Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Helló

Lehet, hogy ez hülye kérdés de Ti 95-ös vagy 98-ast tankoltok? Bioetanolt lehet tankolni vagy kell átalakítást csinálni?
Jövő héten én is jelentkezem valami techno-bejegyzéssel, asszem
ZX6-R futómű és fékek az öreg Ziziben címmel - vagy valami ilyesmi
Kawasaki ZZR 400 karburátor
Némi ismeret anyag, mégis mi dolgozik alattunk
Már szerintem meg van a gond. Az oldalszendernél az érzékelő szarakodik. Középszenderre állítottam és mozgatva az oldalszendert ugrál a fordulatszám és le is áll a motor.
Egyszerűen kevés a benzin, esetleg lehet segíteni rajta, ha mozgatod a szívatót egy pár másodpercig, míg be nem áll a stabil 2000 körüli fordulatra az alapárat.
Helló

Sajnos újabb probléma akadt (csak azt nem értem miért nem télen jöttek elő) beindul és kb 3 ezres fordulat alatt lezuhan a fordulat és megáll. Ötlet?
Szia!
Engem érdekelne a fékkarod, meg esetleg a jobb oldali első indexed, ha az még ép maradt.
Válasz jöhet e-mailben, vagy itt a fórumon is.
Szasztok!

Járt valaki mostanában Dobogókőn?
Milyenek az útviszonyok kátyúk terén?
Asszem felnéznék délután...
Van ilyen szettem, 32 060 Ft -ba kerül.
Egy kérés: még teszteljük az új honlapot, ha meg szeretné rendelni a cimborád, vagy egyéb kérdése lenne, azt a honlap megrendelőlapján tegye, hogy lássuk, jól működik élesben is a rendszer.
Kösz!
Szia!
Tudnál segíteni?Cimbim keres 97-es 600 Sradhoz láncszettet.
Elöl 16 fog,hátul 45 fog-asak a lánckerekek.A lánc 525-ös X gyűrűs.
Előre is köszi!
Erre voltam igen, csak kicsit nehezen értelmeztem mit irtál, olyan online forditósra sikerült Másodszori olvasatra azért átjött
nem látom az adatlapodon az email címed
Nekem igen de az enyém 400-as volt hajtókar csapágy. Vettem egy 600 blokkot ami berakás után csunyán kopogott azt vissza majd vettem egy fél 600 cc motort blokkal és egyebekkel ez viszont vagy 20e km es ugy hogy nagon király erre voltál kiváncsi
Oké rendben mail címem az adatlapon van.Előre is köszi .
Neked mi volt a baj az első 600as blokkal?
Érdekelhet, bár nekem nincs gondom a szabályzóval, csak kíváncsi vagyok a belsejére. Elég sok motorosnak okoz gondot, hátha lenne valami megoldás vagy a javítására vagy a kiváltására.
Bácsi, a konzol a lényeg. Ha kénytelen leszek majd egyszer konzolt hajtogatni/hegeszteni, akkor a csomagtartó már nem okoz nagy nehézséget. Viszont 1000km árát inkább elmotorozom, vagy megveszem az üveggyertyát.
Na,ez nem hülyeség!
Hali. Álitolag Nyéken van egy szaki aki javit fesszabályzót. Ha érdekel megszerzem az elérhetőségét de ez nem 100% hallottam ismerős ismerősétől
Ettől féltem én is, sajnos a gyártók arra különösen ügyelnek nehogy javitható legyen egy húszforintos hiba. Inkább vegyen az ember másikat, ami lehet csak itt nálunk okoz gondot a fizetésünkhöz mérten horror árak miatt. Sajnos jártam már ugy hogy egy tetves 80 ft-os dióda hibája miatt kellett eldobni egy cuccot csak azért mert a műgyantát ki sem lehetett robbantani, viszont egy Gilera gyujtás áramkörnél példaértékűen valami fehér gumis vacakkal öntötték be a panelt - igaz félnapig piszkáltam tűvel de meglehetett pucolni. Pedig tényleg fillérekért lehetne cserélni bennük az alkatrészt ha szét lehetne szedni.
Én is megpróbálkoztam ezzel, de úgy van megcsinálva,nehogy meg lehessen javítani . Még a szuper--kromofag-sem oldja a lényeget, ahol a diódák-thirisztorok vannak. Mert esetleg 2000 Ft-ból meg lehetne javítani.és akkor nem lenne kénytelen a motoros másikat venni.
hali. Holnap vagy még ma déután megnézem de biztos van benne E jelzés. Hétfőn ha nem késő küldök pár képet ha megadod a email cimed. Ha megfelel beszélünk az árról. Jó?
Nekem van egy ilyen csomagtartóm, de konzol nélkül. Ha gondolod, arra kieszelhetünk valami lightos összeget
HELLó
A jobboldalim több helyen elvan törve és úgy van ragasztva,de a balos is már elég homályos.
Mit kérnél a két hátsó jelzőért és milyen állapotban van.E jelzéses?
Ha szabályzó cserére adod a fejed, a rosszat ne dobd már ki léci.
Egyet csak meg akarok nézni belülről.