Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kopott, 50000km feletti karbit nem lehet jól beállítani csak a lehető legkevésbé szarul.
Amugy szerintem is lófasz ennyi ingadozás,főleg 1 ennyi idős motornál,40 000 km-el
ÁÁÁÁÁÁ ,minden pikk-pakk benne,márciusban volt lekopaszítva,át tudtam nézni mindent
Gyertyacsere ota 8000 van benne,Márciusban néztem meg azokat is
Valoszínű lassan beérik nekem is a szinkronizáció
üdv
így igaz ahogy mondod, ráadásul a hiba leírása is kevés infot tartalmaz, így nehéz érdemi választ adni.
Még ami eszembe jutott és nézd meg: Karbi vákuumcsövei és a szívótorok-gumik nincsenek-e szétmállva?
Veszel rá egy új karbisort vagy a Z1000 befecsirendszerét és meg is szűnik. Érdekel még az ingadozás? Gyertyacsere mikor volt utoljára?
Na,okosok!
kb 50-100/perces eltérés sokat számít alapjáraton?
ennyit ingadozik az enyém
Ezen ismeretek fényében valóban a henger kopottsága, illetve a szelepek tűnnek ludasnak. Kár hogy gyakorlatban ez nem fog kiderülni számunkra, és továbbra is csak elméleti síkon gondolkozhatunk a témával kapcsolatban.
A lényeget meg elfelejtettm az előbb irni a szinkronizálással kapcsolatban: hogy ha a pillangó szelepek mellett kell egyformán elosonni a levegőnek, akkor egy bizonyos nyitás után már nincs jelentősége, mert az adott nyitási felület elenyésző százaléka a különbség, teljes nyitásnál meg végképp. Na mármost, a kolléga arra panaszkodik, hogy terhelés hatására nem éri el a motor az üresjárásban mért értéket (ami szerintem teljesen természetes, csak lehet valóban jobban kéne közeliteni hozzá) és ezt ugye teljesen nyitott állapotban tudja csak megnézni, igy emiatt a szinkronizálás nem befolyásolhatja az elérhető fordulat maximumot.
Viszont abból kiindulva, hogy a zzr koptatja a szelephézagot, még az sem kizárt hogy már nem zárrendesen valamelyik szelep és emiatt rendetlenkedik. Kompressziót mérni, ha nagy az eltérés a egymáshoz és a gyári értékhez akkor a gyanus hengerbe fecskendővel 5-10 ml motorolajat kell fecskendezni a gyertyánál, és újfent megmérni a kompressziót. Ha javulás tapasztalható akkor kopott a gyűrű (esetleg henger is) ha nincs számottevő javulás akkor szelephézag.
Lehet hogy rosszul tudom, de ennek a szinkronizálásnak nem csak részterhelésnél illetve alapjáraton van jelentősége? - Nyitott pillangószelepeknél nagy fordulaton már nem kellene különbségeknek lenni a hengerek között. Az enyémen épp most beszéltük a szerelő sráccal, mert alapjáraton kicsit mocorog a fordulat, és mondta hogy akár kompresszió eltérés is okozhatja. Ő 2-3 ezres fordulat környékén szokta szinkronizálni (ott jó is volt), inkább ott legyen egyenletes járás ahol használva van (váltás, lassú városi menet).
Szerintem egységében kell nézni a motort, ahol jelen esetben mondjuk a jól működő hengerek leadják a részükre előirt teljesítményt, talán még többet is gyengélkedő társuk miatt - így az nem helytálló, hogy gyengébben végzik a munkájukat és visszafogottak lennének. Az összmunka csökken, mert a négy egységre kiosztott feladatot egy dolgozó elsumákolja, és három társára akarja lőcsölni a feladatát, rossz esetben még viteti is magát a többiekkel. De ha csak egy hengernek valamivel gyengébb a teljesitménye, akkor annyival csökken a motor összteljesítménye is amennyivel az az egy gyengébb. Legalábbis számtanilag
Ok
32.dia
link
"Maga a szinkronizálás egyszerû dolog, a karburátor pillangószelepeit kell úgy beállítani, hogy a mellettük átáramló levegõ mennyisége minden hengernél megegyezzen. Így egyik henger sem vonszolja a másikat, és nem lopják egymástól a teljesítményt"
link
No, ezeket találtam hirtelen, hogy más is értse, mire gondolok Persze nem akarok vitatkozni, előszeretettel tanulok hibáimból is
Hmhm, ez nem úgy működik mint ha mondjuk 4 lovat egymás mellé köztünk, akkor a fogatot úgy is a leglassabb ló sebessége fogja meghatározni? Ilyesmit olvastam valahol, valamikor, egy messzi messzi... Tehát akkor abban azért hely álló a feltételezésem, hogy a kompresszió csökkenés okozza azt hogy nem pörög ki. - a kuplungnál nemtudom mit gondoltam, lehet tudtomon kívül alkoholos befolyás alatt állltam
Üdv!
Biztosat még nem tudok,de mindenképpen megyek ha tudok,legfeljebb "kispados" leszek
hali!
hol lehet átvenni a csapot?
nem ereszt át beszéljük meg a többit
Nem lassitja a többit, csak az baszik dógozni
Ha gyujtás rendben, üzemanyagot megkapja rendesen, akkor gyenge a motor. Kompresszió mérés megmondja.
Több jöhet, de a tizet nekem névvel-aláírással kell garantálnom, ma estig.

Szóval hajrá
Ez jó kérdés,mivel hétfőn tudja meg egy itteni zzr400-asos srác is hogy tud-e jönni.
Csatlakozok én is!
Én biztos jövök, és lehet hogy jön a sárga GSX-F-es srác, akivel találkoztál a fagyizóba földváron, de ő még nem tudja, hogy ráér e.
Ha már megvan a programrészvétel, akkor az nem baj, ha több motor jön még, ami le van adva?
Csak azt, hogy nem vagyunk elegen...

Ma este 18h-ig le kell adnom a név/motor típus szerinti nevezést, ahhoz hogy a plakáton és a hivatalos programban szerepeljünk (ergo: tudjanak egyáltalán róla, hogy ilyen lesz)

Pedig már leszerveztem, kaját, piát, kint a régebbi gurulások videói mennének az autóból, meg eleve: eltöltenénk egy kellemes napot, némi motorozással.

Szóval a lista:

"...Dunaújvárosi gyermeknap 2010 . május . 16.

Lenne egy kis pogorm: gyereknap, produkció, amelyik kisded nem ilyed meg a hülye pofánktól, annak rövid motoroztatás. Közben régebbi gurulások videói, kis kaja+pia, stb.

Kapunk két parkolót ( OBI + Tesco )

Próbálok becsábítani vmi fájtert is, meg hasonlók. Közben hőlégballonozás, zenebona, kajáldák, borházak stb... egész napos dínom-dánom.

10 embertől indul a történet, egy hetünk van rá:

1, Kutya, ZZR
2, Andi, Laverda
3, Ramm..CR 250,Fiat Doboló,CBR kilenccáz
4, KawaA, valamilyen ZZR
5, Kis Tuning (munkától függ még)
6, tsanyi+1 nő(amelyik ráér )
7, zzrrs+Brigi, ZZR-1100
8, Peeter, ZX6-R
9,
10.
+1.
A picsába.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_zzr-3151464
Tudom más árkategória,de ez nekem nagyon bejön.