Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nekem van egy eladó feszszabályzóm. 6000ft az ára
No nézzük sorrendben:
Balos takaró idom - nem tudom mennyire tartod, műanyagos meg tudja csinálni, ha nem nagyon rossz helyen van a repedés
Csomagtartó - Ennyit sajnos nem tudok rászánni, tárgytalan
Fejidmtartó konzol - itt arra gondoltam, ami a műszerfalat is tartja, és a tükröket fogatja fel a motorra. Amennyiben ez nem sérült, akkor érdekelhet.
Köszi, de ez sok lesz nekem.
Üdv amiket nem fényképeztem le azok erősen vagy közepesen sérültek. A fejidom lámpástul megsemmisült -összevissza repedt meg tört. Ha megnézed és így is kell megbeszélünk valamit.
A csomagtartó egy Renntec tartó szinte új 20e.
Nekem a balos és a műszer körüli megvan, csak csúnya. A jobbos hiányzik.
Szerettem volna három egyformát venni, de akkor marad csak a jobbos és az egészet lefújatom.

Szóval akkor külön a jobbost mennyiért adnád?
Az ülésemen is van egy kicsi szakadás. Még ezt is megfontolom.
Üdv!

A leömlőkkel együtt 60e?
A bal oldali-ból az egyik sarok letört kb 10 ft-osnyi helyen a másik kettő sértetlen.
Előre is elnézést mindenkitől ha nem időrendben válaszolok!

Hali!
Három takaróidomot vinném egyben. Nincs semmi bajuk?
Mondjuk egy szerencsétlen KTM-es (valami dakaros verzió) jól megszivta, szerencsétlenségére rendszámoztatni is akarta kintről hozott gépét, de nem volt rajta láncvédő. Gyárilag sincs, helye sincs, csak rá lehet gányolni valamit. Na emiatt bukott, mire mondta hogy nincs helye sem, erre jöttek az okmányirodával, hogy kell igazolás a rendszámhoz, ezt elintézte mert nem kell, akkor jöttek azzal hogy nincs E minősítése a guminak. Na azt megkerestem neki, mert gyári Conti terep gumi volt - meg is lett az E4, akkor meg azt mondta a vizsgáztató hogy nincs rajta kilométeróra (tényleg nem volt, mert két hónap alatt sem jött meg hozzá), meg mégiscsak kötelező a láncvédő, valahogy furjon fel rá egyet a hátsó villára. Ekkora baromságot, gyárilag hely sincs rajta, de a tulaj furkálja szét, esetleg gyengitse a lengővillát, tákoljon hátha emiatt taknyol majd egy nagyot ha menetközben leesik vagy beakad. Tisztára mint anno az első kintről hozott nyugati kocsik idején, amikor a pocsgumit furatták minden kocsira amelyiken nem volt, mert már eleve ugy képezték ki a lökháritót és a kasztnit hogy ne kelljen. Aztán miután felgányoltak rá valami univerzális szart még a kocsi teteje is tiszta mancs lett esőben mert megváltozott az aerodinamikai áramlás a kerékjárati részekben.
Ja,igazad van,én fogalmaztam rosszul
Ezt a szimmetrikus fényszórót lehet pontatlanul tudod, létező dolog napjainkban is, csak épp Magyarországon tilos, de nem 1990-től hanem sokkal régebbóta, valamikor a 60-as évek elejétől.
Angliában (is) balra tarts van, és oda nem létezik forditott (balos ) asszimetrikus fényszóró, az ilyen országokba a szimmetrikus fényszórót használják, ami nem attól szimmetrikus hogy a minálunk használt fényszóró függőleges tengelyhez képest a jobb oldal tükörképe a bal, és mindkét oldalra szórja a fényt. Ezeknél a fényszóróknál az üveg vizszintes tengelye egy kicsivel a középvonal alatt van, és ezáltal NEM világítja meg hosszabban egyik oldalt sem, szemben a nálunk alkalmazott jobb oldal lényegesen hosszabban megvilágított területével - ezáltal lehetővé téve az uttest nagyobb felületének megvilágítását anélkül hogy elvakitaná a szembejövőt. Természetesen az én lámpám kevesebbet világít be az úttestből (jobb oldalon), de amit megvilágít azt is az elvárttól gyengébben teszi, a reflektornál meg végképp nem kellene rosszabbul világítania. Viszont egy uj lámpáért tuti nem adok 60 ezret ( valahol ennyiért hirdettek kéz alól egyet, a boltba ettől csak több lehet).
A kipufogó dobra/komplett rendszerre dobhatsz egy árat. Ha túl nagy szám, akkor inkább euróban: úgy könnyebben emésztem
Kösz!
Szia!
Én akkor meg is ragadnám a lehetőséget szemezgetni az alkatrészekből, ha darabonként is eladod. A bal oldali takaró idom és a fejidomkonzolra lenne szükségem, persze erősen ár függő a dolog. Meg talán a csomagtartó. Telefonon is értekezhetünk, ha neked nincs késő.
A váz eltörött ahogy nézem
Üdv Mindenkinek!

Ma megérkezett a biztosítótól a papír miszerint nem kívánják a roncsot magukhoz venn, így azt áruba bocsájtanám, egyben 200.000 vagy megbeszélés szerint egyes darabokat. A motorja indul és nem szivárog sehol semmi. a generátordekli új.
Fééékpaaad? itt már X ideje lassulásmérő van...
Ezt én is tapasztaltam a multkor ,kész röhej a vizsga,ami persze nekünk jó,mert tojnak rá csak a fékek meg a motor számok stimmeljenek
Rátették a fékpadra,elsőfék,hátsófék oszt jóvan.
Én meg be voltam szarva a kipufogó miatt
Be se indították/nem is tudták volna /,se lámpa,indexek.
Lóvé lerak,oszt dzsííííííííííí
Na ott a döglött kutya elásva. Nincs szimmetrikus fényszóró és 1990-től nem is lehet
Szerinted lenne annak értelme, hogy mindenhol a világon az útpadkát világítják meg jobban (hosszabb fénnyel) de Angliában vakítják a szembejövőket?
tavalyi idényben is volt ilyen gondja, vagy most jött elő? karburátor szinkronizálás mikor volt? fordulatot ejti rendesen vagy 2-3000-es fordulatrol csak "lassan" áll vissza alapjáratra?
Helló

Beindítom a gépet melegedni, elég meleg visszatolom a szívatót leáll. Iszonyat nehezen beindul. (Hidegen 1 gombnyomásra indul.) Kimegyek a benzinkútra kb 1 perc megtankolok beindítom beindul és le is áll és megint sok indítózás után beindul. Megy rendesen nem tapasztalok változást a motor hangján. Hazajövök kb 50 km-et mentem állítom indul megint állítom megint indul.

Mi lehet a probléma?
Szia! Nekem van hozzá! Adatlapomon elérsz!
Ma leműszakizott a vas. Most már a fényszórót, jelzőberendezéseket sem nézik meg, viszont van fékpad. Nagyélmény, az autókéra kell rá állni és ballanszirozni hogy ki ne bassza alólad a motort fékezéskor. Holnap végre megtesztelem a nagy zizit, miskolcon a kawánál teszt nap lesz, viszont nagy sajnálatomra a gtr-t bár meghirdették mégsem lesz, a z1000-re meg nemigen férek be mert már 30-an vannak rá és jelentkezési sorrendben lehet hadbaállni.
Nem állít nagy butaságot joszef, a régi gyártású foncsorokat ésszel simán lehetett mosni. Ha már pattog akkor az ugy szar ahogy van, inkább annak volt nagyobb esélye hogy lesikáltad a tükröt róla és előviláglott a barna szinű hordozóréteg. Többnyire valóban az volt a homály oka hogy az idők során bekerült finom porréteg és a nem kellő körültekintéssel összefogdosott izzókról legőzölgő szutyok a tükörfelületen csapódott ki illetve a lámpaüveg belsején. Anno az orosz gyártású autóim többségén vittem véghez ilyen beavatkozást.
Az elsőnél megszivtam mert nem jó mosószert választottam és a fémgőzölést is kishijján lemostam, viszont a szappanos viz puha rongy és kellő óvatosságú simogatás meghozta a hasznát. A mostani fényszórókról lövésem sincs, pláne a műanyagokról. Azt tudom hogy a müanyag hajlamos megsárgulni az erősebb égőktől.
Szerintem is tervezési hiányosságok miatt szar a fényszóró, de nincs lehetőség másfajtát beleaplikálni, igy ezzel kell valamit kezdeni. Az enyémben ráadásul szimmetrikus (angol verzió) van, ami elvileg nagyobb felületet világitana be, de egy trágya ez is.
Én mindenképp a Tungsram megalight-ot javaslom, mivel az Osram nekem nem jött be, ráadásul a Tungsram se drágább, pláne a vaterás postaköltséggel. Viszont érdemes több helyen is megnézni az árát, elég szélsőséges értékek közt láttam már. A megalight tényleg tudja azt a +90%-ot - legalábbis a Renault Megan fényszórójában mindenkép érezhető lett a sima H4 kidobása után.
Te Petro! Miért nem raksz fel képet a motorodról, nem egy randa darab azzal a mad maxes lámpával - legalábbis nekem az ugrik be róla - no meg a korát nézve. Amikor az a motor készült itt még csak simsonok meg MZ-k rohangásztak