Az előző hozzászóláshoz kapcsolódva kérdezném, hogy a régi D modelleknek van egyáltalán tartalék, ha igen, akkor hol tudom elővarázsolni, mert nincs külön csap mint az E tipusoknál...
Helyzetjelentés:vettem egy új fesszabályzót. Mo-n gyártott, vadi új , ja és szétszedhető, tehát ezáltal javítható(asszem, de remélem nem lesz ár szükség).
Beletesz kipróbál és az első 25km alatt teljesen szépen töltött.Minden kábel, gyújtáskapcsoló kitakarítva.
A régire mi is kiváncsiak voltunk, tehát nekiláttunk szétszedni, de egy órás b@szakodás után feladtuk.
Mintha valaki mondta volna hogy kell neki, persze odaadom.
Eddig 12.000km-t tettem bele, most akarom elkezdeni nyomatni bele. Viszont helyben annyira nem akarom használni, mint begurulni munkába/suliba, inkább hétvégenként gurulok többet.
Persze, az természetes, ha már felújítottad, akkor használni is szeretnéd, csak leírtam én mit tapasztaltam a 600-assal.
Pl. Tegnap mentünk egy nagy karikát, és 4,5-ös fogyasztás jött ki.
Meg is lepődtem. Végig 120-as tempónál, egy-két gyorsabb szakasznál mértem ezt az adatot.
Attól függ mibe. zzr-be felesleges, ha skoda 105-ösöd van, abba kell. Az ólom a szelepüléseknél végzi áldásos tevékenységét, de az 1990 utáni konstrukciókban már nem okoz problémát, nyugaton pedig régóta nem okoz gondot, ott hamarabb volt ólommentes is.
Igen, de a városba nem is kell majd bejönni: a 6-os főútról, a székesfehérvári körforgóban kell Dunaújváros felé fordulni, onnan kb. 400 méter a Tesco, bal kézre.
2005-ös Zx-636R-hez kéne minden féle finomság jóárasítva:
4 gyertya (NGK CR9E)
4 lityó olaj (SAE 10w-40)
olajszűrő, légszűrő
DOT 4 fékfolyadék
Esetleg Brembo betétek előre 2 szett hátra 1 szett
Mennyibe fájna mindez (ne sokkolj!), és valami kurvát is küldhetnél csomagolva, hogy ne csak a motornak legyen jó.
Csóközön