Közben néztem, Neked 1.1-es van, régebben téma volt hogy azokon valamit elrontottak, Távolságinál villantja "fel" a tompitottat. Ha szétszeded a kapcsolót, a tompi/ távolságira megy rá 3 vezeték, a piros-sárga + kék-sárga a tompi, a piros-fekete + kék-sárga a távolsági, multiméterrel ki lehet mérni könnyen melyik-melyiké. A villantóra megy egy barna és egy piros-fekete vezeték, utóbbit feltételezésem szerint rossz helyre forrasztották.
Elakadásjelző: Ahogy néztem a kapcsolási rajzot, csupán egy kapcsolón múlik az egész, ami összezárja a zöldet, narancssárgát és a szürkét, off állásban pedig a kéket és a piros-kéket - ez utóbbiak nincsenek rajt a kapcs rajzon
Ha a tiéden nincs ilyen kapcsoló, akkor vagy veszel egy olyan kormánykapcsolót amin van, vagy eszkábálsz rá egyet, nem tudom mennyire szükséges neked, én max köszöngetni szoktam vele, ha nem tudom felemelni a kezem.
Szerintem nekem oké az időpont, ma rendeltem kartertömítést, az jövő hétre itt van, addig meg folytatom a gép előkészítését összeszereléshez
Szezonnyitóra Tihanyba az kérdéses erősen
Mi is azzal teszteltük az autós kolléga blokkolóját (SC103). Nem biztos hogy minden esetben jelez időben előtte. Hibája a blokkolóknak itt is kiderült, csak teljesen szemből tuti, ha mondjuk az út mellől parkolóból mért mintegy 30 fokos szögben, már nem ért semmit a blokkoló. Ráadásul nem csak a szembejövőt mérik hanem az elhaladókat is hátulról, itt pedig nem beszélhetünk 3-400 méterről és majd lassítunk addig.
brja az, ha jó anyagból van: a mostani 3-as tartó előtt tHUNder Misi is ilyennel ment, nagy, 2 sisakos dobozzal és bírta.
Más kérdés, h csúnya, és be tud ázni... a kapaszkodót kivenni nem tudod, annak a felhasználásával kell megoldani a dolgot, ha szépet/jót akarsz.
Nálunk már az SC103 megy, az 2-300 méteren melózik, de azt nem is lehet 100 méteren belül "ütni"
Amúgy meg tök mindegy: beriaszt már jóval előtte a készülék, mire 3-400 méterre vagy tőle, már rég a megengedett sebességgel, kikapcsolt blokkolóval közelítesz.
Teszteljétek már le hogy mennyi a legkisebb távolság ahonnan még stabilan blokkol. A rendőr cimbikkel már teszteltünk itthon egy autóra szerelt más tipusú eszközt, az 80-90 méteren még működött. Ez csak anbnyiból fontos szempont, hogy az új mérőcuccal kimondottan közeli beméréseket végeznek, általában 80 méter körülire állítják.
Simán le fog szakadni. Én most vettem elég jó áron zzr-re kitalált Givi monorack tartót+univerzális felfogató kitet és arra tettem a hátsó dobozt. Ha nem akarsz később oldalsót akkor ez a legjobb megoldás szerintem. Postával együtt 18500-be volt. Ennyiért nem éri meg kínlódni vele.
Kérem az ötleteket/javaslatokat, hogy melyik nap legyen a blokkolók bemérésének/beállításának dátuma!
Főleg &Rash visszajelzését várom, az ő gépe még erős kihívásokkal küzd ha jól gondolom, szóval ja.
Én most a Húsvét utáni szombatot ( 2010.ápr.10 ) mondanám így első blikkre, egy délelőtt 10 óra körüli időponttal.
Hali Kutya!Írtam neked csütörtökön olaj ügyben,nekem van olyan kawám mint Crazyjoe-nak.Mondtad hogy félretettél 4liter Fuchs ProRace 15W50 olajat meg egy HF204es olajszűrőt.Ezeket tudod küldeni nekem holnap?meg mivel küldöd,póstán?Meg ilyen postaköltség vagy szállítási költség van?köszi a választ előre is!Ü
dv.:Gyöngyösi Tamás
vááááá ez hatalmas kép. ide elkelll egyszer jutni... Más szerváltam egy dobozt hátra és arra gondoltam hogy gyári felfogatás hiányában valamit kiokoskodok, bár ehez a tapasztaltak véleményét is kikérném. Ha a doboz platniját egy keretre fogatnám fel ami a gyári kapaszkodo helyére épülne és a 2 csavar felfogatását használnám? tudom kéne mégegy hátrébb hogy fix legyen de nincs 5letem. szép napot Ádám
Mióta a havi 50 ezres 'általányt' kiszámoltam, azóta én se jegyzem a költségeket... még a végén kijönne hogy tényleg 50ezerbe van havonta
( Másrészt meg, amikor a Pordoiról elindulunk lefelé, Trento - Ora irányába, két és fél kilométeres magasságból - miközben a hegyek egy kilométerrel magasodnak fölénk - na ott bekaphatja az általány )
Elakadásjelző: Ahogy néztem a kapcsolási rajzot, csupán egy kapcsolón múlik az egész, ami összezárja a zöldet, narancssárgát és a szürkét, off állásban pedig a kéket és a piros-kéket - ez utóbbiak nincsenek rajt a kapcs rajzon
Ha a tiéden nincs ilyen kapcsoló, akkor vagy veszel egy olyan kormánykapcsolót amin van, vagy eszkábálsz rá egyet, nem tudom mennyire szükséges neked, én max köszöngetni szoktam vele, ha nem tudom felemelni a kezem.