Most néztem végig a 'karbon csődör' c. videót,szerintem azoknak van a bőrük alatt is pénz aki olyan bimotát vesz! 8milla! Szerintem az ár elmebetegség,persze fene tudja,ha milliárdjaim volnának?!
Ezekre is rákérdeztem, azt mondta, hogy mindenre odafigyelt, amikor átvettem megmutatta, hogy hol találom a hűtőfolydék tartályt, és ellenőriztük, fel van töltve fagyállóval. Szoktunk beszélni telefonon... Mondta, hogy ha gondolom szívesen szervizeli, mert ismeri minden porcikáját a motornak. Azért majd átnézetem, de nincs motoros ismerősöm, csak egyedül motorozgatom...
Ez így egy fokkal jobb, de azért a motor "nem látható" kopóalkatrészeit nem árt megvizsgálni.
A gumik/lánc állapotát azonnal látod, de egy elhanyagolt akksihoz, hűtővízhez vagy fékolajhoz már le kell venni ezt-azt.
Akitől vettem egy szerelő pali akinek az 5. motorja volt életében. Mindent elmondott a motrorról, adott hozzá pótalkatrészeket, mert neki már nem lesz rá szüksége... A motorolajban 2000 km van, a láncban sincs sok, a feszítő még nincs kihasználva, az elején van a mutatól, a gumik újak. Annyit mondott, hogy vigyem vissza ha jobb idő lesz és kicseréli a vizpumpánál valami tömszelencét, mer néha csöppen egy kicsit, amíg bemelegszik.
Rendes, és kedves embernek tűnt :)
Azért is kérdezem mert van itthon egy riasztóm is amit bele kellene rakni,az ugye villogtatja egyszerre az indexeket,valami plusz relé beépítés?
Nem tudom sajnos,az elektronikához hülye vagyok.(A beismerés enyhítő körülmény)
Ha alkudni akarsz, akkor gyere be hozzám a boltba, ott kint vannak eredeti árukon a holmik ( Olaj 12.000.- , szűrő: 2.200.- , gyertya : 2800/3.700.- , Légszűrő : 6.800.- / 3.900 )
Ha az barnás volt (tehát teljesen elhanyagolt a motor) akkor azonnal átnézés, ahogy Andris is mondta.
Kezdésnek az összes folyadék ( motorolaj, szűrők, fékolajak, hűtővíz stb. ) cseréje. Hidd el, meghálálja a motor.
Szia &rash!
Elektronikában talán eléggé otthon vagy!
Kérdés:nincs fénykürtöm,szerinted hol keressem elsősorban a hibát?Biztiket néztem sztem jók.Kábelt nem kezdtem el kiméregetni,de valami tipp esetleg?
Illetve nincs a gépen vészvillogó,mennyire lenne bonyolult kreálni rá?
Köszi!
Köszönöm a segítséget mindenkinek!
Onnan jött, de a tartályból van átvezetve egy gumicső a másik oldalra.(a bal hátsó lábtartó mögött folyt ki) Egy kicsit barnás volt, minha egy kicsit rozsdás lett volna a víz.
Innen jött? Ez a hűtővíz kiegyenlítőtartály.
Ha egy másik csőből jött, ami a jobb lábtartó mögötti részen helyezkedik el, az a légszűrőházból van kivezetve, az ott lévő folyadékokat engedi ki a szabadba.
Az idomok is kapnak valami más színt?
Gondos tulajnak tűnt, és segítőkésznek.
Sajnos ma már ez kevés emberről mondható el.
Akkor inkább 'lemosta' valahonnan, az sokkal valószínűbb.
A gumik/lánc állapotát azonnal látod, de egy elhanyagolt akksihoz, hűtővízhez vagy fékolajhoz már le kell venni ezt-azt.
Rendes, és kedves embernek tűnt :)
Nem tudom sajnos,az elektronikához hülye vagyok.(A beismerés enyhítő körülmény)
kösz az ajánlatot,az ár alkuképes-e?
Első körben el kellene olvasni ezt, addig gondolkodok énis, mert szerintem külön relé van a vészvillogónak, bent a biztidobozban
Ha alkudni akarsz, akkor gyere be hozzám a boltba, ott kint vannak eredeti árukon a holmik ( Olaj 12.000.- , szűrő: 2.200.- , gyertya : 2800/3.700.- , Légszűrő : 6.800.- / 3.900 )
Azokból alkudhatsz nyugodtan
kösz a gyors reagálást,az ár alkuképes-e?
Kezdésnek az összes folyadék ( motorolaj, szűrők, fékolajak, hűtővíz stb. ) cseréje. Hidd el, meghálálja a motor.
Kis súgó: Tavaszi felkészítés elméletben, és persze a gyakorlatban.
.
Elektronikában talán eléggé otthon vagy!
Kérdés:nincs fénykürtöm,szerinted hol keressem elsősorban a hibát?Biztiket néztem sztem jók.Kábelt nem kezdtem el kiméregetni,de valami tipp esetleg?
Illetve nincs a gépen vészvillogó,mennyire lenne bonyolult kreálni rá?
Köszi!
Látod ez a vasárnapi szerelés sokfele divat manapság.
Onnan jött, de a tartályból van átvezetve egy gumicső a másik oldalra.(a bal hátsó lábtartó mögött folyt ki) Egy kicsit barnás volt, minha egy kicsit rozsdás lett volna a víz.
Ha egy másik csőből jött, ami a jobb lábtartó mögötti részen helyezkedik el, az a légszűrőházból van kivezetve, az ott lévő folyadékokat engedi ki a szabadba.