Hozzászóláshoz be kell jelentkezned


Az lesz!
Ezt tudom!Hagy ne szkenneljem be a szervízkönyvet,így is meghülyített már az olajszivattyúval
Ott fehéren-feketén le van rajzolva,meg fényképezve hogy hol van az a szar.
Hengersor mögött-alul a karburátorok alatt.
Rohaggyak meg,ha cserélem a fagyállót,lefényképezem
Van egy film, a cimére nem emlékszem. Faszinak eldurran a hűtéscsöve,a világ végén, bemegy a poros kisvárosba ahol senki nem normális, csak elsőre. Szerelőhöz kis idő után visszamegy az ürge, kocsi darabokban egy csőcsere miatt, erre kérdőre vonja. Erre a szerelő: ez egy 68-as mustang (jó lenne megnézni újra hogy hitelesen idézhessek, de cim nékül nehéz ) Valahogy innen jött az ötlet.
Ha már egyszer nekifogok ne foltozgatás legyen, hanem amit tudok megcsinálok rajta, hiszen még egy darabig hajtani akarom.
Nem kell oda könyv, abból úgy sem győzöd meg. Egyszerűen mutasd meg neki, hogy hová van eldugva - vedd ki, és add a kezébe!
( Aztán persze a termosztáttal is foglalkozhattok... )
Ja!Mutattam neki a szervízkönyvet hogy hol van,de NEM HISZI!
Az az ami a hengersor mögött van, az bizony a karburátor
Nekem jobb oldalt van az idom alatt
Szia,
ez a jelenség nálam is előfordult már, de csak a 400-as modellnél.
Ha túl sok fagyállóval lett feltöltve a gép, akkor semmi gond - annak az a dolga hogy ott távozzon.
Ezt úgy tudod ellenőrizni, hogy lehűlt, leállított és függőlegesen tartott motornál megnézed a folyadékszintet abban a tartályban.
Ha a minimum felett van most a folyás után is, akkor semmi baj.
Az enyém valóban D,nyilván jól tudod,mert azért elég jól követted az eseményeket ahogy láttam a kommentekből.
Miért lett szétkapva?
Eszméletlen jól néz ki a fekete vázzal.
Sziasztok!
Szeretném kérni a segítségeteket!
Megvásároltam életem első motorjá-t, egy ZZR 600-ast. Hétvégén már egy kicsit motorozgattam is. Nem nagyon értek a motorokhoz, és ezér is kérdeznék:)
Motorozgatás után félreálltam, és nem állítottam le a motort, mert beszélgettem...., miután leállíott am egy kis vizet nyomott ki a bal hátsó oldalt az ülés alól... Megnéztem, és az ülés alatt jobb oldalt van egy tartály és abből indul egy kis gumicső a jobb oldalra ami nem végződik semmibe :) Ez természetes?:) (valami kiegyenlítő tartály lenne? kell hogy legyen benne valami folyadék? )
Nézzétek el a tudatlanságomat.
A segítséget előre is köszönöm
A Tiéden?
A Tiéd még 'D' modell, az övé pedig 'E' ( Elvileg E=, ha jól tévedek )
Innen a különbség.
Öccse!Hola termosztát a motorba?Az asszony nem hiszi hogy a blokk,vagyis a hengersor mögött van közvetlen
Vazze !
Császár vagy,hogy így szétrántottad a zizit.
Mikor pontosan a gép? Nekem '92-es 600as van és feltünt,hogy egy pár dolog más rajta mint itt a képeken.
Közben módosítottam pár apróságot, amit elfelejtettem. A vázunk mellesleg 15 kg villanyak és villahidak nélkül, a lengőkar 6-7 között mozog.
Mondtam én hogy nem szép látvány az a szűrő
Tiszta Csikós Zsolti... ha vasárnap, akkor szerelős post
Én egész télen motoroztam szabad időmben: Estimese
Sziasztok !
Ma végre gurultam picit,remélem ti is megkezdtétek már az idényt .
Köszönöm a mai DOKTORI beavatkozást!
Ujra él a motorom!
Már csak némi beállítás és kész is mehet a nagy menet!
nekem nem kell az egész, vagy ha ugy aodo az is jo, a zárszekezet alatt van az a fehér kör alaku baszás, egy kis csillag csavar fogja a zárhoz
Véletlenül pont megvan, működik is. És ügyes kulcsmásoló még át is tudja lamellázni Neked, hogy az eredeti kulccsal tudd használni/ne kelljen két kulcsot magadnál hordani
( Nekem is így csinálták amikor feltörték a gyújtást a motoromon )
Hali!
Kutya, neked megvan véletlenül vagy esetleg direkt a bontott motoron a gyujtáskapcsolo?
A leszedhető fedél alatt az indexrelé is műgyantával van kiöntve.
Mellesleg most épp a hűtő fürdik a kádban, hogy mennyi bogár van benne...
Petro József meg nemrég ment haza, megmutatta hogy kell műgyantázni
Ha az IC-re gondolsz, az műgyantával van kiöntve, le kell maratni. Üzemanyagpumpa relé szintén ilyen, az indexrelé viszont nem, és még nem szedtem szét
akkor szétszedem
Biztositékdoboz szétkapható, meg én átnézném a többi vackot is mint pl a kuplung, és féklámpa kapcsolók
Te nem, de a ragasztott elektronika mindenképp