Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Itt vagy kuty?
Nincs mit Ha valamire rájössz, akár másaal is kapcsolatban, örömmel értesülünk róla - ez burkoltan azt jelenti hogy hadd ne mindenre egyedül jöjjek má' rá, illetve járjak utána - Mindeninek nagy segitség lenne hogy ha a hibákat és megoldásaikat kitárgyalnánk itt, akár priviben is, ha valaki félti az eladáskor felmerülő érdekeket
Köszönöm a válaszokat &rash és kutya.
Ne hagyd leállni
Sanszos hogy még nem elég meleg a motor, ezért áll le. Nálam az inditás úgy néz ki, hogy ráhúzom a szivaót, de érzéssel, mert elég böszmedék a kialakitása, kb lehetnyit szabad bizonyos tartományban mozditani. Belövöm hogy ~2000 fordulaton járjon, aztán figyelek, mert elmegyek kinyitni a kaput, aztán a rohadéknak már lekezd elmelkedni a fordulatszáma, aztán felbőg 4000 fordulatra ha nem figyelek, úgyhogy ha emelkedik, korrigálok hogy 2000 fordulaton járjon. Szerintem hagyj rajt egy kis szivatót még, aztán menet közben visszatolod.
Az automata szivatós motorok jellemzője ez a fajta viselkedés. Ott a hideg üzemben elszegényedő keverék okozza a problémát.
Ha teljes szivatóval sem tudod elindítani a motort a leállást követően, akkor valószínűleg Nálad is ez a hiba: benzinszint és társai, első körben.
Helló

Van egy olyan visszatérő problémám, (az az eddig 2x fordult elő) hogy beindítom a motort melegedni utána elindulok vele megállok bezárni a kaput és addig leáll és nem indul vissza csak többszöri próbálkozásra. Utána leállítom és rögtön indul is.
Van valakinek ötlete?

Köszönöm!
Ha a csillapítás és az előfeszítés is be van tekerve, és így is rossz, akkor nincs mese: cserélni kell a rugóstagot.
Véletlenül tudok egyet eladósorban, jó áron az enyém most lesz átépítve ZX6R hátsó futóművesre, ha gondolod a saját rugóstagomat el tudom küldeni, az penge 400 kilóval is a Tátrában
Hali kutya. Egy kis kéréssel fordulnék hozzád. Írd már le hogyan állitsam be rendesen a hátsó telót. Vagy egy linket ahol ezzel a témával foglalkoztálés részletesen leirtad. Nekem teljesen elő van feszitve a rúgom de egyszerüen csuszkál alattam a gáp fara Kétszemélyel álom vele menni de egy személyesen pokoli rossz. Te hogyan állitotad be?
Köszi előre is
köszönöm a segítségeteket
asszem megvan a hétvégi programom
Összes elektromos csatlakozó, de legelőször a sztender kétállásúja, az a leggyakoribb ilyen hiba.
valami érintkező lesz. Bombázd szét az elektronikát, minden kapjon kontakttisztitót.
halika, 1 kis problémával fordulnék hozzátok, zzr 400asomon néha elmegy a gyújtás úgy 1 másodpercre, főleg vacak úton , és mivel az elektronikában nemvagyok tulságosan otthon ezértis fordulok hozzátok, ha esetleg van valami tippetek azt megköszönném,
de azért előre is köszke
Tőlünk 5-8 perc, úgyhogy nincs messzi a hazaút
valaki gumicentírozót tud Fehérvár közelébe ahol motor kereket megnéznék?
Természetesen csomagonként ennyi, tehát 8 990 / oldal.
köszi ez nagyon biztató:-) de köszönöm,, megnézem van e más lehetőségem .... egyébként merre is van az a vasútállomás ?
...és akkor nem ejti a fordulatot ahogy kéne.
Ha van hangja: a zzr-en épp ez a gond, csökken a hézag, így inkább csendesedik - egy ideig
A hézagot 5-ért nem állítom be, de melegen nem is teszem így otthagyós ha állítani kell.........5-ért a szinkron egy olyan eszközzel amire a szelepek állapotára tudok következtetni, de nem helyettesíti magát az az ellenőrzést. Ha van hangja akkor azt már valószínüleg állítani is kell.....
Még nem, de kéne nagyon......
És ez komplettó, vagy pedig 2x ennyi, ugye mind két felére?
Szólj ha elküldted, eddig még negatív.
5ért megnézed a mocit és be is állítod a szelephézagokat?
Merre vagy Bp?Ja és kellene valahol kerék centírozó is:)de nem vállalnak motort sehol
Viszont a szelepekre nem tudok következtetni az enyémmel, igaz nem is kerül annyiba Üveggyertya után érdeklődtél?