Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

És hogy akarsz két motorral menni egyszerre?
Mellesleg ma is gurultunk egy 100as karikát, pedig csak tihanyba ugrottunk el elvileg
ööö... de, most már az enyém.
Egy 1992-es amerikai modell, az utolsó 'D' szériás 600-as.

Gyári fényezés, és egy blokk, amiben nincs ezer (!) kilométer sem. Vadászat indul, az időközben rákerült utángyártott alkatrészeket igyekszem kidobálni ( pl. 4-1 kipufogórendszer ) és visszaalakítani gyárira mindent, ami külsőség.
Eközben technikailag a topon lesz: 2003-as fékrendszer és hátsó rugóstag, feszesebb első teleszkóp, és persze egy komplett nagyszervíz.
A tervek szerint május közepén már a műszakin fog virítani a fekete-szürke vas - óra indul!
Te bácsi, az nem a Te kawád
Csak nem újjáélesztős project?
merevlemez meghajtók.
Akkor azt nagyon kapkodva olvashattad...
Ebből én azt szűrtem le, hogy kifizetted a kezdőrészletet egy GTR 1400-re, és már a garázsban áll leponyvázva!
Maga most azonnal elmegy, és készíttet egy ellenanyagot, az Ön által terjesztett "Kawusz Xerelandusz" nevezetű vírus ellen

A múmia szarkofágja.
milyen maghajtókat?
Na ma tanultam valamit
Te figyelj duB, hogy van az hogy nem tudom megnyitni a meghajtókat? Társitani akarja, de nemtudom mihez kellene. Pc cleanert használtam
lehet h csúszik a kuplung, lamellacsere. minél jobban kopik, annál
alacsonyabb fordulaton jön elő a jelenség, vagy izmosabb gázadásnál.
Össze kellene hasonlitani egy másikkal, de a 400as érzésre hasonló, bizonyos fordulat felett már nem érzem hogy annyit gyorsulna, igy elváltok 11 környékén azt hiszem, nagyon ritkán forgatom le 13ig, érzésre jobban gyorsulok ha igy csinálom pedig az észérv az lenne hogy minél jobban forgatod annál jobban gyorsulsz. De ott van az áttétel a váltóban, ami bizonyos fordulatszám tartományban tolja a legnagyobbat.
A tiédre több napot rá kellene szánni, kideriteni a kósza vezetékeket -az megy, de a hangot amit halgattunk inkább szerelőre biznám, a szelepekhez nem merek hozzányúlni még, ahhoz szerezni akarok egy barmolni való blokkot, ami utána max ajtótámaszként funkcionál. Ha nem kellene ennyit dolgoznom... a héten eltankoltam egy tizest
Sziasztok. Ú gy emlékszem,hogy volt már ilyen jellegű kérdés, csak nem találom.
Mitől van az, hogy gyorsulásnál 9000-től elpörög 12000-ig, de nem érzem, hogy gyursulna?! Ezt inkább 2esnél kicsit, hármasban tapasztalom, tovább nem próbáltam:)
majd ha lesz időd szólj !Ismerek egy Önkéntest akinek a mociján kiélheted "perverz" szerelési ösztönödet
Ha nem sikerül megcsinálom, csak annak magas a költsége a távolság miatt, bár igazából belefér egy napba, szóval elgurulsz, szétkapjuk, tisztogatás, összerakjuk, hangolás azt mehetsz haza. Elméletileg. Ha nem, akkor nincs messze a vasút állomás
ok köszi utánanézek :-) remélem sikerül
Nálam
Komolyra forditva: Zircen csinálták, nyilván felétek is lehet ilyent, utána kell googlizni. Egy szinkronizálás általában 5 körül van tudtommal, a tisztitás nem tudom, mert nekem ajándékba volt. Mellesleg nem nagy időkiesés, karbi lent van egy órán belül, szétbombázni sem több, utána összerakás, szinkronizálás meg tökölős, de az sem tart órákig.
ajjaj ez rosszul hangzik időkiesés :-( na meg gondolom nem olcsó egy ilyen tisztítós szinkronos kúra :-( esetleg valami tipp hogy hol tudnám ezt megcsináltatni?
Nyugodtan
Holnap esetleg megkereshetlek?
Tudom vasárnap nem illik zavarni de nem nagyon érek rá máskor
Karbitisztitás Nekem igy lett csinálva, eszméletlen a változás amin a motor keresztül ment. Előtte 20km kinkeserves volt, ma meg egész nap gyönyörűen ment, végre élvezet volt motorozni vele
két éve volt szétszedve azóta nem kellet hozzányúlni :-(
Inkább a szétszedés + szinkron is, ha egy évnél régebben volt.
karbitisztitás ? szedjem szét vagy elég egy tisztítófolyadék?