Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Délelőtt voltunk Várpalotán az új Pannónia bemutatóján.
Sajnos csak telefon volt nálam, azzal meg olyan sz@r képeket sikerült csinálni mint még soha, ezért nem tenném fel.
Egyébként simán elfogadnék egy ilyen gépet a garázsba (a meglévő mellé!), mert nagyon bejövős, egyszerű, igényes holmi (mondjuk az eloxozott alkatrészek színe nekem nem tetszett). Kérdés hogy a megfizethető, vagy a luxuscikk felirat kerül rá?
Ha önindító, akkor van egy nálam elfekvőben, igen olcsón!
Na most volt időm visszaolvasni.
Én jártam így a 250-esemmel,ott a sztender kapcsolója szarolt,sokszor elég volt egy csavarhúzóval csak megpiszkálni és eltűnt a hiba.
Ha a relé is jó (és persze az önindító is) akkor a sztender kapcsolóját nézd meg, illetve a kuplungkarra csatlakozó vezetékeit!
Szia!
Neked mennyi idő alatt válaszoltak a megkeresésedre?
Képet is küldtem nekik még a múlt héten,hogy mi az elképzelés,de semmi válasz azóta sem.
Még pár gondolat. kormánykapcsolók tiszták? Kuplung karnál is rendben? Oldal sztendernél is rendben? Ezek szoktak álltalában meghibásodni
Egy kis gondolat. Ha a két 8-as anyát ehy csavarhuzoval összezárod egy pillanatra a inditó motornak be kell inditani. Én volt hogy igy inditottam. Van rajta ehy 30-as biztositék is azt is nézd meg jó-e. Egyszerübben az aksira elviszel szál drotót persze szigeteltet és a rácsatlakozó vezetékre teszed majd a drót másik végét az aksihoz érinted akkor is be kell indulnia az öniditó motornak. Mástól ellen vélemény
Erre gondoltam én is ,de sosem szégyen nálam okosabbat is megkérdezni.
köszi sokat segítettél .megyek is és szétberhelem
Hát elég rossz a kép de itt az enyém Ez közvetlen az akksi pozitiv sarkára van kötve és megy az öninditóhoz
Itt az inditó relé a jobb sarokban a képen. Segítség ez?
Ismét hozzátok fordulok motoros szakik!

ZZR 400 indítási gondokkal küzdök még mindíg..Műszeres mérésen esett át az akksi. "nem bűnös" hirdette ki az autóvillanyász.A kormánykapcsolók tiszták.A szakemberem szerint vagy önindító.esetleg relé baja lehet .Hol helyezkedik el a start relé?(Csakhogy ne szedjem szét atomjaira a motort)
Elöre is köszi.(de ezzel gondolom tele a padlás mindenkinél )
Nézd meg rossz számítógép alaplapban
"..Mellesleg ahideg inditó rendszere a zizinek elég barbár.."

Mint minden korabeli Kawának a GPz -n még ilyen lehetőség sem volt mint a Zizin, hogy a szivató karral "öblögeted" a motort, és tartod 1-2 ezer között a fordulatot.
Ott hidegen elindítod, és vagy 3000 vagy semmi...
Akkor már nem csak a véredben van benzin, hanem a tüdődben is!
Gondolhatod, a karburátor az külön világ a motor többi részétől.
A levegőcsavarok össze-vissza voltak, az apró furatokban lehet kosz, ezért tisztitva lesz, aztán megpróbálom beállitani, sajnos ehhez nem értek, ezért tanulási folyamat is lesz egyben, szerencsére vannak rendes emberek akik segitenek
Mellesleg ahideg inditó rendszere a zizinek elég barbár, nemtudom másnál hogy működik, de én tized miliket tolok egy bizonyos tartományon belül a szivató karján, és akkor tudom szabályozni a fordulatot, különben üvölt mint a sakál, vagy lefullad.
Rohadtul benzinszag volt a szobámban
Jááájdékárburátooor...

amúgy meg mit szenvedsz vele? Alakítsd át injektorosra és etanolt bele! Neked max. egy elhúzódó délután, és kész is!
Viszont ami volt benne 1000uF-os kondi így vmivel többet villan mint 120 egy perc alatt, ami "elvileg" szabálytalan. Mikor még hozzá kötöttem próbaként még egy itthon talált 220uF-is kondit, akkor csökket a villogási sebesség. Az a baj, hogy 1500uF-os nem találtam seholse neten ahol megfelelő méretbe lenne, mert azzal már sztem szabályos lenne a villogási sebesség.
Holnap azért még megkérdezem 1-2 elektronikai boltba, hátha nekik lenne olyan méretben, ami el is férne a dobozkában.
Elég annak két láb is, a szűrő az meg azért kell rá (kondi+ellenállás) mert az agyonhasogatott szinuszhullámoktól megbolondul szegény!
A "bicska" az talált, CRKT M16-12, a papirlap az szalvéta, a többi vackot a karbiban találtam, nem értem mindek ennyi szirszar bele, úgyhogy kiszedtem inkább. Éérted, ilyen szétfúrt csavarok, meg hegyes csavarok, és akkor még van pár ilyen műanyagkanna amiről nem is beszéltem
A bicska az tuti, a papírlap is, a lapon lévők meg talán karburátor alkatrészek! Rákérdezhetek? Mi az?
Többek között. Arra a szalvétára, vagyis a rajta lévő dolgokra gondolok
Rendetlenség?
Vajon mi van az asztalomon?
Meg van a hiba oka
A legutolsó kis fekete dobozka volt az indexrelé az akksi mellett, és persze nálam nem 3 lába van, hanem 2 darab, előre is csókoltatom a japán mérnököket
Aztán a relébe az előző tulaj belerakhatott egy kondit és egy ellenállást és a kondinak szakadt le a lába, mert még oda se forrasztották, így a lába kicsúszott
ha a rajz a tiédhez is jó, akkor valóban külön helyen keresd.