Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ok. köszi!
Idomokat hétvégén szedem le. Ma akartam menni a festéket intézni, de ez holnapra marad.
Festővel le van zsírozva. Akár már holnap is vihetnék néhány idomot.
Szia!
Ha végképp nem boldogulsz szólj,az enyémet is tegnap vittem villanyászhoz,igaz más ügyben,de korrekt,jó szerelő.
Idomok ügyében tudtál intézni valamit?
Ez a csavarhúzós indítás pontosan hogy néz ki? Lehet, hogy kipróbálom.
Sziasztok!
Ma nálam is előjött egy pár nappal ezelőtt tárgyalt probléma:
Indításra nem teker az önöindító!
Relé nem kattog csak a műszerek kicsit elhalványulnak és teljes a csend.
Régebben is volt már ilyen egyszer, de akkor délutánra elfelejtette ezt az egészet és azóta nem jelentkezett.
Ki kellene pucolnom a kapcsolókat......remélem csak ennyi.
DUß!

Ha megadod az ftp -eléréseket akkor átrakom a "zzrmania"-t
Április 30-ig él az extra.

szép napot
Többnyire csökken a szelephézag ezeknél a motoroknál. Az enyémen is csökkentek kettő kivételével mindegyiknél, az egyik sajna lement nullára, de szerencsére zár rendesen, nem kellett jobban belemerülni a javításba.
Igazad van, hidegen kell mérni, állitani meg nem is lehetne másképp, hiszen lapkás. Nemtudom merre indult el nekem, elég rég volt. Néha megesik hogy szelepet is kell ilyenkor cserélni, mert nem újitható fel. Ugye nem mindig elég a hézagot állitani, nekem is a szelepek be lettek csiszolva, de kis szelep lévén van hogy nincs már elég anyag, elvékonyodik, és elég a szelep. Vagy valami ilyesmi, pontosabb megfogalmazáshoz most nagyon este van. A lényeg hogy cserélve lett 6 szelep, aztán a fészkek rendbe lettek rakva, a szelepek becsiszolva, kapott új szelepszárszimeringeket, sikolást a hengerfej, meg persze nyomáspróbázva is lett, plusz vele járója a dolognak a hengerfejtömités, meg a szelepfedéltömités-ezt mondjuk szerintem fel lehet használni többször is, de 6000ft-on ne múljon a világ dicsősége... Nem olcsó a dolog, csak a hengerfejesnél hagytam ott 63.000 Forintot
Hézagolni meleg motornál sztem nehezen tudsz, elvileg én úgy tudom, hogy az értékek hideg motorhoz van megadva.
Egyébként csak azért érdekel, hogy neked is elindult-e a szelephézag a legrosszabb irányba (szal ahelyett, hogy nőne nálam csökkent), de neked fiatalabb motorod van, bár a megtett kilóméterekben elvileg nincs nagy különbség.
Szia!
Nemtudom
Évi 6000km-el számolva 60.000 mert 10 éves a gép.
Hézagokat nem néztem, mert nincs mérőm, illetve azt meleg motornál kellene, ha jól emlékszem, meg 5000km-el ezelőtt lett a hengerfej sikolva, hézagolva, szimeringezve, illetve ami ilyenkor kell neki, illetve vezérműlánc csere is volt.
Azért szedtem amúgy le, mert anno a vezérműtengelyek végénél lévő félkör alakú része a tömitésnek nem lett bekenve tömitőpasztával, és ott megjelent egy-egy csepp olaj, ami összekoszolta a blokkot egy idő után, illetve amerre elindult. Remélem sikerült orvosolni, bár kétségeim vannak.
De akinek van egy kis esze akkor csinálja amikor kint van a blokk, vagy szivatja a szerelőt vele Bár csak gyakorlás kérdése, végülis egy első izzó csere is fél óráról redukálódott szűk 3 percre
Szia &rash?
Neked hány km van a motorban?
Gondolom, ha már a szelepfedelet leszedted a hézagokra is ránéztél? A szelepek mennyire mászkáltak el?
Az idomok már készek,itthon pihennek,csak karbiszinkron lesz,meg teelószimering csere.Ezért gondolom,h kész lesz jövő 7végére legkésőbb.
Mérget ne vegyél a jövő hét végére, nekem is pihent igy két hónapot Holnap megyek ultrahangra a karbikkal
Ja, mellesleg láthatod hogy néz ki megint szegény
Manual szerint:
Front: 2.00
Rear: 2.25
Halihó!
Tudom már mindenki túl van az idei első guruláson,de nekem csak ma sikerült mennem 10 km-et a bálnával.Idomok nuku,teleszkóp fosta az olajat,de szenzációs volt!Most pihen a szerelőnél a gép.
Jövő 7 végére teljesen kész!
El sem hiszem.
Aki a szelepfedél tömitést akarja cserélni, úgy hogy bent van a blokk a vázban, készitse fel az idegeit. A csavarokhoz nagyrész hozzáférni, kettőt kivéve... a rohadt tömités elcsúszkál, és nem illeszkedik rendesen Lehet itt hátrány az után gyártott, tessék gyárit, igaz az is lehet ilyen lesz
Sziasztok szakik
kérdésem lenne milyen nyomásnak kellene lenni a gumikba 250esembe?
A z1000 lábtartók és oldal panelek kimaradtak
Aki Z750-ER6-kínaielsőfékbetét hibriddel jár, az egy szót ne szóljon!
Krossz kézvédő ezüstre fújva? Vagy két M3-as Bömbös visszanézőke az ad szélárnyékot a mancsoknak, és négy indexed lesz elöl.

Kutyának küldeném a Hungáriától az "Ó a MÓk király" című számot
Akkor kormányvégbe csavarozható kézvédő, az talán elférne az idomtól, de kétséges erőteljesen. Mellesleg tapasztaltam milyen az a hideg szellő, amikor jöttem haza tőled (napfényes szélvédett helyen) 8 fokban... ahol lehetett nem nagyon gépészkedtem, mert nem mozgott a kezem
Fűthető markolatom van - a világ legnagyobb hülyesége.
Ugyanis amíg quadon az a legnagyobb bajod, hogy erővel szorítasz egy -10 fokos vascsövet ( értsd: kormány) addig a motoron a menetszél az ellenséged.
És a menetszél - mint olyan - pont nem a tenyeredet éri, hanem az ujjaid végét.
És ez ellen a markolatfűtés nem véd, max olyan endurón amin baszott nagy kézvédő van.
Mókolj egy fűthető markolatot, tátrában jó lesz az
Erősebb lett a fék?
Valld be azért kell hogy tudj stoppiezni
Mellesleg újabb baromságon töröm a fejem, pedig még a mostaniaknak sem értem a végére
Akkor most h a f@szba építem be a ZX6R hátsó futóművet ?!
Vedd úgy hogy a kezedre basztam 1 Quuuuuuuurva nagyot!
khm... helyén a radiális fék. ha idén ( vagy ebben az életben? ) még valamit mókolni akarok a motoron, valaki csapjon a kezemre egy kurva nagyot!
.