ööö... de, most már az enyém.
Egy 1992-es amerikai modell, az utolsó 'D' szériás 600-as.
Gyári fényezés, és egy blokk, amiben nincs ezer (!) kilométer sem. Vadászat indul, az időközben rákerült utángyártott alkatrészeket igyekszem kidobálni ( pl. 4-1 kipufogórendszer ) és visszaalakítani gyárira mindent, ami külsőség.
Eközben technikailag a topon lesz: 2003-as fékrendszer és hátsó rugóstag, feszesebb első teleszkóp, és persze egy komplett nagyszervíz.
A tervek szerint május közepén már a műszakin fog virítani a fekete-szürke vas - óra indul!
Na ma tanultam valamit
Te figyelj duB, hogy van az hogy nem tudom megnyitni a meghajtókat? Társitani akarja, de nemtudom mihez kellene. Pc cleanert használtam
Össze kellene hasonlitani egy másikkal, de a 400as érzésre hasonló, bizonyos fordulat felett már nem érzem hogy annyit gyorsulna, igy elváltok 11 környékén azt hiszem, nagyon ritkán forgatom le 13ig, érzésre jobban gyorsulok ha igy csinálom pedig az észérv az lenne hogy minél jobban forgatod annál jobban gyorsulsz. De ott van az áttétel a váltóban, ami bizonyos fordulatszám tartományban tolja a legnagyobbat.
A tiédre több napot rá kellene szánni, kideriteni a kósza vezetékeket -az megy, de a hangot amit halgattunk inkább szerelőre biznám, a szelepekhez nem merek hozzányúlni még, ahhoz szerezni akarok egy barmolni való blokkot, ami utána max ajtótámaszként funkcionál. Ha nem kellene ennyit dolgoznom... a héten eltankoltam egy tizest
Sziasztok. Ú gy emlékszem,hogy volt már ilyen jellegű kérdés, csak nem találom.
Mitől van az, hogy gyorsulásnál 9000-től elpörög 12000-ig, de nem érzem, hogy gyursulna?! Ezt inkább 2esnél kicsit, hármasban tapasztalom, tovább nem próbáltam:)
Ha nem sikerül megcsinálom, csak annak magas a költsége a távolság miatt, bár igazából belefér egy napba, szóval elgurulsz, szétkapjuk, tisztogatás, összerakjuk, hangolás azt mehetsz haza. Elméletileg. Ha nem, akkor nincs messze a vasút állomás
Nálam
Komolyra forditva: Zircen csinálták, nyilván felétek is lehet ilyent, utána kell googlizni. Egy szinkronizálás általában 5 körül van tudtommal, a tisztitás nem tudom, mert nekem ajándékba volt. Mellesleg nem nagy időkiesés, karbi lent van egy órán belül, szétbombázni sem több, utána összerakás, szinkronizálás meg tökölős, de az sem tart órákig.
ajjaj ez rosszul hangzik időkiesés :-( na meg gondolom nem olcsó egy ilyen tisztítós szinkronos kúra :-( esetleg valami tipp hogy hol tudnám ezt megcsináltatni?
Karbitisztitás Nekem igy lett csinálva, eszméletlen a változás amin a motor keresztül ment. Előtte 20km kinkeserves volt, ma meg egész nap gyönyörűen ment, végre élvezet volt motorozni vele
Mellesleg ma is gurultunk egy 100as karikát, pedig csak tihanyba ugrottunk el elvileg