Hamarosan kiderül, de mivel egy a váz és a blokk, valamint azon is lehetett már akkor két személy és oldaltáska így valószínűleg le se szarja majd a "többeltsúlyt" mivel a csillapítás és a rugófeszítés is állítható
Ami valószínű, - és ami az enyémmel is történt hátsó rugóstag csere után - hogy kisimítja az utat - főleg terhelésnél - és kanyarokba úgy megy be, meg ki a bringa, mint soha előtte
Ettől félek én is. De a probléma nem oldódott meg, q...ra elegem van, érthetetlen ennyi ember aki ezzel foglalkozik és senki nem tudta megcsinálni. Ha holnap olyan idő lesza kkor méricskélek ezt azt (amit tudom hogy kell) és felteszem ide hátha okosabb leszek álltalatok!
Felszerelve a bal oldali hátsó idom alatt van, asszem ott van gyárilag is. Persze a régi "rossz" alkatrészek már nincsenek meg.
Nem vagyok sajna egy nagy elektromágus de megköszönném ha valaki megjavítaná. Az első világítása 55/60.
A vezetékek is át lettek nézve állítólag,persze nem centiről centire.
Kiróbálom még az álltalatok javasoltakat, aztán meglátjuk.
Tisztára mint a régi Xbox. Nekem a faridom alján van, esőben átalakul vízhűtésessé. De aki berak számgép ventit az vigyázzon a szigetelésre, mert az még csak nem is cseppálló, és ha rossz helyen csinál zárlatot akkor az rossz vicc lesz....
Még arra lennék kíváncsi, mennyire vannak kinyúlva a csatlakozóban a rádugósaruk, fogsz egy kant, meg egy nőstényt. Összedugod, ha könnyen megy össze, akkor fogóval megnyomod, hogy jó szoros legyen. Majd megnézed hogy ehhez viszonyítva , mennyire van széjjel a csatlakozóban levő saru, és látni fogod.
Javaslom megnézni, a feszültségszabályzó sokpólusú csatlakozó saruinak szorosságát, megfontolandó a cseréjüket. Mert átgondolva ott lehet valami kontakt probléma.
A szabályzóig elmegy a szimmetrikus váltó fesz akkor is ha nem megy ki a töltőfeszültség a szabályzóból, de egyenlőre ismeretlen az értéke, holnap megméri.
Nem, sőt kimondottan szarul szellőzik - ezért is gyakori hiba a ZiZiken.
Én is néztem már a hűtőket, de annyira kevés a hely, félek h nem férne oda egyik fajta sem...
Esetleg alá egy passzív hűtő.
A lecserélt dolgokat remélem hazavitted? Javaslom , ha bejön a jó idő, eljössz, elhozod a lecserélt "rossz" cuccokat, pl: május elejében, és megcsináljuk egy hétvégén.Úgy, hogy te is látni fogod mi a baj. Mekkora a reflektor izzód ?
Ha van egy motor, aminek jó a generátora, jó a fesszabályzója , akkor egy idő után feltölti az akkumlátort, tehát leáll, 0 Amper lesz a töltés! Újra akkor fog tölteni, amikor alapjáraton állsz a piros lámpánál,és a tárolt energia fogy az akkuból. Ennyi minden kizárt , hogy meghibásodjon. Vezetékköteget csatlakozókat átnéztétek? A lecserélt feszültségszabályzón mit mértetek?
Még azt megpróbálhatnád, hogy a szabályzót megpróbálod hűteni valami számitógépes ventillátorral próbaképp. Egyébként jó a hűtése, szellőzik rendesen ahová fel van szerelve?
Ami valószínű, - és ami az enyémmel is történt hátsó rugóstag csere után - hogy kisimítja az utat - főleg terhelésnél - és kanyarokba úgy megy be, meg ki a bringa, mint soha előtte