Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A ZX6-ban biztos h ZZR 600 van.
Viszont a ZXR más tészta - az egy önálló modell, ráadásul egy 10 lóval erősebb is mint a ZiZi.

Így elsőre úgy tippelném, nem egyezik a kettő.
Rosszul érted. Nem mind a 4 index lámpa világít, hanem csak az az oldal 2 lámpája és egy visszajelzése amelyik oldalra indexelek. Megpróbálom az ignitorról lekötni az indexes vezetékeket és azokra rákötni egy index relét, hátha úgy működik.
kikapcsolva világít ?
üdv, sógorom kinézett egy zrx 400 ast, és azt mondták neki hogy abban zzr 400as blokk van. igaz lehet ez? ( zrx topicot nem találtam)
valami gubancnak kell lenni, mert úgy működik a dolog, hogy az egy -oldalhoz tartozó két égő van sorba kötve a relével .Mindig az a kettő amelyiket a kapcsolóval rákötök, nem értem hogy éghet mind a négy? Kapcsolónál nem zártál össze valamit?
Viszont most megnéztem az elektronika kapcsolását és lehúztam az indexeket, csak a visszajelző lámpa maradt rajta és akkor nem zúgott az ignition, de viszont a visszajelző továbbra is folyamatosan világított.
Gyanús hogy relé lesz.
Indexrelé vajon milyen állapotban van... Arra tippelnék hogy az nyekkent meg, ő lenne az a képen
Mindkét oldali index működik és folyamatosan világít. Eddig még a tavasszal működött rendesen, aztán 1x csak meggondolta magát.
Mindkettő oldali index működik? Amikor forditva dugtam össze, akkor nekem egyik oldalon csak világitott, másik oldal teljesen sötét volt. A zúgásra nemtudok mit mondani, nem tapasztaltam még. Mindig a bal oldali indexre megy a zöld szinű csatlakozó, illetve a vezeték is zöld, a jobb oldali szürke vezetékkel van szerelve
Köszönöm uraim
Azért még bőven van mit csinálni rajta hogy tökéletes legyen, nemsokára szedem szét a karbit újra...
Sziasztok!
Tudna valaki abban segíteni, hogy mi lehet a gondja akkor, ha indexelnék akkor folyamatosan világít az index (szóval nem villog) és zúg az igniter (sztem gyújtás vezérlő) elég hangosan. Mi köze egyáltalán a gyújtás elektronikának az indexhez?
Ügyes vagy! Le a kalappal!
Szobába is merül
Hát igen én is ludas lehettem ,de nem volt még motorba és a szobában tároltam
Faca lett a kis kawa
az indító relé nem ad szokatlan hangokat,ezért nem gyanakodtam rá,az önindító motor kábelsaruja tiszta oxidos volt azt megtisztítottam marad a lépésről-lépésre való kontaktvizsgálat
Köszi a közvetítést,jól jönne
A kuplungbehúzást próbáltam nem mindíg jött be ,de a kapcsolók kitísztítása jó ötlet

Köszi
Ebben azért Neked is részed lehet, ha gondoskodsz róla (utántöltés, lemerült aksit nem tárolunk - pláne hidegben) néha ugyan beesik némi gyári hiba, de alapesetben nem okoz gondot. Nekem van olyan akkum ami totál lemerülve vészelt át egy telet kint garázsban trehányságból, és némi regeneráló töltés után működik, pedig van már vagy 6-7 éves. Jelenleg is van 3-4 akkum kiszerelve, ami hónapok óta a pincében van, változatlan állapotban. Ha hébe-hóba eszembe jut töltőre rakom, aztán kész.
Bár nem jellemző, de előfordulhat. Itt szerintem máshol kell keresni a problémát.
Indítórelé, vagy az indító áramkörében kontakt hiba. Beleértve a nyomógombot és az akkusarukat is.
Továbbküldtem a cimborámnak, lehet h tudtok üzletelni
Nem ad hangot, de a kontrollámpák elhalványulnak...
Tapasztaltam ilyent énish, húzd be a kuplungot, elvileg indulni fog, nálam szokott. Mellesleg miután szétszedtem a kormánykapcsolókat, és kitisztogattam mindent, sokkal szebben indul, nem gondolkozik egyáltalán, előtte pedig nekem is azokat produkálta, amiket irtál. Szétszedésről leirást, épeket a blogon találsz
Köszi a segítséget mindenkinek

Akkor megragadnám az alkalmat:van egy használaton kívüli BOSCH autó akksim 60Ah-ás (1hetet volt használva,azután eladtam az autót,az ujba meg kicsi).
Egy uj motor akksiért elcserélném,ha valakit érdekel