Ezt főleg a karbi beállítása/elkoszolódása okozhatja: én is tapasztalom, de csak 2-3 hónap állás után, amikor telítődik a kicsapódó adalékokkal a csésze.
Helló zizzentek kérdésem lenne .... miért van az hogy vasam áll két három napot és utána csak két henger indul majd lassan három és lassacskán a negyedik ? van tippetek?
Velencei kilátó Rammal, aztán Tárnokra mentünk, onnan 7 körül indultunk haza. Gulyás elfogyott mire mentünk, úgyhogy ettem fagyit, amiben volt elég csoki energiaként. Most meg zabálom magam teli
Na hazaértem
Jó volt a mai nap, sok új embert ismerhettem meg, meg egy jót motoroztam/tunk is. De úgy elfáradtam mint a dög, lehet egy fagyi és két deci ásványvíz kevés egy napra
Nem is értem... a fékrendszer teljesítménye (ilyen mértékben) nem függhet a plusz súlytól.
Ha gondolod, vidd el a hátsó rendszert, ami nálam van a 2003 -as motorról, az biztos h tuti.
Felrakod, és ha jó és működik 2 személlyel is, akkor adsz érte egy valamennyit
Még mindíg fennál az a problémám hogy a hátsó fékem Két személlyel "felpuhul" Már szétszedtem az egész hátsó fékrendszert,kitisztítottam(igaz szinte semmi kosz nem volt benne) új fékfolyadékkal töltöttem fel,és légtelenítettem.
A rugóstag alján lévő 1-3ig számozott kis gyűrűt is kipróbáltam minden állásában,semmi.
Hol és mit lehet még állítani?
nem kell a telefonos kapcsolat. 800m-en belül azonnal küldi a rádiófrekis pageredre a csendesriasztást. én 1 perc alatt papucs nélkül leérek a garázsba egy vascsővel feleannyi kb kimenni a pizzériából. ez a tárcsás visítás alapból nem rossz, de mire a tárcsazárat kikulcsolom, lőttek a fülemnek
Amint hozzáér, a 140 dB elriasztja. Ha meg vinni akarja, akkor furgonnal jön, és nem érdekli h mi csipog.
Ha meg tiltható is telefonról, azzal jobb itthon maradni. Sok külföldi túrát tett már rémálommá a szolgáltatóváltástól leblokkoló motor.
Idézek: "Sétánkból visszaérve, épp egy bő mázsás kretén PRÓBÁL FELMÁSZNI A MOTOROMRA, közben a barátnője fényképezi. Súlyelőny ide vagy oda, vagy ötven méterről elkezdek ordítani vele, lesz ami lesz. "
Nah ezt kell elkerülni, illetve azért az se mindegy, ha mondjuk ezt rögtön tudod is (pl. elküldi pagerre), mert nem vagy mindig hallótávolságban
És a tartalék is minimum 50 km.
Óvatos motorozással 74.3 km-t is meg lehet tenni vele ( pech: a kút 74.6 kilométerre volt, örültem hogy egy lejtő aljába építették pont a töltőállomást )
Hát nem tudom én jobban élvezném ha a közelébe se mennének, meg aztán ezekre a tárcsazárakra rábasznak a kalapácssal egyet és akkor konyec fityma a szirénának. Vagy kiveszik belőle az elemet :D
.
Szavadon foglak,még megpróbálok egy-két dolgot ,de ha nem jön be akkor megkereslek.
Egy tel. számot kérhetnék?
kösz
Jó volt a mai nap, sok új embert ismerhettem meg, meg egy jót motoroztam/tunk is. De úgy elfáradtam mint a dög, lehet egy fagyi és két deci ásványvíz kevés egy napra
Ha gondolod, vidd el a hátsó rendszert, ami nálam van a 2003 -as motorról, az biztos h tuti.
Felrakod, és ha jó és működik 2 személlyel is, akkor adsz érte egy valamennyit
Ismét hozzátok fordulok.
Még mindíg fennál az a problémám hogy a hátsó fékem Két személlyel "felpuhul" Már szétszedtem az egész hátsó fékrendszert,kitisztítottam(igaz szinte semmi kosz nem volt benne) új fékfolyadékkal töltöttem fel,és légtelenítettem.
A rugóstag alján lévő 1-3ig számozott kis gyűrűt is kipróbáltam minden állásában,semmi.
Hol és mit lehet még állítani?
Jószándékotokat elöre is köszi
Apropó!
Holnap van kedve valakinek egy laza kis gurulásra pest környékén a kora délutáni órákba?
Visegrád, Dobogókő, vagy valamerre?
Ha meg tiltható is telefonról, azzal jobb itthon maradni. Sok külföldi túrát tett már rémálommá a szolgáltatóváltástól leblokkoló motor.
Nah ezt kell elkerülni, illetve azért az se mindegy, ha mondjuk ezt rögtön tudod is (pl. elküldi pagerre), mert nem vagy mindig hallótávolságban
Óvatos motorozással 74.3 km-t is meg lehet tenni vele ( pech: a kút 74.6 kilométerre volt, örültem hogy egy lejtő aljába építették pont a töltőállomást )
Az meg, h egy ötéves megnézi "mennyi van beleírva", ne kezdjen el ordítani.