Délelőtt voltunk Várpalotán az új Pannónia bemutatóján.
Sajnos csak telefon volt nálam, azzal meg olyan sz@r képeket sikerült csinálni mint még soha, ezért nem tenném fel.
Egyébként simán elfogadnék egy ilyen gépet a garázsba (a meglévő mellé!), mert nagyon bejövős, egyszerű, igényes holmi (mondjuk az eloxozott alkatrészek színe nekem nem tetszett). Kérdés hogy a megfizethető, vagy a luxuscikk felirat kerül rá?
Na most volt időm visszaolvasni.
Én jártam így a 250-esemmel,ott a sztender kapcsolója szarolt,sokszor elég volt egy csavarhúzóval csak megpiszkálni és eltűnt a hiba.
Egy kis gondolat. Ha a két 8-as anyát ehy csavarhuzoval összezárod egy pillanatra a inditó motornak be kell inditani. Én volt hogy igy inditottam. Van rajta ehy 30-as biztositék is azt is nézd meg jó-e. Egyszerübben az aksira elviszel szál drotót persze szigeteltet és a rácsatlakozó vezetékre teszed majd a drót másik végét az aksihoz érinted akkor is be kell indulnia az öniditó motornak. Mástól ellen vélemény
ZZR 400 indítási gondokkal küzdök még mindíg..Műszeres mérésen esett át az akksi. "nem bűnös" hirdette ki az autóvillanyász.A kormánykapcsolók tiszták.A szakemberem szerint vagy önindító.esetleg relé baja lehet .Hol helyezkedik el a start relé?(Csakhogy ne szedjem szét atomjaira a motort)
Elöre is köszi.(de ezzel gondolom tele a padlás mindenkinél )
"..Mellesleg ahideg inditó rendszere a zizinek elég barbár.."
Mint minden korabeli Kawának a GPz -n még ilyen lehetőség sem volt mint a Zizin, hogy a szivató karral "öblögeted" a motort, és tartod 1-2 ezer között a fordulatot.
Ott hidegen elindítod, és vagy 3000 vagy semmi...
Gondolhatod, a karburátor az külön világ a motor többi részétől.
A levegőcsavarok össze-vissza voltak, az apró furatokban lehet kosz, ezért tisztitva lesz, aztán megpróbálom beállitani, sajnos ehhez nem értek, ezért tanulási folyamat is lesz egyben, szerencsére vannak rendes emberek akik segitenek
Mellesleg ahideg inditó rendszere a zizinek elég barbár, nemtudom másnál hogy működik, de én tized miliket tolok egy bizonyos tartományon belül a szivató karján, és akkor tudom szabályozni a fordulatot, különben üvölt mint a sakál, vagy lefullad.
Rohadtul benzinszag volt a szobámban
Viszont ami volt benne 1000uF-os kondi így vmivel többet villan mint 120 egy perc alatt, ami "elvileg" szabálytalan. Mikor még hozzá kötöttem próbaként még egy itthon talált 220uF-is kondit, akkor csökket a villogási sebesség. Az a baj, hogy 1500uF-os nem találtam seholse neten ahol megfelelő méretbe lenne, mert azzal már sztem szabályos lenne a villogási sebesség.
Holnap azért még megkérdezem 1-2 elektronikai boltba, hátha nekik lenne olyan méretben, ami el is férne a dobozkában.
A "bicska" az talált, CRKT M16-12, a papirlap az szalvéta, a többi vackot a karbiban találtam, nem értem mindek ennyi szirszar bele, úgyhogy kiszedtem inkább. Éérted, ilyen szétfúrt csavarok, meg hegyes csavarok, és akkor még van pár ilyen műanyagkanna amiről nem is beszéltem
Meg van a hiba oka
A legutolsó kis fekete dobozka volt az indexrelé az akksi mellett, és persze nálam nem 3 lába van, hanem 2 darab, előre is csókoltatom a japán mérnököket
Aztán a relébe az előző tulaj belerakhatott egy kondit és egy ellenállást és a kondinak szakadt le a lába, mert még oda se forrasztották, így a lába kicsúszott
Sajnos csak telefon volt nálam, azzal meg olyan sz@r képeket sikerült csinálni mint még soha, ezért nem tenném fel.
Egyébként simán elfogadnék egy ilyen gépet a garázsba (a meglévő mellé!), mert nagyon bejövős, egyszerű, igényes holmi (mondjuk az eloxozott alkatrészek színe nekem nem tetszett). Kérdés hogy a megfizethető, vagy a luxuscikk felirat kerül rá?