Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A nagy mű olyan fél kettőre, a kis mű meg olyan negyed háromra

De a lánccsere meggyőzőnek bizonyult a tavalyi injektor beállítással együtt...Most aztán van craft a gépben
Mikorra lett kész a nagy mű?
Kösz a segítséget,ha "rápumpálok"akkor ez is müxik
Eladó: Pazzo Racing karok
Legalább trükkös Az "easy to fit" kijelentéssel óvatosnak kell lenni, ha az ember nem gyengeáramú műszerész
Valószínűleg azért nem tapasztalod, mert egy személyel jóval kisebb súly jut a hátsókerékre, igy sokkal hamarabb blokkolásközeli állapotba kerül a kerék. Kétszeméllyel viszont van tapadása a hátsókeréknek is már. Nézd meg a hátsó munkahengert, hogy a dugattyuk nincsenek-e berohadva, érdemes megmozgatni, de méginkább szétszedni és kitakaritani őket. Az első fékemmel voltam ugyanigy. Minél jobban kopott a betétem annál rosszabb lett a fék az idő folyamán, mert a dugattyu leragadt egy helyen és mindig ugyanoda tért vssza a fék elengedése után. Igy egyre több folyadékkal tudta mozgatni, viszont rápumpálva jónak tünt.
Üdv Szakik!

Új probléma a ZiZi-n!A hátsó fékem "felpuhul" -de csak két személlyel-.
Fékfolyadékot lecseréltem(DOT4),légtelenítettem,de a jelenség maradt .Ha nincs utasom nem tapasztalom a jelenséget.

Előre is kösz az ötleteket
És akkor indítózzunk, nézzük meg hogy gátolja az indítást... vööööööööö...vöööööööö... Báró, ez mi? Nem úgy volt hogy ezzel nem lehet elindítani?
Aki meg félti (mint én ) tegyen bele ilyet (ebay szintén) 280491704164

Minőségi cucc, http://www.thatcham.org/securi... jóváhagyással, és csokiért adják

Nekem pénteken lesz egy hete, hogy ez őrzi a motort
Alkalom szüli a tolvajt, szerencse hogy nekem viszonylag szakadt a motorom egy újhoz képest Azért valami plusz biztonsági kapcsoló lehet nem ártana ezek ismeretében.
Faccom, teli lesz ez a motor kapcsolókkal, a végén én nem tudom elindítani
Felőlem... bár aki olyan amatőr, hogy innen szerzi be a lopási infót, az ezzel az infóval nem lesz beljebb.
( a profi meg villahidat visz, gyújtáskapcsolóval már X éve... vagy furgont )
Az ellenállásról tudok én is, azt is mekkora. Aki el akarja lopni a motorodat, az is tudni fogja, mert feltételezem utánanéznek az ilyen kis patkányok, vagy tálcán kínálják neki a marhák az infót.
Javasolnám az ide vonatkozó hozzászólásaink töröltetését, nehogy valaki kedvet kapjon. Ellenvetés?
Na ezt rosszul hiszed és hála az égnek a tolvaj is rosszul hitte Prágában, amikor rövidre zárta a ZiZi-m vezetékeit.
Másnap, amikor megpróbáltuk (immár szakszerűen, de továbbra is gyújtáskapcsoló nélkül ) életre kelteni, kiderült a hiba: a gyújtáskapcsoló ellenállása.
Ha az nincs bekötve a gyújtás elé, akkor önindító, duda, lámpa stb. minden van a motoron, csak épp a trafó és a benzinszivattyú nem lép működésbe
Amikor elkezdtem szétbontani, és megláttam ezt a kábel kígyót, én is megijedtem, aztán végül is össze spanoltunk, azaz a kegyeibe fogadott, cserébe szálanként átnéztem, és rendberaktam.
Hát basszus!Le a kalappal azok előtt akik ezt értik.Számomra ez mindössze egy útvesztő.
képet csak elfelejtettem
A fő vezeték kötegre ahol csatlakozik a gyújtáskapcsoló oda a barna vezeték japán csatijába applikáltam bele. Ráadom a gyújtást kap áramot, leveszem nem kap. A kapcsoló elé pedig még beiktattam a biztositékot. A kapcsolótól jön tovább a pozitiv, aztán azt ketté osztottam a blokkolónak illetve a panelműszernek ami méri a töltést. Negativ simán megy az akksira. A barna vezetékhez kicsit kürölményes hozzáférni, tank illetve légszűrőházat le kell venni, de igazából az csak 10 perc. Azért ha már elárulom a titkot, kiváncsi lennék hogy igy lophatóbb-e a motor, azaz van -e lehetősége a tolvajnak gyújtást adni a kulcs elforditása nélkül... Bár azt hiszem a rajz alapján énis elkötném bármelyik zizit ami nincs kormányzárra kattintva
Hm.Race Adjustable Rear Shock.Nem is rossz,pláne ennyiért.
Épp a szerelőnél van,mivel telószimering csere is esedékes lett.Átnézik a féket is,mi lehet a rossz,mert szerintem az ősszel 2*is megszívatott.Neccesek voltak a féktávok.
Akkor felső munkahenger csere... egy ilyen kombó csak akkor működik szarul, ha a féknyergek reménytelenek (ritkább) vagy ha a felső munkahenger kivan (gyakoribb).
Köszi a tippet!Megnézem!
Hopsz. Azt hittem zzr600-asod van. Mondjuk döbbenet, hogy a zzr1100 alá milyen hitvány tagot tettek....Méretre megfelelne a 03-06 Z1000 hátsó rugója, csak kérdéses hogy a gáztartály elférne...

Ha ebay-en beütöd ezt a számot: 170471694119 akkor meglátod a megfelelőt, ami szintén Ninjáé
Szia!
Igen,kicsit javítanám a féket.Brembo betéteim vannak,illetve fém fékcsövek,de nem tetszik.Nagyon gyengusznak érzem.Azt értem amit te írtál.A Bitumanét nem értem.
Nem konkrétan arra gondoltam, csak példa volt h nekem is bejött egy másik Kawáé.
Látom féket is keresel. De mielőtt belefogsz egy nagy átalakításba, próbáld ki a jobb fékbetét ( pl. Brembo SA ) + felső radiális munkahenger kombót.
Nekem fém fékcső nélkül is egyujjas lett tőle a rendszer, pedig menetkészen mi is 405 kilóval indulunk
Elvesztettem a fonalat!Melyik 2 gép váza azonos?Vagy mi?
ZX6 és ZZR1100?Bassza meg.Hétfő van.