Valószínűleg azért nem tapasztalod, mert egy személyel jóval kisebb súly jut a hátsókerékre, igy sokkal hamarabb blokkolásközeli állapotba kerül a kerék. Kétszeméllyel viszont van tapadása a hátsókeréknek is már. Nézd meg a hátsó munkahengert, hogy a dugattyuk nincsenek-e berohadva, érdemes megmozgatni, de méginkább szétszedni és kitakaritani őket. Az első fékemmel voltam ugyanigy. Minél jobban kopott a betétem annál rosszabb lett a fék az idő folyamán, mert a dugattyu leragadt egy helyen és mindig ugyanoda tért vssza a fék elengedése után. Igy egyre több folyadékkal tudta mozgatni, viszont rápumpálva jónak tünt.
Új probléma a ZiZi-n!A hátsó fékem "felpuhul" -de csak két személlyel-.
Fékfolyadékot lecseréltem(DOT4),légtelenítettem,de a jelenség maradt .Ha nincs utasom nem tapasztalom a jelenséget.
Alkalom szüli a tolvajt, szerencse hogy nekem viszonylag szakadt a motorom egy újhoz képest Azért valami plusz biztonsági kapcsoló lehet nem ártana ezek ismeretében.
Faccom, teli lesz ez a motor kapcsolókkal, a végén én nem tudom elindítani
Felőlem... bár aki olyan amatőr, hogy innen szerzi be a lopási infót, az ezzel az infóval nem lesz beljebb.
( a profi meg villahidat visz, gyújtáskapcsolóval már X éve... vagy furgont )
Az ellenállásról tudok én is, azt is mekkora. Aki el akarja lopni a motorodat, az is tudni fogja, mert feltételezem utánanéznek az ilyen kis patkányok, vagy tálcán kínálják neki a marhák az infót.
Javasolnám az ide vonatkozó hozzászólásaink töröltetését, nehogy valaki kedvet kapjon. Ellenvetés?
Na ezt rosszul hiszed és hála az égnek a tolvaj is rosszul hitte Prágában, amikor rövidre zárta a ZiZi-m vezetékeit.
Másnap, amikor megpróbáltuk (immár szakszerűen, de továbbra is gyújtáskapcsoló nélkül ) életre kelteni, kiderült a hiba: a gyújtáskapcsoló ellenállása.
Ha az nincs bekötve a gyújtás elé, akkor önindító, duda, lámpa stb. minden van a motoron, csak épp a trafó és a benzinszivattyú nem lép működésbe
Amikor elkezdtem szétbontani, és megláttam ezt a kábel kígyót, én is megijedtem, aztán végül is össze spanoltunk, azaz a kegyeibe fogadott, cserébe szálanként átnéztem, és rendberaktam.
A fő vezeték kötegre ahol csatlakozik a gyújtáskapcsoló oda a barna vezeték japán csatijába applikáltam bele. Ráadom a gyújtást kap áramot, leveszem nem kap. A kapcsoló elé pedig még beiktattam a biztositékot. A kapcsolótól jön tovább a pozitiv, aztán azt ketté osztottam a blokkolónak illetve a panelműszernek ami méri a töltést. Negativ simán megy az akksira. A barna vezetékhez kicsit kürölményes hozzáférni, tank illetve légszűrőházat le kell venni, de igazából az csak 10 perc. Azért ha már elárulom a titkot, kiváncsi lennék hogy igy lophatóbb-e a motor, azaz van -e lehetősége a tolvajnak gyújtást adni a kulcs elforditása nélkül... Bár azt hiszem a rajz alapján énis elkötném bármelyik zizit ami nincs kormányzárra kattintva
Épp a szerelőnél van,mivel telószimering csere is esedékes lett.Átnézik a féket is,mi lehet a rossz,mert szerintem az ősszel 2*is megszívatott.Neccesek voltak a féktávok.
Akkor felső munkahenger csere... egy ilyen kombó csak akkor működik szarul, ha a féknyergek reménytelenek (ritkább) vagy ha a felső munkahenger kivan (gyakoribb).
Hopsz. Azt hittem zzr600-asod van. Mondjuk döbbenet, hogy a zzr1100 alá milyen hitvány tagot tettek....Méretre megfelelne a 03-06 Z1000 hátsó rugója, csak kérdéses hogy a gáztartály elférne...
Ha ebay-en beütöd ezt a számot: 170471694119 akkor meglátod a megfelelőt, ami szintén Ninjáé
Szia!
Igen,kicsit javítanám a féket.Brembo betéteim vannak,illetve fém fékcsövek,de nem tetszik.Nagyon gyengusznak érzem.Azt értem amit te írtál.A Bitumanét nem értem.
Nem konkrétan arra gondoltam, csak példa volt h nekem is bejött egy másik Kawáé.
Látom féket is keresel. De mielőtt belefogsz egy nagy átalakításba, próbáld ki a jobb fékbetét ( pl. Brembo SA ) + felső radiális munkahenger kombót.
Nekem fém fékcső nélkül is egyujjas lett tőle a rendszer, pedig menetkészen mi is 405 kilóval indulunk
De a lánccsere meggyőzőnek bizonyult a tavalyi injektor beállítással együtt...Most aztán van craft a gépben