Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem aki csinálta az is sötétben tapogatózott, más kontójára meg semmi sem drága. Viszont elég költséges igy hibát keresni, ha minden ami szóba jöhet kukában végzi. Az akkut lehet mérni, generátort szintén. Jóval bonyolultabb, de a szabályzót is.
Ennyi minden nem lehet egyszerre rossz, csak ritkán - ráadásul mégsem oldották meg a gondot. Azért a szabályzót próbáld még valakitől kölcsönkérni, hátha az a hunyó. Minden vezeték csatlakozásod stabil? A test különösen!
Egymás után lettek cserélve, azért mert aki csinálta azt mondta ezek a nem jók. Alőször akksi, ment egy ideig majd egyszer csak kezdett nem beindulni.Utána generátortekercselés + új aksi.Ez is ment egy darabig. Majd fesszabályzó(új)+akksi ez ment mostanáig,de télen vettem egy kis panelműszert ami tudja mérni a töltést,ezt ráaplikáltam, és ebből látom mi történik. És most hétvégén kaptam kölcsön egy generátort de ezzel is ua. a probléma. Mentem vele kb 15kb-ert addig volt töltés, majd hazaértem beálltam ekkor eltünt. leállít és újra beindít és megint nem tölt.
Kb2 perc múlva újrapróbál ekkor tölt 1-2 percig.
Lehet már amikor vettem azóta megvolt ez a hiba.
Egy ilyenre már régóta vágyok, de gazdasági okokból megint elmarad.
Egyáltalán miért cseréltél ennyi mindent? Mióta áll fenn a hiba? Már csere előtt is? Egyszerre vagy egymás után lettek cserélve az alkatelemek?
Jó lenne tudni honnan tünik el a fesz.(generátor és szabályzó közt a váltó, vagy szabályzó után az egyen) Ha mindent cseréltél akkor elvileg csak a vezetékek körül lehet valami, de az is érdekes, hogy terhelés függőnek és hő függőnek tünik a jelenség. Ez félvezető hibára utalhatna leginkább, ilyen meg a szabályzóban van. De ilyesmi jelenség menetzárlat esetén is előfordul, de a generátort is cserélted elmondásod szerint. Látatlanban nehéz. Milyen sűrűn fordul elő?
Hát, én darabokra szedném az egészet, kollektiv támadás alá helyezve az egészet helyi akciók helyett. Előfordulhat hogy valahol kidörzsölődött valami vezeték, vagy ilyesmi, azokat átnézném, sőt, szétbontanám az egészet. Vagy kicseréled az egész kábelköteget, Kutyánál a múltkor még volt egy bagóér. Elég babra munka, de én különösebb tudás hiányában igy csinálnám, Kawa70 lehet, sőt biztos hogy tudna értelmesebbet is mondani.
Blogon találsz némi infót az elektronikáról, illetve vannak feljegyzéseim még papiron is otthon.
Ezeket még megpróbálom. A csatik tiszták, már kicserélgettünk őket.
De még mindíg nem értem menet közeben egyszecsak mitől tűnik el a töltés.
Bakker nem hiszem el hogy ennek ne legyen megoldása.Vagy max 1 van "gyufa és kész".
Nézte már annyi szaki, de senki nem jött rá ahibára mitől lehet.
Tehát totál tanácstalanság.
Ha valamelyiket még szeretnéd, akkor csak szólj!
ÉS az elektromos rendszer mennyire tiszta? Én személy szerint mindent darabokra szednék, és átnézném, de elsőre a generátorra tippeltem volna, lehet azt is ellenőrizni, de ha cserélted akkor ezek szerint nem az a ludas. Viszont köze van a melegedéshez
generátor ellenőrzés Ez a bizti dolog érdekes, a csatik tiszták? Nekem a fényszóró foglalata szó szerint szét volt olvadva. Bár ha eddig senki nem tudott vele mit kezdeni...
Persze, egy pill.
Hűűűű ez hosszú.
Tehát hidegen beindít és van töltés, egy ideig.Ez lehet 5 perc 10 vagy random(mindíg változó)
Majd egyszer csak eltünik. Megyek x km-ert addig tölt aztán egyszer csak hirtelen nem, de ez is változó.
Ha leállítom áll egy kicsit akkor indítás után megint tölt, egy darabig.
Viszont ha már nem tölt és kiveszem az első és a hátsó lámpák biztieit akkor megint tölt, de ha bekapcsol a hűtőventi akkor megint nem.
Elmondani is bonyolult inkább látni kéne.
Akksi, fesszab új.Generátort is cseréltem.
Mi a kinja?
Üdv Mindenkinek!

Nagy kérdéssel fordulok hozzátok!
Valaki tudna nekem mondani egy olyan elektromos szakit aki meg tudná csinálni a kis zizim baját.
Már próbálkoztak egy jópáran de sajna senkinek nem sikerült.
És teljesen tanácstalan vagyok kihez forduljak.
El tudná e kűdeni a képeket emilben, amin láccik a ZZR ? ( 577 fel-le + parkoló )
Ki tudja mire vetemedem még
A jobb oldali kormánykapcsoló alján van a gomb, nem sok esélyét látom hogy oda nedvesség jusson, de biztos ami biztos alapon kap egy gumikesztyűt. Szétszedtem amúgy már a kapcsolókat, tudom mennyire lyukas, simán bejuthat a víz.
A vízállóságnak több fokozata van, a vízbemerítés a legszélsőségesebb igénybevétel. Vagy búvárkodni is akarsza motorral
Ami nem bírja ki a vízbemerítést az még állhatja az esőt. A motorodon lévő elektromos dolgok 100%-a nem tolerálná a befőttesüveget.
Küldtem!
köszi!
Egy emailt küldj légyszíves, h mikor, milyen cikkszámot rendeltél, és reggel rögtön ránézek!
majosházán elvileg van
Fent vannak a mai túra képei!
Akit érdekel, íme!

577-túra
Na ugye Gondolom te sem akarsz zuhógó esőben biztit cserélni 2 percenként vagy mosás után
Látom jó volt a hangulat, de mi az a félmeztelen gorilla a parkolóban?
Volt némi alapja a beázós parádnak, beraktam egy üveg vizbe, és kapcsolgattam, beszipákolta a vizet, ellátom asszem gumikesztyűvel a baját Bár a többi kapcsoló is olyan, hogy simán bejuthat a viz.
Aha ez a gumikesztyűs dolog jól hangzik
Már csak az a probléma,hogy hová fogassam az első blokkolót
(z 750)gondoltam a lámpa alá,de fékezésnél valószínű beleérne a sárvédőbe