Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hozzám viszont egész közel laksz, szivesen segítek.
Nem ez a baj.
Egyelőre még azt hagyom utolsó eshetőséget, mert nem nagyon akarom egyelőre megpiszkálni.
Csavaros?
Oké!
A dobozt már kiszedtem az előbb, de nem mertem szétnyitni!
Írj mire jutottál!
Vedd le a fedelét a fekete doboznak, és nézd meg, nincs-e összeégve egy relé érintkezője benne! azt kell szétvenni. Megcsiszolni.
Akartam írni, hogy gyere ide, megnézzük, de látom, hogy a búbánatban laksz! Illetve borsodiasan : Látom messze lakol hee!
Köszi szépen a segítséget. Lehet akkor megpróbálom külön beszerelni az indexrelét, mert van itthon pár darab és én a motorban seholse találtam. Viszont még ezen a rajzon is külön van jelölve az index relé.
Mondtam már, hogy nagyon szeretem a Kawasakit, csak a kis japánok mindent olyan jó helyre eldugdostak
Nem tudom.Meg kell keresni . Rá van írva:2x10W+3W vagy valami hasonló. Viszketett a töke a Japán mérnöknek , és egyiken ide, a következő sorozaton máshová tették. Keresd meg. Az durva lenne, ha a gyújtó elektronikába tették volna. inkább valami zárlat van, és az a relé ami zizeg , a feszültségcsökkenés miatt teszi. először keress.
Mint mondottam a központi vezérlő egységben lehet a tiédben is, az ülés alatt egy nagy fekete doboz. Kövesd végig az irányjelzőktől jövő vezetékeket.
Index relé lesz. Valszeg az ignition boxba van bele integrálva, ezért zúg a terhelés hatására. Függetlenül beépített relével minden bizonnyal müködni fog vagy box csere.
nem kérdés
Jozef.petro
A D modellben hol lehet az index relé?
Mert hogy nem a tank alatt van az is biztos! Még esetleg a lészűrőház alatt?
okés köszi.

ilyen ügyben kereshetlek ha úgy van?
Azokkal biztos h nem lesz hiba.
inkáb drágábbal az a baj hogy NINCS pénz., ha lenne pénz drágábbra szerinted nem azt nézte volna?

kopó alkatrésznél betétekre szűrőkre ilyenekre gondoltam..
Biztos lehet ellenőrizni azt a relét hogy működik-e, gondolom aksi + próbalámpa, de ez már Petró asztala
Nagyjából hasonlit, ahogy Kutya. irta, a ház öntvénye, viszont a hengernél további eltérésként úgy nézem hogy a karburátorok sem azonos szögben állnak. Elég ritka motor lehet, én nem biztos hogy beleugranék, inkább drágábban egy gyakoribb darab. Japán EPC Bal felső gombra katt, aztán lehet összehasonlitani alkatrészenként a motorokat
Attól függ mit értesz 'kopó' alatt? A szokásos ápolási, karbantartási cuccok sztem megoldhatók.
hmm, az a kérdés hogy ha esetleg megvenné , akkor kopó alkatrészeket be tudnám e neki szerezni
hülye vagyok. meg vak. de ha ránézel a két blokkra, rögtön kiderül nem ugyanaz.
(esetleg a blokkház öntvénye...talán)
Kikapcsolva természetesen nem világít. Egyedül azt nem értem, hogy az ingnitor miért zúg? &rash-nak E modelles ZZR-je van, nekem még D modell.
Hasonló felépülésűnek néz ki bizonyos szempontból, EPC alapján, de a blokk oldala más a hengernél.
nem ZXR hanem ZRX ! !