Köszi szépen a segítséget. Lehet akkor megpróbálom külön beszerelni az indexrelét, mert van itthon pár darab és én a motorban seholse találtam. Viszont még ezen a rajzon is külön van jelölve az index relé.
Mondtam már, hogy nagyon szeretem a Kawasakit, csak a kis japánok mindent olyan jó helyre eldugdostak
Nem tudom.Meg kell keresni . Rá van írva:2x10W+3W vagy valami hasonló. Viszketett a töke a Japán mérnöknek , és egyiken ide, a következő sorozaton máshová tették. Keresd meg. Az durva lenne, ha a gyújtó elektronikába tették volna. inkább valami zárlat van, és az a relé ami zizeg , a feszültségcsökkenés miatt teszi. először keress.
Index relé lesz. Valszeg az ignition boxba van bele integrálva, ezért zúg a terhelés hatására. Függetlenül beépített relével minden bizonnyal müködni fog vagy box csere.
Nagyjából hasonlit, ahogy Kutya. irta, a ház öntvénye, viszont a hengernél további eltérésként úgy nézem hogy a karburátorok sem azonos szögben állnak. Elég ritka motor lehet, én nem biztos hogy beleugranék, inkább drágábban egy gyakoribb darab. Japán EPC Bal felső gombra katt, aztán lehet összehasonlitani alkatrészenként a motorokat
Egyelőre még azt hagyom utolsó eshetőséget, mert nem nagyon akarom egyelőre megpiszkálni.
A dobozt már kiszedtem az előbb, de nem mertem szétnyitni!
Mondtam már, hogy nagyon szeretem a Kawasakit, csak a kis japánok mindent olyan jó helyre eldugdostak
A D modellben hol lehet az index relé?
Mert hogy nem a tank alatt van az is biztos! Még esetleg a lészűrőház alatt?
ilyen ügyben kereshetlek ha úgy van?
kopó alkatrésznél betétekre szűrőkre ilyenekre gondoltam..
(esetleg a blokkház öntvénye...talán)