Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Gépkönyv szerint ss05 vagy sae 5w ekvivalens.
7,5 ?
10w körül van a gyári, de Áronék 15w alattit nem tettek még Kawába ( az enyémbe 20-as van, pedig inkább túrás a sztori.)
Egyébként van mindenféle, 3 500 körül Fuchs, egy ezressel olcsóbban Agip gyártmányban. Ha rám hallgatsz, akkó Fuchs.

A direktszűrő több levegőt enged a motorhoz, de ez egyéb (pl. kipufogó-oldali) módosítás nélkül nem feltétlenül kéri az állítgatást.
Soha többé nem kell cserélni, de 3000 ezrenként sprayzni kell.
A kiszel tündés arc a legrosszabb eddig
Kutty!

Telóolajba 7,5w van? mennyi lityója?
Meg erről a K&N direktszűrőről mesélhetnél? Kell állítani befecskendezésen stb?
Itt a feszültségszabályzó halála adta meg a kegyelemdöfést az aksinak, éreztem már napokkal, talán hetekkel előtte rohadt szagot, mintha valami állat belehalt volna a kipufogóba, vagy valami büdösbe mentem volna bele. Illetve leállitás után sipoló hangot, amit az üzemanyag tanknak hittem, mert szokott sipolni az is, nemtudom másnál produkál-e ilyeneket. aztán a szelidi tavi gurulásról haza fele jövet leállitottam a benzinkúton, és elég erősen sipolt, levettem az ülést, az aksi forró volt, kézben nem lehetett tartani pár másodpercnél tovább, ráadásul láthatóan sav is távozott belőle pára formájában. Betoltuk a benzinkutas haverommal, mert már nem forgatta meg az öninditót, majd szerencsésen hazaértem. Itthon egyből kiszereltem, már amint meg tudtam fogni. Elég tiszta vagyok, szóval nem akarok vele mosakodni, ennek fényében lehet megtartom ajtó támasznak.
Szia.
Köszönöm a választ. Abban tudnál még segíteni, hogy a két lámpa mikor gyullad ki, milyen benintszintnél jelez vissza. Mert lehet, hogy nekem nem jó, mert utoljára 15 litert tankoltam, és még akkor sem gyulladt ki semmi pedig alig volt valami a tankban.

Köszi
Van még egy remek funkciója (az én bal kezem, középső ujján láthattad is) az akksinak: ha kapkodva szerelsz össze egy fél éve nem működő motort, és a csavarhúzóval megsebzett ujjadra, ráfolyik az akksiból kilöttyenő sav, évek hosszú munkáját takaríthatod meg - Komár Laci mozgását, Zámbó Jimmy hangját és Kiszel Tünci arckifejezését egyetlen másodperc alatt sajátíthatod el a segítségével
Azért csak óvatosan, veszélyes anyag. A sav szemedbe kerülhet (bőrön sem hasznos, de kiváló zsíroldó, és szép tiszta leszel), frissítheted ruhatárad és az ólom mérgező. Ajtókitámasztónak viszont kiváló, de nagyon jól lehet lesúlyozni vele tárgyakat.
A sav rátöltés kizárólag csak akkor fog némi látszat eredményt hozni, ha az akku kapacitása lecsökkent a lemezek szulfátosodása miatt. Magyarán elöregedett az akku. Nekem a régi 8 éves akkunál 3 hónapot produkált, tehát nem érdemes. Más okból tönkrement akku esetén a hiba teljesen másból adódik, mint pl. cellazárlat - ezen nem segít semmi, és valóban csak több kárt okozhat. Ennek rizikója meg van egyébként is, mivel az ólomlemezek közül kipergő ólomoxid az akku alján összegyülve szintén cellazárlathoz vezethet.
Ebben az esetben azt hiszem lesz egy hogy is néz ki az akkumulátor belülről c. cikk, amennyiben nem találok más hasznos elfoglaltságot neki. Jelenleg ajtótámaszként funkcionál. Élt fél évet, közel 3-4000km-t.
Az utólag felsavazott akksi simán kinyírja a fesz.szabályzót, a legelső úton.
Az egyik elvetemült nagytudású-hugyosbögre (én) így költött el 35 rugót anno, a 12 ezerbe kerülő új akksi helyett
Ercsi-Érd-Bp.Váci út átadás lehetséges, minden hétköznap délelőtt.
Nincs meg, a Hegylakók -on, ill. itt az utolsó beírásban megtalálható a résztvevők listája.
Nem valószinű, ha mégis az csak időleges lesz. Az akku halálát az ólom lemezek sérülése, elhajlása okozza, ha nem végelgyengülésben pusztul meg.
Állítólag ezeket a generátorokat két ok miatt alkalmazzák előszeretettel
1. a magas fordulatszám miatt - kefék nem birnák a kiképzést (hülyeség, az én motoromon is megoldották, továbbá létezik áttétel, és létezik generátor 20 ezer feletti fordulattal is)
2. többnyire olajban vannak szerelve a generátorok, és szintén nem jöhet szóba a kefés megoldás (ez igaz, ki kell tenni onnan)
Plussz a sulycsökkentés is szerepet játszik, mivel minden más megoldás további elemek beépitését tenné szükségessé.
Aki olcsón tudna gyártani ilyent jól járna, mert elég sokat cseréltünk már, nekem sem az eredeti van benn, és a legrosszabb hogy kinyirta az aksit is.Bár nemtudom, ha feltöltöm akku savval még talán újraélszthető
Lehet tudni,hogy meg van-e a 10 fő,illetve kik azok?
Ez remek,főleg mert kb 4E-t mentem és nemsokára jöhet a friss olaj.

Kutya!
Egyszer olvastam itt olyat,hogy vhol útközben is át lehet venni a cuccokat...
Lehet én értettem féle,de hogy is van ez?
Végülis csak a kiváncsiság vezérel, illetve hogy hogyan lehetne kiváltani. Engem személy szerint nem érint ez a probléma (jelenleg), de rengeteg japán tipust állandó mágnessel gerjesztett generátorral szerelnek, és ezekhez csak ilyen szabályzó áramkör jöhet szóba.
Akár gyártani is érdemes lenne
Az a cementszerű réteg valószinűleg a hőleadásban játszhat szerepet, a műgyanta a nedvesség kizárásához kell + hogy meghibásodás esetén tovább erősitsd a japán termelést egy új eszköz beszerzésével.
küldd, érdekel.
Gyertya, olaj, olajszűrő: mákod van, épp most van ez a tavaszi biz-basz eksön, így az olaj - olajszűrő - láncspray triumvirátus, csak 11 960 pénz.

Szintén óccósz a gyertya, 6 990 a négy stück.

Fékfolyadékom van fasza 5.1 -es, én inkább azt mondanám: biztos h kibír mindent, és nem mondja azt másfél év múlva, hogy helló... fél liter 1 800, liter 3 000 pénz.

A légszűrőd nincs utángyártottban, de K&N direktszűrőm van hozzá most fél áron, ( 13 000 pénz ) örök életre le van a gond róla.

A fura formájú első betéted 11 475 -be kerül oldalanként, a hátsó 6 830.

Kurvád szerezz magadnak - bár ilyen költekezés után a Kamaraerdő low budget kínálata is csak frankhitelre lesz elérhető, szerintem

Csak szólj ha kell, intézzük
van kapcsolásirajzom a szabályzóhoz némi angol szövegel körítve, akit érdekel jelezze és átküldom mail-ben, panelterv is van hozzá, de az lehet nem fog elférni az eredeti házban!
Van egy ilyen vackom nekem is, Petro már lemaratta róla a műgyantát, de az alatt cement szerű dologgal van kiöntve, vésni sem egyszerű azon a kicsi helyen, ráadásul alatta is vannak valami alkatrészek, úgyhogy sérülésmentesen végképp nehéz.
Öröm az ürömben hogy nincs vele további problémád. Lesz még motorod, vagy felhagysz inkább vele?
Bocs hogy eddig nem jelentkeztem, de egyben elvitték az egészet és csak tegnapra rendeződött el. Ezért mindenkitől elnézést, de már tárgytalan.