Hali Kutya!
Amikor beindul mindenféle kerregő hang nélkül indul nincs reléhang sem,de csinált olyat is hogy nem adott életjelet,viszont a kontrollámpák egy picit elhalványodtak
Amikor - végre - tekeri, akkor a megszokott sebességgel teszi, vagy hallhatóan lassabb? Relé hang ( folyamatos kerregés amikor a gombot nyomod, de az önindító nem forog ) nem hallatszik?
Olyan problémám van,hogy ZZR400as-om önindítózásra nem ad életjelet .majd néhány mp várakozás után (de van hogy 3.4.próbálkozásra) indul .menet közben nincs vele gond,alapjáraton nem áll le,csak ha én állítom le.
Mellesleg valaki megcsinálhatná a motort szépre, az idomokkal valahogy sosem szerettem foglalkozni, pedig pont az adná a szépségét a dolognak, most meg miattuk elég szakadt...
Kaptam egy nyomatékkulcsot szülinapomra igaz nem most lesz még
Meg csináltam egy karbi szinkron "műszert"
Egyszer csinált nekem is ilyent, a gyújtáskapcsolót le és felkapcsolva visszaállt a rend. Elég koros a géped, az elektronika kap hideget-meleget, érdemes lenne átnézni, igaz ez némi bontással jár: elektronyika
Továbbá előfordulhat hogy a gyujtáskapcsolóban nem frankó az érintkezés, ehhez kiveszed a gyujtáskapcsolót, és koppansz egyet hogy nem találsz csavart, azaz leszakadós a feje, és gépészkedni kell kicsit: link végén van némi írás róla, a többi értelemszerű, de azt hiszem fogok róla egy szösszenetet irni valamikor...
Hehejj tarol az &rash-kór, frankó lett
De a fék miatt...
Mellesleg technofiliának hivják amiben szenvedek, de mivel főként motorokra vonatkozik, ezért egye fene elfogadom a kitüntetést, azaz nevemet adom a betegséghez
Nálam ma garázstakarítás volt, hogy mi minden előkerült...
Rossz az akksid, vagy valamelyik főkábel korrodált.
De első körben mindenképp egy jól feltöltött akksival próbáld ki. Az a valószínűbb.
A 400-ason ha 10,4 V alá csökken az akksi feszültsége, akkor automatikusan le is állítja a motort, nem csak a kiegészítőket ( lámpa stb. ) veszi le.
Sziasztok!
Valaki tudna esetleg segíteni, most hazafele többször menet közben elment a gépről az áram és megállt.A gyujtáskapcsolót le,és fel kapcsolgatva 1x2x nem jött vissza az áram. Majd ha visszajött akkor meg az öninditó már nem tekerte csak valami relé csattogott,az aksi lemerült.Ezt töbször megcsinálta, úgyhogy toligálhattam!
Ha valaki tudná mi lehet a gond,megköszönném ha írna.
üdv:laci
Valaki nem ismer jó matricást?Kellene 5 db a gépre.
Amúgy kifizettem a mestert,teljes műanyagozás és fényezés a tan kivételével 22e Ft.Anyaggal mindennel.Ez asszem nem rossz ár.
Ha lenyomom, nekem is annyi van. De ha két személlyel belefékezek hirtelen, akkor épphogy nem koppan le
Meg a fejidomot sem akarnám megfúrni ezért... bár annyira nem is látszik
Ahogy én néztem, tépőzárral kb ugyan ott van az alja mint konzollal, miliméternyi különbségek lehetnek maximum. Párszor lenyomkodtam ahogy tudtam az elejét, 2-3 cm van a sárvédő és a blokker alja között
Tetszett, és kipróbáltam az eddig 'fehér folt' gokartozást is mondjuk úgy látványosan lassú voltam de legalább előztem párat.
Előre én nem mertem tartókonzolt tenni ( furkálás + a sárvédőbe is beleérne talán nagy fékezésnél ) szóval tépőzár.
Majd a próba után módosítom, ha kell. És mivel tegnap beleszaladtam szerintem egy trafiba (autóval) így most veszek még egy szettet, az Opel is blokkolósodik
Milyen volt a sportmotoros banzáj bácsi?
Felraktam a blokkolót, előre neked felmegy tartókonzollal, mert a tépőzárral billeg, illetve vízszintesre belőni problémás, mert a rázkódástól úgy is elmozdul.
Köszi!
Nekem is állt az aksim 3 hónapot új volt azt sz.r lett