Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát, küldjed. Telón is zaklathatsz
lenne egy kérdésem...e-mailben lőném
Szikron 5 körül van, ott az átnézés a lényeg, azt a hangot deritse ki micsoda amit halottunk. No meg jó lenne tudni hogy a 250es lapkás vagy csavaros szelep állitású
nálam 5 rugó egész jó eszközzel amivel a szelepek állapotára is lehet következtetni....adatlap ha érdekel, hétvégén is megoldható....&rash is volt nálam szombaton igaz csak ellenőrizni, hogy milyenre sikerült a szinkron az Ő eszközével.......jó volt...
még jó hogy van nálad szerszámkészlet:)
Amugy megyek valószínű Mórra emberedhez 2hét mulva!
Szinkron állitás +átnézi kicsit a gépet 10et mondott de majd alkuszom!
Tudja valaki milyen árban van egy szinkron állitás?
Többnyire Repsol sintetico 10W40
néhányszor Motul 5100 10W40
két alkalommal Ipone 10.4 10W40

Mindegyikkel tökéletes, emiatt nem is gondolkodom másban. Most ismét repsol sintetico lesz, már elő van készitve.
Szia,
lemerült a telefonom első betét ( SU19 ) , 8 990 Ft
Silkolene. Ezt rakták gyári első olajként is bele, azóta (egy Repsolos tévedést leszámítva) nem járt más benne.
A föld lesz egyenetlen... mindannyian ebben reménykedünk
köszi a tippeket
Hali!
Én a zizi 250-be,aztán zx9-be,most meg a zizi 1,1-be is castrol 10w50 full sintethyc-et használom.Nekem ez bevált.
üdv
MOL MOTO4T 5W60, évek óta ezt használom, nekem bevált, mind1 hideg van vagy forróság, gurulgatok öregesen, araszolok a városban vagy kergetem a pályán. cserétöl cseréig szinte 0 olajfogyás. igaz nem olcsó olaj, de megéri az árát.
Jó reggelt ZiZi-sek!

Na kérem én is már egy ideje olvasgatom a különféle hozzászólásokat,véleményeket a motorolajakról.Most az lenne a kérdésem hogy ki milyen olajat használ(ez amolyan közvélemény kutatás szerű dolog)melyik olaj vált eddig be a legjobban ennél a tipusnál. Néhány tájékoztató adat rólam:ZZR 400 kiméletesebb inkább csak túrázós néha kicsit "húzósab (nem jellemző) motorozós tempónál.

Várom tapasztalati javaslataitokat
De én végig közésztenderen néztem!
Egyrészt a vizszintest mindkét dimenzióban el kell találni, másrészt pedig némi olaj megreked itt-ott.
Én azt tippelném, hogy itt a hiba. Mondjuk ez a legolcsóbb lehetőség, szerintem jelöljük meg.

Középsztenderen és keréken, nekem soha nem sikerült még azonos értéket kémlelnem , még ha teljesen vízszintesen állt is a gép mindkét esetben.
Eddig nem ért le, a garázs két napja lett kitakaritva, és olyan okádék a beton, hogy nagy türelemmel fel tudnám söpörni az egészet... Majd kipróbálom hogy átrakom máshová, de a teló is most lett felújitva, szóval az is lehet, de tény hogy nem életszerű.
Legnagyobb esélyt a beton kikopásra látok. Legalábbis a felsoroltakból ez a legéletszerűbb. Mer melyik motornak ér le a hátsó kereke középállványra téve? Asszem talán a 250-es Jawa rendelkezett ilyen tulajdonsággal csak.
Saját kárán tanul az ember!
Mostantól keréken fogom ellenőrizni és már csak abba bízom, hogy nem lett semmi baja a motornak!

&rash
Nekem nem ér le a hátsó kerék.
öööö, asszem nem ... monnyuk nem hiszem, hogy a telód nyúlik, inkább a sztender görbült, vagy fordítva raktad fel, vagy elraboltak az ufók és nemtudod mit beszélsz
Így igaz. Ez is be tudja csapni az embert könnyen, még akkor is ha mindkét esetben középállványon van, csak épp nem áll vizszintesen, illetve ugyan abban a pozicióban. Tényleg elég pár fok, és máris látványosan emelkedik a szint.
Középsztenderen nektek a hátsó kerék leér a földre? Nekem eddig nem ért le, ma meg kenném a láncot, aztán a földet súrolja a gumi, egy deszkát kellett alá tennem. Lehet kikopott a beton, nem értem mi a franc van, minden esetre utána járok. Azt is elképzelhetőnek tartom hogy elkezdtek kicsúszni a telók a helyükről - extrém esetben Mondjuk az kuuvára nem lenne vicces
Szerintem rólad egy bekeretezett portrét a Kawasaki gyár Hall of Fame csarnokába kéne helyezni!
Nagy vagy Kutya!
Megfogadom a tanácsokat ezentúl keréken fogom ellenőrizni mondjuk nekem úgy tűnik, hogy középsztenderen is egyenesen áll.