Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Amúgyis a tárcsa a légenyeges, gondolom az jó az én felnimre, és ha igen akkor azt mennyibe adod?
bonyolult... kiderült, hogy az új ZZR hátsó kereke nem csereszabatos a '92-es motorral (nem egyezik a D és E modell távtartója és agyrész kialakítása), tehát nem került ki a régiből a kerék, és így a féktárcsa sem.
Viszont a 600-as hátsó tárcsáját oda tudom adni Neked - csak le kell műtenem róla előbb. Ha az érdekes, akkor szólj, és szétkapom!
hali kutya, csak érdeklődök hogy tudsz-e már valami konkrétat mondani a féktárcsával kapcsolatban. És ha jó, postai utánvétel megoldható lenne?
Rossi bármikor írhat ide...Rossi
Vagy igen vagy nem, utóbbira találták ki a sziloplaszt'
Mail ment...
Ez csak elméleti sikon van igy, kiváncsi lennék a gyakorlatra is.
Uhh, azt ma már nem fogom tudni - gyorsabban megoldódik ha átküldöd valamelyik emailre, vagy egyszerűen árajánlatkérő lapon.
na most végre kvittek vagyunk
Bocsánat a bepofátlankodásomért....

Kutya!
Írtam neked MSN-re, majd olvasd el légyszi, ha lesz időd...
Köszi!
ööö...ne csábíts hétvége körül rákerül a 2012.04.30 -as pecsét, utána lehet hogy beszélgetünk 1-et
jóvanamá! nemlehet venni most mer nemfussa, ez lesz az uccsó szarakodás megígérem! De cseréhetünk is és akkó lesz 600... zx...

menyünkmá valahova, nem csak dolomitok
Mekkora koponya vagy te ecsééém
Nem... De! Nem tudom... vegyé' haccázat, oszt' jóidő a f&#@szt sz&r@kodsz má'...


mennyünkdolomitok
A lesz, mekk mérgyük aztán meglássuk mit mutat... beszámolok maj' a project menetéről
Mekk kell mérni a torok átmérőket, megnézni a fő illetve alapjárati fúvókákat, valamint a súbertűt. Ha a karbi öntvény méretei - torok átmérők - egyeznek, azonban a fúvókák nem, akkor azokat még talán le lehet cserélni a régi karbisorból. A furatokkal nem tudom mi a helyzet ilyen téren, egymás mellé kellene rakni a két karbisort, és mérni, összehasonlitani. Ha azonban úgy gondolkozom, hogy a 400 japán belpiac, az 500 és 600 európai piacra készült, akkor valószinűnek tartom, hogy az utóbbiak között van hasonlóság, és ott van eltérés a fúvókákban. Ha kiderítetted ird le a tapaszalatokat, hadd okuljunk
Sziasztok!

technikai guruk! közvéleménykutatás:

500-as Zizi karbisor jó lehet a 400-asra?

válaszokat a szerkeszőségbe, sárgarózsa jeligére várom...
Én mindenképp javaslom: én a nagy súly, és az évente 4-5 pályanap miatt még keményebbre, 20W-re cseréltem, de csak a kimondottan ukrán minőségű útszakaszokon érzem a hátrányát, az összes többi szituban jól jön a határozottabb csillapítás, és az ebből adódó jobb úttartás.
Ha állítható a villa tetején a gátlód, akkor nyugodtan mehet a 20w is, legfeljebb kitekersz rajta valamennyit, ha lazítani szeretnéd.
Elvileg idén aktuális lenne nekem is, mert asszem két éve volt cserélve utóljára, majd kipróbálom ezt magasabb viszkozitást akkor. Ezek szerint nekem egy 15W-s olaj kellene bele?
Eddig én is hanyagoltam ( 7 év/ 36 000 km ) most, a friss olajjal érzem igazán, hogy mi a különbség: a bánatosan hintázó, bizonytalan első futómű már a múlté.
Általában érdemes a gyári előírás fölé 2,5 - 5 SAE értékkel belőni az olaj viszkozitását, stabilabb úttartást eredményez, anélkül hogy "elpattogna".
Manual szerint minden két évben, vagy 24 ezer km. Amelyik hamarabb bekövetkezik. Hogy milyen, az attól is függ mit szeretnél, de az enyémhez pl. 10W20-ast írnak gyárilag - de ebben majd kutya biztos több tanácsot tud adni, én nemigazán merültem el ebben a kérdésben. Bevittem a szervizbe, aztán lecserélték valamire
Két évente / 12 ezrenként mindenképp, szimmeringgel együtt.
Ha állítható az első teló csillapítása, nyugodtan mehet bele 20w -s, de legalább 15-ös.

Mi a Fuchs Silkolene-t használjuk, 3 500 Ft literje, a szimmering 2-3000 Ft párban.

Az enyémen is épp most cseréltük.
Üdv mindenkinek!

Az lenne a kérdésem teleszkópolajat milyen időközönként "illik" (kell) cserélni,és milyen legyen?
Köszi
hali!
tankvisszajelző: 2/3 elfogyása után villan ki, szal átlagban 80-60km marad vissza a leállásig, egyszer sajna megtapasztaltam a dolgot, innentől már nem elméletileg mondom hanem gyakorlatilag... viszont a visszajelzőből nekem csak egy van, ami a tankba belemegy, a 2 lámpa ami kigyullad az csak a nemtudok mit kezdeni a műszerfalon lévő hellyel elv miatt van, azt felejtsd el, hoy fokozatosan jelzi az üzemanyag csökkenését a D-modell. Ha marad 1/3-nyi benya, b 6 liter, akkor kigyullad, jah és még annyit hozzá, hogy némi idő kellahhoz hogy kigyulladjon, érts ez alatt, hgy ha ráteszed a gyujtást kb félperc mire égni kezd a fuellámpa, de ez menet közben persze nem áll.
Amikor nekem beszart, nézegettem méregettem mindenféle módon, de nemjöttem rá a nyitjára, vmi ellenállás alapján érzi h elfogyott a benzin, ezt a villamosságban jártas emberek biztos megértik, én beszereztem egy másik használtat...