Lenne egy kis pogorm: gyereknap, produkció, amelyik kisded nem ilyed meg a hülye pofánktól, annak rövid motoroztatás.
Kapunk két parkolót ( OBI + Tesco )
Próbálok becsábítani vmi fájtert is, meg hasonlók. Közben hőlégballonozás, zenebona, kajáldák, borházak stb... egész napos dínom-dánom.
Hát lassan "megoldódni" látszik a töltés problémám, köszönhetően sok segítőkész fórumtársnak , amit ezúton is nagyon köszönök.
Sajna kellene szereznem egy fesszabályzót, mert úgy néz ki a másik kuka, persze nincs sehol, bár KUTYA úr ajánlásával a MÜLLER ELEKTRONIK-ától kapok egy ajánlatot, meg tudják-e csinálni és mennyiért. Vagy marad az EBAY. Vagy esetleg valakinek lapul egy otthon, amit óccsóé megszámítana Hogy konkrétan mitől szállt el a fesszab ami vadi új volt(legalábbi annak vettem), azt nem tudni, vagy a xenon nem tetszett neki, vagy gyújtáskapcsoló környékén észlelt nagy ellenállás, vagy egyszerűen szar volt eleve. Még lesz egy, két nekifutás ennek a kérdésnek, de addig max. irigykedni tudok rátok hogy ti tudtok motorozni én meg nem!
Vegyél erősebb izzót. 140/100-ast, esetleg egy 2KW-os villanykályhát is köss rá, hogy télen se fázz meg.
Gondolj csak bele: valamit megterveznek X terhelésre ( mondjuk a motorod vázát 200 kilóra ) és Te itthon okosabb akarsz lenni annál a 86 mérnöknél, és háromszor nagyobb terhelésnek teszed ki. Nem bejövős...
Mivel Faszkali Gyula NKH-s kiskirály miatt a Xenon továbbra is boszorkányüldözésben szenved itthon, csak az emelt fényerejű, de változatlan teljesítményű(!) izzók jöhetnek számításba.
Ilyenek a Tungsram Ultra- ill. Megalight, vagy a legújabb (és legjobb) megoldás, az Osram NightBreaker.
Igaz sokszorosába kerülnek egy normál izzónak, és csak párosával vásárolhatóak, de jelenleg az egyetlen megoldása a legális fényerő növelésnek. Én is ezt használom a ZiZiben.
Esetleg az én motorom is fent lévő LED-es kiegészítő fény jöhet szóba, de az már tényleg a mókolás része a dolognak, és ne migazán mutat jól egy sportmotoron...
Csak tanácsot kérnék,te jobban benne vagy ebbe a buzi xenon dologba.Na szóval....
Vettem ilyen kamu xenon gázzal töltött izzót bele,de a multkor mikor jöttünk haza az M6 csavargásból este semmit se láttam/azt mondják a sok bogár miatt szétszórja a fényt
A multkor olvastam vissza és azt irta valaki hogy tegyen bele az ember erősebb halogént,100/80,140/100 W-ost
A xenonhoz meg mindenféle bizbaz kell ugytudom,meg nem is díjjazzák a rendőrök
A sima 60/55-el se látok sokat pedig fasza a foncsor
Erősebb halogénnel jobb lesz?Szerinted? HE?
Erre gondoltam,hátha többet látok majd így
üdv
hidegindíás témában: én idítózás közben húzom lassan rá a szivatót és abban a pozicióban hagyom ahol beindul, ezzel a módszerrel sikerül elkerülnöm a fölöslegesen magas fordulatszámot. D modelnél a vákumos benzincsapon van 1 gomb, indítás előtt érdemes min 10 másodpercig nyomvatartani, így pótólható az elpárolgot benzin az úszóházban.
Kapunk két parkolót ( OBI + Tesco )
Próbálok becsábítani vmi fájtert is, meg hasonlók. Közben hőlégballonozás, zenebona, kajáldák, borházak stb... egész napos dínom-dánom.
10 embertől indul a történet, egy hetünk van rá:
1, Kutya, ZZR
2, Andi, Laverda
3,
4,
5,
6,
7,
8,
9,
10.
Az ebay-en van 67 fontért 4 nap alatt kézbe kapom.
azért köszi
Valaki nem tud véletlenül bontott idomokat?
Tank körüli és műszerfal körüli takaró idomok érdekelnének.
Bontókat most próbálgatom....
esetleg 1 feszültségmérés sem ártana a fényszoró körben!
Hát lassan "megoldódni" látszik a töltés problémám, köszönhetően sok segítőkész fórumtársnak , amit ezúton is nagyon köszönök.
Sajna kellene szereznem egy fesszabályzót, mert úgy néz ki a másik kuka, persze nincs sehol, bár KUTYA úr ajánlásával a MÜLLER ELEKTRONIK-ától kapok egy ajánlatot, meg tudják-e csinálni és mennyiért. Vagy marad az EBAY. Vagy esetleg valakinek lapul egy otthon, amit óccsóé megszámítana Hogy konkrétan mitől szállt el a fesszab ami vadi új volt(legalábbi annak vettem), azt nem tudni, vagy a xenon nem tetszett neki, vagy gyújtáskapcsoló környékén észlelt nagy ellenállás, vagy egyszerűen szar volt eleve. Még lesz egy, két nekifutás ennek a kérdésnek, de addig max. irigykedni tudok rátok hogy ti tudtok motorozni én meg nem!
Széles utat!
remélem erősebb lesz tőle a fényszóróm
Gondolj csak bele: valamit megterveznek X terhelésre ( mondjuk a motorod vázát 200 kilóra ) és Te itthon okosabb akarsz lenni annál a 86 mérnöknél, és háromszor nagyobb terhelésnek teszed ki. Nem bejövős...
Mivel Faszkali Gyula NKH-s kiskirály miatt a Xenon továbbra is boszorkányüldözésben szenved itthon, csak az emelt fényerejű, de változatlan teljesítményű(!) izzók jöhetnek számításba.
Ilyenek a Tungsram Ultra- ill. Megalight, vagy a legújabb (és legjobb) megoldás, az Osram NightBreaker.
Igaz sokszorosába kerülnek egy normál izzónak, és csak párosával vásárolhatóak, de jelenleg az egyetlen megoldása a legális fényerő növelésnek. Én is ezt használom a ZiZiben.
Esetleg az én motorom is fent lévő LED-es kiegészítő fény jöhet szóba, de az már tényleg a mókolás része a dolognak, és ne migazán mutat jól egy sportmotoron...
Vettem ilyen kamu xenon gázzal töltött izzót bele,de a multkor mikor jöttünk haza az M6 csavargásból este semmit se láttam/azt mondják a sok bogár miatt szétszórja a fényt
A multkor olvastam vissza és azt irta valaki hogy tegyen bele az ember erősebb halogént,100/80,140/100 W-ost
A xenonhoz meg mindenféle bizbaz kell ugytudom,meg nem is díjjazzák a rendőrök
A sima 60/55-el se látok sokat pedig fasza a foncsor
Erősebb halogénnel jobb lesz?Szerinted? HE?
Erre gondoltam,hátha többet látok majd így
Most vagy? HE?
hidegindíás témában: én idítózás közben húzom lassan rá a szivatót és abban a pozicióban hagyom ahol beindul, ezzel a módszerrel sikerül elkerülnöm a fölöslegesen magas fordulatszámot. D modelnél a vákumos benzincsapon van 1 gomb, indítás előtt érdemes min 10 másodpercig nyomvatartani, így pótólható az elpárolgot benzin az úszóházban.
http://youtu.be/6Sc8ZgYe72Y