Hőálló fekete szilikon lakkot (spray) vegyél. Én ezt használtam mindig, szép matt fekete felületet ad. Minden normális festékboltban, sőt tesco-ban is kapható. Elég jól bírja a hőt, de arra készülj hogy évente egyszer azért majd át kell fujni. A hőálló festékek alá nem létezik alapozó, ezért nem is ad tartós védelmet egyiksem, bármilyen színű legyen.
Sajnos mivel a múlt héten én is munkanélküli lettem,amit lehet magamnak kell most megcsinálnom,így is elég pénz lesz ráköltve(az asszony szerint).
Sebaj,majd csak lesz valahogy.
Nekem az hőállóval lesz fújva, vagy porszóratva, aztán megy gondolom hőkamrába. Majd kiderül mit bir. Aztán ha elvetemülök lesz saválló blokk alatti, de egyenlőre elég a költekezésből
Én anno hőálló fehérrel próbálkoztam a GPz750-en. Mondjuk, hogy 'mérsékelten' hőálló volt ...
Igazából csak a közösítő táján védett, a leömlő első 30-40 centijén simán lepattogott egy fél szezon alatt ( és milyen "szép" volt úgy pöttyösen... mint valami zebra-himlős győzika bámmeg )
Bizony, rábacol ha lent marad, de ha fent van és észreveszik akkor is. Meg vannak civil rendőr autók is, nem közlekedhetsz egész nap lehajtott rendszámmal. Nameg vannak olyan civilek is akik kötelességüknek érzik hogy jól kibaccanak a másikkal, hámeméne.
Szépen néz ki a leömlőd, valami eszi
Vízszintesen. Amerről a kábel belemegy, onnan érzékel ( tehát érdemes menetirány jobbra kivezetni )
Ha csak nem egy Harley trike-al motorozol, elég lesz bőven.
De már csak egy hónap, és Te is megtapasztalod, hogy ez így fasza.
Update: Ausztriába/Szlovákiába sokat motorozóknak - elektromos szervizekben (tehát nem otthon!) ahol ilyeneket építenek be, meg tudják oldani az árnyékolt kábel jack dugózását az érzékelő fej közvetlen közelében.
Tehát egy mozdulatta le/fel szerelhetővé válik a motyó, akár a határ előtt 1 perccel is meg lehet állni és bedobni a hátizsákba.
Na és most akkor hogyan szereljem fel azokat a vackokat? Hátra vizszintesen, függőlegesen, T - alakban, vagy X-ben? Úgyis a hátsó mérés számit, feltéve hogy nem állitanak meg
Most tárgyaltam a mérőautó üzemeltetőjével.
Az egyetlen aggályos pont a jelenlegi méréseknél, az új SC-103-as ( 'az éjjellátó' ) teljes blokkolása.
Ugyanis a rendőrség - tudva, hogy a mérő egész közelről hatástalan lehet, főleg autóknál - gyakran 40-80 méterre állítja be az akció-távolságát a gépnek.
( értsd: végig méri a sebességed, a blokkoló pedig végig blokkolja. De ha AKKORA PARASZT VAGY, hogy a jelzés ellenére is stiften haladsz tovább, akkor elképzelhető, hogy befigyel a sárga csekk az utolsó 30-50 méteren készített fénykép miatt A gép egyébként csak egyet fényképez, egész közelről, és csak azt az egy sebesség értéket rögzíti. )
Szóval ismét kérek mindenkit, hogy a blokkolót az eredetileg is vázolt 'menetrend' szerint használja. Tehát amikor elkezd jelezni/blokkolni 1-2 kilométerre a mérőautótól, akkor vegye vissza a sebességet a megengedettre - a tökjófejek ki is kapcsolhatják a blokkolót, szabad mérést biztosítva - és akkor nem érheti semmilyen meglepetés az állampolgárt...
Inkább elfoglalt, mint bajos. Épp most beszéltünk.
Állítólag kínai nyelvvizsgára készül: megtudta h a válság miatt jövőre már ott készítik az összes japán sportmotort....
Az "ilyen papírt" csak első megbízásnál kell küldeni, utána abból dolgoznak.
A szerződésről pedig kapsz egy igazoló lapot ( kb. rá fél órára ) amivel 60 napig mehetsz, ugyanazt jelenti mint a befizetett kötvény.
tudom!Amugy ugyanannyira jön ki mint amit az üzletkötő mondott,meg az online-on sok a macera,ilyen papír-olyan papír kell nekik .Persze ha van időd mint az év végi váltásnál,nem problem .
Csak nekem kell a biztosítási papír,mert rövid az idő a forg.visszahelyezés,és a müszaki között.
" még mindig jobb mintha drogoznék vagy buzi lennék"?
Sebaj,majd csak lesz valahogy.
Igazából csak a közösítő táján védett, a leömlő első 30-40 centijén simán lepattogott egy fél szezon alatt ( és milyen "szép" volt úgy pöttyösen... mint valami zebra-himlős győzika bámmeg )
Már nem így néz ki!
Meg van kérem takarítva,látszik,h vízparti gép volt,a só kicsit marta a dolgokat!
Szépen néz ki a leömlőd, valami eszi
Ha csak nem egy Harley trike-al motorozol, elég lesz bőven.
De már csak egy hónap, és Te is megtapasztalod, hogy ez így fasza.
Update: Ausztriába/Szlovákiába sokat motorozóknak - elektromos szervizekben (tehát nem otthon!) ahol ilyeneket építenek be, meg tudják oldani az árnyékolt kábel jack dugózását az érzékelő fej közvetlen közelében.
Tehát egy mozdulatta le/fel szerelhetővé válik a motyó, akár a határ előtt 1 perccel is meg lehet állni és bedobni a hátizsákba.
Szerintem legyen ez,és nem kérdés hogyan kell a blokkolót felrakni.
Most tárgyaltam a mérőautó üzemeltetőjével.
Az egyetlen aggályos pont a jelenlegi méréseknél, az új SC-103-as ( 'az éjjellátó' ) teljes blokkolása.
Ugyanis a rendőrség - tudva, hogy a mérő egész közelről hatástalan lehet, főleg autóknál - gyakran 40-80 méterre állítja be az akció-távolságát a gépnek.
( értsd: végig méri a sebességed, a blokkoló pedig végig blokkolja. De ha AKKORA PARASZT VAGY, hogy a jelzés ellenére is stiften haladsz tovább, akkor elképzelhető, hogy befigyel a sárga csekk az utolsó 30-50 méteren készített fénykép miatt A gép egyébként csak egyet fényképez, egész közelről, és csak azt az egy sebesség értéket rögzíti. )
Szóval ismét kérek mindenkit, hogy a blokkolót az eredetileg is vázolt 'menetrend' szerint használja. Tehát amikor elkezd jelezni/blokkolni 1-2 kilométerre a mérőautótól, akkor vegye vissza a sebességet a megengedettre - a tökjófejek ki is kapcsolhatják a blokkolót, szabad mérést biztosítva - és akkor nem érheti semmilyen meglepetés az állampolgárt...
Közszolgálati ötpercünket hallották. Köszönjük türelmüket.
Állítólag kínai nyelvvizsgára készül: megtudta h a válság miatt jövőre már ott készítik az összes japán sportmotort....
.... kivéve a Kawasakit
A szerződésről pedig kapsz egy igazoló lapot ( kb. rá fél órára ) amivel 60 napig mehetsz, ugyanazt jelenti mint a befizetett kötvény.
Nekem bejött a dolog.
Csak nekem kell a biztosítási papír,mert rövid az idő a forg.visszahelyezés,és a müszaki között.