogon, nem tudtad?
Én az autópiacban dolgozom,az tény,hogy itthon mindennek tekerik az óráját.Én nem is fikázom egyébként egyik motormárkát sem,de láttam valós 32e km-el széthullani suzuki blokkot.Biztos van ilyen kawa is,nem kérdés,de eddig ez a 3. kawám,és egyik sem hagyott ott sehol.Szubjektív vélemény,de nekem a kawa a király.
Nem kenyerem megvédeni a többi márkát de pláne itthon vásárolt használt motornál ami az ominózus (és minden hülye által elvárt) 25-35eKm tartományba tekert órával kerül eladásra sosem tudhatod, hogy az 70-et futott vagy 130-at. Aztán mennek az anyázások, hogy ez meg ez a márka mekkora trágya mert 50.000-nél széthullott meg nincs kompresszió... Én így látom.
2001-es 9R-t vette 3 éve egy ismerősöm 13e km-el.Mostanság már 130e van benne,és csak kuplung javítás volt.Szal nem rossz.Másik ismim 96-os 1,1 zizije 2 éve lett eladva.Abban kb 150e volt,úgy hogy nem kellett hozzányúlni.Szerintem a kawa ilyen szempontból magasan veri a többi márkát.
Na az utolsó mondat meg nekem jó hír mert amióta megvan még nem sikerült olyan motorral menni amire szívesen lecserélném. Nagyon jó az 1.4-es,nagyon megy de az 1.1-ben több az élet, kényelmesebb és az enyémen jobb a fék
Ez jó hir, kiváncsi lennék mennyit megy el egy blokk nagyjavitás nélkül. Motoros rendőrökkel beszéltem, van egy 650-es bmw-jük ami olyan hanggal van mint egy kertitraktor, de hibátlanul megy és 250 ezer van benne. Itt felénk is van egy 1100-es zzr ami már 200 ezer felett van de még nem volt különösebben piszkálva a motorja.
40.000km-rel egy '98 utáni 9R nem kopott hanem éppen be van járatva. A karbi már más kérdés, de blokkban tuti nem lesz mérhető és észlelhető kopás még dupla ennyinél sem.
Nem számit, mert mint irtam nekem is azt mondta a hozzáértő (ráadásul ő szinkronozta utóljára), hogy kopott motornál képtelenség stabil egyenletes alapjáratot szinkronozni, mivel tuti hogy nem egyformák a kompressziók az egyes hengerekben. Meg amugy sincs jelentősége, mert ott nem használja az ember csak induláskor. Nézd meg 2 ezer felett kicsivel, ott is mocorog-e? Nekem ott stabil már - persze eleve ott lett szinkronozva is. Mint irták is kopott motort csak kevésbé szarul lehet beállitani, tökéletesen már nemigazán. Az enyémbe is már 60 ezer felett van a kilométer.
Amúgy is, húzd neki és minél kevesebbet ácsorogj alapjáraton és akkor nem zavar. Az enyémben most van 52014km (kimentem gyorsan megnézni). Amíg a gyári kémény volt rajta, nem hallatszott semmi rendellenes a karbik felől, amint rákerült a Devil és be lett lőve, lett rendes vákuum, azóta pláne hidegen hallani ahogy csörömpölnek a kikopott pillangószelep-tengelyek. Egymástól független szakik is mondták, hogy szarni bele amíg be lehet rendesen szinkronizálni addig nem érdemes törődni vele.
Eseménynaptár: 2010 . május . 16 , Dunaújvárosi Gyereknap
17 500 Ft a direktszűrő, plusz a tisztító és impregnáló csomag együtt.
Az enyémhez mennyiért tudnál k&n légszűrőt hozni?
Köcc!
Még mindig zaklatlak a kipufogóid miatt. Átgondoltad? Eladóak, vagy nem?
Üdv