Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ma délután próbálkoztunk ismét indítani. Semmi.
Végül betoltuk. Egy pillanat alatt beindult.
Két percig járattam, aztán leállítás után megint semmi.
Ismét betoltuk, mentem vele 5 km, azóta semmi gond. Simán indul.
Mentünk is rögtön egy százast ennek örömére.
Lehet, hogy kuka az aksim? Elég öreg szegény.
Ja, meg korábban volt téma a gyújtáskulcs beszerzése, illetve gyári nyers kulcs vétele. Sokan E-bay-t javasoltatok, de itt tudnak rendelni egyenesen japánból, 2600-forintért.
Szerintem nem, mert ha piros lámpánál indulásnál lefulladsz, akkor nem az üreset keresgeted, hanem kuplung be, indítasz és mész.
Szasztok!
Jön valaki vasárnap a Kawa M3-as szalon nyitóbanzájára?
Én ma voltam bent érdeklődni, és fel is iratkoztam egy Z1000-es tesztvezetésre!
Nállam, ha behúzom a kuplungot, akkor el sem tudom indítani a motort, csak üresben kiengedett kuplungal teker az önindító.
Ez természetes? :)
Kedves Mindenki!
Egy kecskeméti motoros srác segítségkérése:

"helló mindenkinek!
Hajnalban ellopták a motorom 2000es év.Sv650 es motor volt.feltörték a garázsom és kerekek nélkül vitték el..mivel a festőnél vannak a felnik...szóval ha valaki lát valamit kérem jelezzen!fényképeimnél látható a motor...(Rendszám:UFM-353)
Tel:0630/978-4059
Segítségeteket előre is köszönöm!"

Tegnapra virradóra történt.Ha valaki lát ilyen gyanús gépet szóljon neki!Köszi
Igen,lesz vele meló!
Gyors utánaszámoltam,nekem a festés + hegesztés 15 volt+8 a festék.Akkor már annyira nem is rossz a 25.
Szia! 69900ft tudok újat!
mosmémondod, nincs az adatlapodon
ment a mél!
ja!de ki birja ki 1hónapig?:)
Fennt van az adatlapon!
de, kishaboskukacfríímélponthu!
Nem akarok vitatkozni, igazad van. Az autóval kapcsolatban. Itt nem indul a motor, ha sebességben van, és nincs behúzva a kuplung. Én soha nem húzom be. Más a konstrukció, mint a kocsinál. Ha akarod behúzod, ha akarod, nem. A kapcsoló ettől függetlenül működik!
Azzal biztos nem ártassz ha behúzod/kinyomod a kuplungot,én autónál is kinyomom a kpl-t,ezzel tehermentesíted a motort az erőátviteltől meg ugye elkerülhető a sebességben maradt jmű ráindítása
Sziasztok!
Már felhívtam vagy 10 bontót, de sehol semmi.
Az én 92-es zizmhez keresnék fejidomot, reális áron.
Valami tipp, hogy hol kérdezősködjek?
Inkább ne motorozzunk egy hónapig és kerüljük meg a Garda tavat Nekem egy Balcsi kerüés ca. 400 km, 6-700 -ból meg lent vagyunk már Velencében

És nem az Agárd - Velencefürdő-Velencére gondoltam
Nem kell, de össze van kötve az oldaltámasszal. Ha lehajtott támasszal 1-esbe rakod, akkor leállítja a motort.
Igen olvastam. Holnap megnézem azt is.
Az az igazság, hogy nekem soha nem kellett még eddig behúzni a kuplungot indításkor. Pedig kellene, ugye?
Már nézegettem, hogy ott valami bibi lehet.
Előzetesen azt mondta, hogy 25 a munkadíj + kb. 8 lesz az anyag
Azért az enyémen jóval több melója lesz, azért ilyen "drága".
220 gyönyörű kilométerben lesz részed! Nekem3,5 óravolt, tele falukkal, fix és mobil trafikkal, de ha szeretsz nézelődni, normális tempóban gurulniakkor mindenképpen vágj bele! Egyszer túl kell esni rajt! Jó utat hozzá!
Hali!
Nálam volt ez a jelenség,a kuplung kar müködtet egy kis kapcsolót ami szab. az indítást.szedd le tisztísd ki kontakt spray-vel van benne egy rugó,ha túl gyenge v. netán törött helyettesítheted közönséges golyóstol rugójával.Nekem bevált
SZiasztok

mit szólnátok egy magyarországi Balaton körüli túrához?Főleg aki érzi a válságot , és nem megy most messzebbre mint én is!?
zso777! adj egy mélcímet!
Ha nem túl indiszkrét a kérdés,milyen árat mondott rá?
Igen
Az jó.
Attila festi?